BOSJESMANNEN 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Koeman heeft al geen geweldige CV, nu had ie laten zien dat het een goede trainer is. Haal er met een matig team zo veel mogelijk uit. Wie wil er nu nog in hemelsnaam Erwin Koeman hebben.
Wel leuk dat al die meeloperts opgepakt wordenMachiel wrote:BOSJESMANNEN
ja kk zooiPommer wrote:Klassieker tijdBen benieuwd
k zou bij me broer kijke
en opgehaald worden door een vriend
is die vriend er nog nie xD
Feyenoord speelt gewoon beter dan Ajax vandaag, who would've thought...vooral het gebrek aan passes voorwaards van Ajax en de hoeveelheid van 2de ballen die Feyenoord onderschept is vebazingwekkend. Hopen op puntverlies voor Ajax, goed voor Twente
Feyenoord is niet constant genoeg bovenin mee te doen, zie ik niet als een titelkandidaat, maar doen het vandaag uitstekend.
Wat ben ik ongelooflijk blij dat ze hier een goal tegen krijgen, gewoon verdiend 
wat voelt dit verdomme heerlijk zeg!! 
EDIT: nee
EDIT: nee
zo zonde Feyenoord! Ajax gewoon kapot gespeeld, respect.
Last edited by Oxbow on 23 Oct 2011 14:35, edited 1 time in total.
Mooi begin van deze voetbalmiddag, nu zorgen dat we de punten uit Groningen mee kunnen nemen, en hopen op goed nieuws uit Alkmaar
Waar hebben die 50.000 mensen in het stadion naar zitten kijken, dat ze Vertongen als MotM kiezen :') Wat was die slecht, alleen vd Wiel was nog slechter
Wat een wedstrijd, wat een Ajax, wat een geweldige reeks van ajax :')
komt door die kut knvb, die had best rekening mee mogen houden met het speelschema met het oog op de CL poule fase?
Feyenoord :') Na de rode kaart voor Ajax ging Feyenoord alleen maar slechter spelen. Leek wel of Feyenoord die rode kaart kreeg.
Inderdaad, als Ajax goed speelt en wint hebben ze dit altijd volledig aan zichzelf te danken, superieure jeugdopleiding, spelers met kwaliteit enz.p-stylez wrote:komt door die kut knvb, die had best rekening mee mogen houden met het speelschema met het oog op de CL poule fase?
Als Ajax slecht speelt en het even tegenzit is het de schuld van anderen, kut knvb, kut scheidrechters, kut speelschema's
:')
Hoe moeten ze dat doen dan volgens joup-stylez wrote:komt door die kut knvb, die had best rekening mee mogen houden met het speelschema met het oog op de CL poule fase?
KoemanSteffnov wrote:Feyenoord speelt gewoon beter dan Ajax vandaag, who would've thought...
Mooie wedstrijd tot nu toe, gelijkopgaand, hoog tempo, alleen wat slordig. Doelpunt van John voor 50% te danken aan de laagstaande zon, wel goed in de hoek.
Nee die goal mag er nooit ingaan, van Loo zag er niet goed uit bij die goal.Steffnov wrote:Mooie wedstrijd tot nu toe, gelijkopgaand, hoog tempo, alleen wat slordig. Doelpunt van John voor 50% te danken aan de laagstaande zon, wel goed in de hoek.
Haha ik hoop dat je sarcastisch bentp-stylez wrote:komt door die kut knvb, die had best rekening mee mogen houden met het speelschema met het oog op de CL poule fase?
Het loopt allemaal totaal niet meer bij Twente, je kunt Chadli er wel ingooien (wat gaat gebeuren) maar dat is dsn direct de laatste wissel van Twente...
En dat tik je dit en word het 1-1
Zo ik was heel blij bij die 1-1Steffnov wrote:Het loopt allemaal totaal niet meer bij Twente, je kunt Chadli er wel ingooien (wat gaat gebeuren) maar dat is dsn direct de laatste wissel van Twente...
Groningen speelde de 1e helft echt dramatisch. Vooral van Dijk leverde 4 ballen achter elkaar in...
2e helft begint Groningen heel fel waar Twente moeite mee had. Goed geanticipeerd van Suk op dat schot van Texeira. Daarna had Twente veel kansen, en herpakte van Loo zich goed. Ik had die laatste 2 kansen echt geteld
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wat een onzin, Ajax speelde gewoon fucking slechtp-stylez wrote:komt door die kut knvb, die had best rekening mee mogen houden met het speelschema met het oog op de CL poule fase?
Last edited by Trampoline on 23 Oct 2011 16:42, edited 1 time in total.
Ja ach, ik kan leven met de 1-1, zowel gezien de tegenstander als gezien de wedstrijd. Erg jammer dat John en vooral Chadli hun kansen mistten. Penalty niet gegeven maar was een 50/50...Twente was verder gewoon te slordig. Dat móet volgende week beter.
Nu kijken of Vitesse de punten in huis kan houden.
Nu kijken of Vitesse de punten in huis kan houden.
Ooit gehoord van het begrip sarcasme?Hoofdcoach wrote:Wat een onzin, Ajax speelde gewoon fucking slechturbandesigner wrote:Wat een wedstrijd, wat een Ajax, wat een geweldige reeks van ajax :')
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Mijn post was gericht aan p-stylez maar heb zo te zien verkeerd gequote :')