chas1n wrote:Drie dingen die niet gaan gebeuren op Defqon:
MaartenV wrote:Als we zaterdag dan ook nog een beetje op de drank inname letten en op tijd goed eten komt het zondag sowieso goed. En niet tot 3u op een after blijven hangen en dan pas wegfietsen
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 4 days ago
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
G tot nu toe alleen functioneel gebruikt na zooi om nog een beetje rust te pakken 2 dopjes zodat je zeker safe zit . Maar een avondje G vind ik beetje riskant
-
MHardtraxxer
- last seen 4 days ago
Ligt aan de maat van je dopjes, een dopje G is voor mij een colafles dopje, en als je er daar 2 van neemt vind ik dat ook een beetje riskant, maar je zit zeker safe om in slaap te vallen, dat wel 
Daar gaat het meestal fout, niet weten hoeveel je kunt hebben en niet weten hoeveel ml je pakt.
Probeer eens te doseren met een spuitje, dit kun je van te voren al doen in (water) ballonnetjes, als je hier voldoende tijd tussen houdt, kan er eigenlijk niks mis gaan
Probeer eens te doseren met een spuitje, dit kun je van te voren al doen in (water) ballonnetjes, als je hier voldoende tijd tussen houdt, kan er eigenlijk niks mis gaan
-
MHardtraxxer
- last seen 4 days ago
Yes ballonnetjes afgemeten werkt idd goed!
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
Hahahaha jaa dat snap ik. Hier altijd 2 dopjes van flugel of 2 dopjes van zo’n wit buisje die je bij de smartshops haaltMaartenV wrote:Ligt aan de maat van je dopjes, een dopje G is voor mij een colafles dopje, en als je er daar 2 van neemt vind ik dat ook een beetje riskant, maar je zit zeker safe om in slaap te vallen, dat wel
En? Gelukt?Remi wrote: Zelf zit ik nog in dubio.
Donderdag sowieso niks qua drugs en probeer ook geen alcohol te doen, ga toch maar een paar uurtjes kijken.
Misschien ga ik het zo indelen:
Vrijdag miauw, maar moet eens kijken of ik dat nog heb liggen
Zaterdag 4-fa en methylone
Zondag pep en G (en misschien een sneaky 2cb'tje richting de eindshow).
Letterlijk precies zoals hierboven, minus de 2c-b op zondag. Dus zeer tevreden mee. Was daardoor ook wel redelijk fit gedurende het weekend. 
Waar blijven die Defqon verhalen??
Begin jij?Mitch wrote:Waar blijven die Defqon verhalen??
Ik heb er nog wel een over een vriend van me. Laten we hem. Jos noemen.
Jos dacht dat hij wat neusbiertjes had gevonden (3mmc) nog als brokken in een zakje. De persoon waarvan hij dit had gekregen had hem naar de tas gewezen waar het in lag.
De persoon waar het van was was vergeten te vermelden dat er ook M aanwezig was in een vergelijkbaar zakje.
Met als gevolg dat Jos (niet al te scherp meer na een weekend feesten) op zondagavond 00:00 2 flinke punten M heeft genomen zonder dat hij het wist. Hij stond in de douche en voelde zich ineenkeer heel anders dan gedacht. Wel gelachen.
Nou is dit hele scenario natuurlijk al een dom idee ook als het "goed" was gegaan, maar het pakte nog dommer uit dan de bedoeling was
Domme Jos!
Jos dacht dat hij wat neusbiertjes had gevonden (3mmc) nog als brokken in een zakje. De persoon waarvan hij dit had gekregen had hem naar de tas gewezen waar het in lag.
De persoon waar het van was was vergeten te vermelden dat er ook M aanwezig was in een vergelijkbaar zakje.
Met als gevolg dat Jos (niet al te scherp meer na een weekend feesten) op zondagavond 00:00 2 flinke punten M heeft genomen zonder dat hij het wist. Hij stond in de douche en voelde zich ineenkeer heel anders dan gedacht. Wel gelachen.
Nou is dit hele scenario natuurlijk al een dom idee ook als het "goed" was gegaan, maar het pakte nog dommer uit dan de bedoeling was
Domme Jos!
hoe nemen jullie t altijd mee met weekendfestivals?
Aangezien je dan n apotheek mee hebt p.p..
hebben jullie tips n tricks?
Nu wij altijd een huisje hebben, neem ik het per dag los mee. Vroeger gewoon bij de ballen voor het gehele weekend. Ik kan me niet herinneren dat er altijd op het lichaam gefouilleerd werd, spullen werd nog wel eens doorzocht maar vind die controle ook altijd wel meevallen.
Drugs offtopic (page 1159)billieb15 wrote:hoe nemen jullie t altijd mee met weekendfestivals?
Remi wrote:Begin jij?Mitch wrote:Waar blijven die Defqon verhalen??
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Werkt de 6apb nog na een avond coke?Denkeleda wrote:Donderdag bieren en misschien coke, even kijken hoe leuk het is.
Vrijdag 6-APB met X of M
Zaterdag pep en 3-CMC
Zondag niks, maandag weer werken.
Twijfel alleen nog om de vrijdag en zaterdag om te draaien.
Vorig jaar intents had ik vrijdag wat 3mmc op en zaterdag 6apb maar t effect was nihil.
Tot aan decibel een pauze ingelast en twijfel n beetje over de planning tegen die tijd.
Vrijdag bier + sos
Zaterdag 6apb, misschien op de after een 2cbtje
Zondag 3mmc
Als de coke het effect van de 6apb fors minder maakt dan wellicht nuchter of vrijdag 6apb.
Kan me niet voorstellen dat het veel gevolgen / invloed zal hebben, zeker niet een dag van te voren.
Over het algemeen doe ik 1 of 2 puntjes pep voor de 6-apb tegen de opkomst / inkakker na de heenreis en wat biertjes en dat vind ik eigenlijk alleen maar prettiger dan stand-alone 6-apb.
Over het algemeen doe ik 1 of 2 puntjes pep voor de 6-apb tegen de opkomst / inkakker na de heenreis en wat biertjes en dat vind ik eigenlijk alleen maar prettiger dan stand-alone 6-apb.
Voor de mensen die een weekend naar Decibel gaan volgende week, wat staat er op het menu?
Dat gaat je geen reet aan!Mitch wrote:Voor de mensen die een weekend naar Decibel gaan volgende week, wat staat er op het menu?
(roze koeken)
FOMO naar weekend, maar helaas alleen de zaterdag. Dagje 6-APB voor mij. Blijft fantastisch spul, heerlijk scherp hele tijd. X daarna nooit meer aangeraakt.
Vrijdag wat miauw en hasjMitch wrote:Voor de mensen die een weekend naar Decibel gaan volgende week, wat staat er op het menu?
Zaterdag xtc en miauw
Zondag voornamelijk miauw
Zelf snuif ik niet dus neem ik het in via capsules.
Ben benieuwd!!
Jij?