Anderson was baas 
EDIT: laat maar is al gedaan blijkbaar
Ik niet eerlijk gezegd, is veel te wisselvallig om hier een plekje te krijgen, en je kan op 1 goed WK niet teren. Ik ben wel blij met dit deelnemersveld, vooral goed dat Newton weg is, was vorige keer behoorlijk ongemakkelijk om naar te kijken.JeftaElachouri wrote:Van der Voort had ik misschien ook nog verwacht.
Is bijna altijd wel darten heFiretrap wrote:Hahaha, lekker op tijd jaach iig open laten voor de premier league zometeen
Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.Pommer wrote:Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.
Ik zit zo ongeveer bij elk toernooi te twijfelen om een setje aan te schaffen, binnenkort maar eens een plekje zoeken en wie weet toch iets degelijks aanschaffenAndromeda wrote:Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.
Ik dart inmiddels bijna 5 jaar. Probeer er iedere dag wel een uurtje of anderhalf voor vrij te maken.Andromeda wrote:Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.Pommer wrote:Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.
Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.
Heb twee weken lang met vrienden gekeken en tussen de partijen door zelf staan gooien, maar ben niet echt beter geworden.. Trippels/dubbels is voor mij ook een groot drama, verloor zowat elk potje haha..Andromeda wrote:Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.Pommer wrote:Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.
Darten hier ook mensen zelf? Ik gooi wel eens met wat maten, maar echt veel bak ik er niet van. Mikken op de getallen lukt wel, maar trippels/dubbels is één groot drama.
Ik kan wel dubbels gooien, maar dan heb ik zeker 5/6 pijlen nodig, niet zo best dus.RoelofBerltsum wrote:Heb twee weken lang met vrienden gekeken en tussen de partijen door zelf staan gooien, maar ben niet echt beter geworden.. Trippels/dubbels is voor mij ook een groot drama, verloor zowat elk potje haha..Andromeda wrote:Dit inderdaad, maar deze darters zitten qua niveau heel dicht bij elkaar dus Thornton is geen gemis.Pommer wrote:Van mij had Thornton er wel in gemogen ipv Chisnall of Huybregts. Verder terechte lijst.