Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Jij?


Vrijdag vooral veel bier en wat pep. Zaterdag GHB en 3-MMC en zondag GHB + speed denk ik. En in de nachten wat keta :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
zondag GHB + speed

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 09:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
zondag GHB + speed

:thumbup:


Toevallig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Mitch schreef:
Voor de mensen die een weekend naar Decibel gaan volgende week, wat staat er op het menu?


Vrijdag wat miauw en hasj
Zaterdag xtc en miauw
Zondag voornamelijk miauw

Zelf snuif ik niet dus neem ik het in via capsules.
Ben benieuwd!!

Jij?


Hoe bevalt miauw in caps?
Ik vind het via de neus al niet zo spectaculair qua werking, capsules lijken me dan al helemaal matig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marks schreef:
billieb15 schreef:
Mitch schreef:
Voor de mensen die een weekend naar Decibel gaan volgende week, wat staat er op het menu?


Vrijdag wat miauw en hasj
Zaterdag xtc en miauw
Zondag voornamelijk miauw

Zelf snuif ik niet dus neem ik het in via capsules.
Ben benieuwd!!

Jij?


Hoe bevalt miauw in caps?
Ik vind het via de neus al niet zo spectaculair qua werking, capsules lijken me dan al helemaal matig ^^


Ik vind (waarschijnlijk omdat ik in een capsule ~160/180mg doe) capsules qua werking veel fijner, minder cravings en komt harder op dan sleutelpunten 3-MMC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2023 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het ook altijd in capsules gedaan, voor mij een véél fijnere werking dan bij snuiven. Vroeger deed ik vaak capsules van 130mg, nu meestal ook 160/170mg. Tolerantie is een beetje naar de haaien, maar na Decibel sowieso ook even een goede pauze van drie maanden.

Zelf doe ik denk ik ook op vrijdag 6-APB, met daarna wat 3-CMC of pep. Zaterdag 3-CMC en X/M en zondag denk ik gewoon pep. Voor de after is 2CB geregeld, dus dat wordt ook vast mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 12:24 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
billieb15 schreef:
Mitch schreef:
Voor de mensen die een weekend naar Decibel gaan volgende week, wat staat er op het menu?


Vrijdag wat miauw en hasj
Zaterdag xtc en miauw
Zondag voornamelijk miauw

Zelf snuif ik niet dus neem ik het in via capsules.
Ben benieuwd!!

Jij?


Hoe bevalt miauw in caps?
Ik vind het via de neus al niet zo spectaculair qua werking, capsules lijken me dan al helemaal matig ^^


Ik vind capsules dus echt nice.
Alleen doe ik soms 200-250mg, maar om de hoeveel nemen jullie bij?
Kdoe meestal als ik hard wil gaan elk uur n kwart x en dan elk anderhalfuur zo'n capsule ofzo.
Maar dan voor laatste 4 uur.
Ga altijd wel lekker, en icm xtc blijf je wel lekker bij de les, wat soms alleen met xtc dus niet zo is.
Nu eerste keer weekend decibel veel meer capsules mee, dus ben even benoemd hoe dit te kunnen verbetereb
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry Billie maar dat vind ik best wel flinke hoeveelheden man :lol: .
Op Defqon vrijdag 1 capsule als start gegooid, had geen weegschaal mee maar zal zo'n 150mg zijn geweest. Heb daar best wat uren op kunnen teren, was er verder ook niet zo mee bezig, en daarna op gevoel wat puntjes genomen. Was gedurende de dag niet zo heel veel, zonder xtc maar met G gecombineerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pff, dat zijn inderdaad hoeveelheden waarbij je je zorgen moet gaan maken, ik zou van het spul afblijven voor een tijdje om je tolerantie even flink omlaag te brengen want hiermee vangt je brein en lever een beste bak (neuro)toxiciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Billie amigo, ik zou even een beetje normaal gaan doen als k jou was. Dit is echt debiel man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:13 
 
Hardtraxxer

ik doe die shit niet zovaak hoor. Laatste keer drugs was intents voor mij
Misschien is dit iets te overdreven hoor.
n maatje maakt die capsules altijd en die zegt dat zoveel er in gaat ongeveer, 200mg per stuk ofzo.
Ik snuif zelf niet want ben beetje met het idee dat dat te verslavend is.
Maar als ik zo begrijp maken die tientallen mg's wel uit?

Wel mooi dat jullie er iig zorg mee dragen, doet me goed!
Ga ik er iig opletten.

En een kwart xtc per uur, dat is toch wel te overzien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Wel mooi dat jullie er iig zorg mee dragen, doet me goed!
Ga ik er iig opletten.


:thumbup:

billieb15 schreef:
En een kwart xtc per uur, dat is toch wel te overzien?

Ligt er natuurlijk aan hoeveel uur je dit doet en hoeveel mg er in je xtc pil zit, je zit al snel te hoog in mg met de gemiddelde pillen van tegenwoordig. Maar goed, ik heb die tijd vroeger ook gehad, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:40 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
billieb15 schreef:
Wel mooi dat jullie er iig zorg mee dragen, doet me goed!
Ga ik er iig opletten.


:thumbup:

billieb15 schreef:
En een kwart xtc per uur, dat is toch wel te overzien?

Ligt er natuurlijk aan hoeveel uur je dit doet en hoeveel mg er in je xtc pil zit, je zit al snel te hoog in mg met de gemiddelde pillen van tegenwoordig. Maar goed, ik heb die tijd vroeger ook gehad, helaas.


Verschilt wel, ik wil dit namelijk laag houden en dan als er een set is waarnaar ik uitkijk, dan volle ervaring heb.
Nu ik ook minder feestjes ga, herstel je natuurlijk ook, dus heb je in principe minder nodig.
Als het feest afgelopen is, is het wel klaar ook met xtc. met intents zat ik op ietsje meer dan 2 pillen.
De pillen zijn 250-270mg ongeveer, wel beste jongens.

Over de miauw, even nagelopen, werd natuurlijk een beetje bezorgd, de bangerik die ik ben :/
6 capsules over 1g is 160mg, en 1x heeft hij in 5capsules gedaan. (kzit dus gewoon stoer te doen, gelukkig heb ik volwassen kerels die me hierop wijzen)

Nu heb ik nog wel de vraag over wat voor termijn ik dit t beste kan doen, het duurt toch ongeveer een uur voordat het werkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwart X per uur is ook heftig hoor, zeker met de bommen van tegenwoordig. Maar goed vooral wat Mitch zegt.

Mijn ervaring met hoge doseringen is dat de positieve effecten eigenlijk alleen maar minder worden en de negatieve effecten de overtoon hebben. Capsules rond de 150 mg is aan de hoge kant, maar met een opgebouwde tolerantie te doen.

Zelf niet echt ervaring met de combi miauw/X, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 1 pil zit een bepaalde dosering mdma, laten we zeggen 250mg. Een gram mdma-kristal is zo'n 84% zuiver, dus 100mg mdma is 84mg werkende stof. Ik vul mijn capsules rond de 100mg, dus 84mg werkende stof en pak die ongeveer elke 2 uur. Met de pillen van nu is dat 1/3e pil.
Ik doe het meestal na een capsule 6-apb, en neem dan 2 (2x 100mg) of 3 (2x 100mg en 1 kleinere van +- 70mg) capsules, afhankelijk van hoe lang het feest duurt e.d. Reken maar uit.

Vroeger heb ik er vast ook wel eens 2,5 naar binnen getrapt maar ik merk het nu aan mezelf wanneer het (te) veel is: ik kan niet goed meer lezen en ik sta ook strakker / ogen staan open. Nog goed te doen, maar meer is niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 15:57 
 
Hardtraxxer

Goeie!

Ik neem altijd wel geforceerde rustpauzes, en eet ook altijd wel
Loempias gaan er altijd wel in, laat staan fruitsmoothies. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
ik doe die shit niet zovaak hoor. Laatste keer drugs was intents voor mij


Oh dat scheelt al wel een flinke slok op een borrel natuurlijk! :) fair enough.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 16:04 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
billieb15 schreef:
ik doe die shit niet zovaak hoor. Laatste keer drugs was intents voor mij


Oh dat scheelt al wel een flinke slok op een borrel natuurlijk! :) fair enough.


Niet teveel drinken kerel, anders word je net zo kats als ik :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2023 16:55 
 
Hardtraxxer

Als die hoeveelheden miauw van billie te veel zijn, had ik al 10x dood moeten zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Als die hoeveelheden miauw van billie te veel zijn, had ik al 10x dood moeten zijn :lol:


billieb15 schreef:
6 capsules over 1g is 160mg, en 1x heeft hij in 5capsules gedaan.


Dit valt toch wel mee? 160mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:02 
 
Hardtraxxer

Dat denk ik ook hoor.
Maar 6 van die capsules, wat voor tijdsbestek zal je die bijpakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou mijn klok er niet op zetten maar op gevoel doen, mits het niet elk uur is. Je kan wel zeggen: stipt om de 2 uur maar als je nog helemaal in de gloria bent is dat ook niks natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
zondag GHB + speed

:thumbup:

Misschien toch overstappen op mephedrone en GHB aangezien ik maandag om 10 uur weer ga werken en ik wel fatsoenlijk wil slapen. Moet zondagavond rond half 11 weg dus kan op zich een redelijke nacht pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Mitch schreef:
zondag GHB + speed

:thumbup:

Misschien toch overstappen op mephedrone en GHB aangezien ik maandag om 10 uur weer ga werken en ik wel fatsoenlijk wil slapen. Moet zondagavond rond half 11 weg dus kan op zich een redelijke nacht pakken.


De originele 4-MMC? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:27 
 
Hardtraxxer

thanks gasten, heb er zin in :thumbsup:
Vorige  1 ... 1172, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177, 1178 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic