billieb15 schreef:
Hoe nemen jullie altijd je zooi mee als je een hoop zooi meeneemt?
Dit voor Defqon. weet niet hoe ze fouilleren en waar ze naar kijken.
Bij decibel kon je makkelijk paar keer heen en weer vanaf auto want we zaten durudere camping.
Verder nooit op camping geweest.
Ik heb t dan over 5g miauw/wiet, 2g m en capsules. Tips zijn welkom.
Of mocht je een bolderkar hebben waar je het ergens in kan verstoppen, dan hoor ik t ook graag.
Recept laten uitschrijven door de huisarts voor dergelijke medicijntjes zodat je bij de ingang aan de security kan laten zien dat je het nodig hebt.