Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1189, 1190, 1191, 1192, 1193

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2026 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja speciaalbier is eix wel beste.
Verder ook hele goeie tips, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2026 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Hoe nemen jullie altijd je zooi mee als je een hoop zooi meeneemt?
Dit voor Defqon. weet niet hoe ze fouilleren en waar ze naar kijken.
Bij decibel kon je makkelijk paar keer heen en weer vanaf auto want we zaten durudere camping.
Verder nooit op camping geweest.
Ik heb t dan over 5g miauw/wiet, 2g m en capsules. Tips zijn welkom.
Of mocht je een bolderkar hebben waar je het ergens in kan verstoppen, dan hoor ik t ook graag.


Recept laten uitschrijven door de huisarts voor dergelijke medicijntjes zodat je bij de ingang aan de security kan laten zien dat je het nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2026 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
oh en praktische vraag. hoe houden jullie je bier koud? of drinken jullie alleen klok?

We hebben ooit bij Wish Outdoor 20kg droogijs meegenomen. Een maat werkte bij het ziekenhuis en had die daar gefixt. Ideaal, blikken 1 minuut in die doos en ze zijn ijskoud. Alleen even bluffen bij de security dat het gewoon ijs is.
Vorige  1 ... 1189, 1190, 1191, 1192, 1193
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic