Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Wat zij iedereen zn defqon snats plannen dan?

Voor mij Donderdag: bier of bier en pep (kijken hoe het loopt), Vrijdag pep, Zaterdag Xtc, Zondag pep.

Prima nachtrust tussendoor dus haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 18:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Lennard95 schreef:
Wat zij iedereen zn defqon snats plannen dan?

Voor mij Donderdag: bier of bier en pep (kijken hoe het loopt), Vrijdag pep, Zaterdag Xtc, Zondag pep.

Prima nachtrust tussendoor dus haha


Ik kan prima slapen met pep, neem wel cbd tabletten mee en woensdag nog ff een jointje halen voor de zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Pipa schreef:
Lennard95 schreef:
Wat zij iedereen zn defqon snats plannen dan?

Voor mij Donderdag: bier of bier en pep (kijken hoe het loopt), Vrijdag pep, Zaterdag Xtc, Zondag pep.

Prima nachtrust tussendoor dus haha


Ik kan prima slapen met pep, neem wel cbd tabletten mee en woensdag nog ff een jointje halen voor de zekerheid.

Dat is ideaal. De reden dat ik pep niet neem is dat ik gewoon niet kan slapen. 2 nakkies in de middag en ik kan gedag zeggen tegen m’n nachtrust
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
De reden dat ik pep niet neem is dat ik gewoon niet kan slapen. 2 nakkies in de middag en ik kan gedag zeggen tegen m’n nachtrust


Heb je het wel eens gewassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 01:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Pipa schreef:
De reden dat ik pep niet neem is dat ik gewoon niet kan slapen. 2 nakkies in de middag en ik kan gedag zeggen tegen m’n nachtrust


Heb je het wel eens gewassen?


Dan slaap jij wel? Want dat maakt echt geen enkel verschil op dat gebied, alleen dat je niet zo gejaagd bent als bij ongewassen pep. Je hart gaat nog steeds op een gezellig tempo door en je hebt overal tintelingen, rust zit er niet in :P

Als je er wel van kan pitten zou je van de meeste shit gewoon moeten kunnen pitten en dat maakt je eerder een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 18:06 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Pipa schreef:
De reden dat ik pep niet neem is dat ik gewoon niet kan slapen. 2 nakkies in de middag en ik kan gedag zeggen tegen m’n nachtrust


Heb je het wel eens gewassen?

Deze vraag lijkt me meer bestemd voor Lennard. Of je hebt een aardige tolerantie en kan daardoor slapen met pep, of je hebt gewoon troep. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je snuift, maar enkele punten van gewassen pep die ongewassen al sterk is, zorgt er geheid voor dat je moeilijker in slaap valt. Dat is wat ikzelf soms merk tenminste. Gewassen pep van een goede supplier heeft er altijd goed in geknald

Geldt voor de meeste mensen dan. Uitzonderingen bestaan natuurlijk altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
MelvinFR schreef:
Pipa schreef:
De reden dat ik pep niet neem is dat ik gewoon niet kan slapen. 2 nakkies in de middag en ik kan gedag zeggen tegen m’n nachtrust


Heb je het wel eens gewassen?

Deze vraag lijkt me meer bestemd voor Lennard. Of je hebt een aardige tolerantie en kan daardoor slapen met pep, of je hebt gewoon troep. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je snuift, maar enkele punten van gewassen pep die ongewassen al sterk is, zorgt er geheid voor dat je moeilijker in slaap valt. Dat is wat ikzelf soms merk tenminste. Gewassen pep van een goede supplier heeft er altijd goed in geknald

Geldt voor de meeste mensen dan. Uitzonderingen bestaan natuurlijk altijd


Zelfs met sterke gewassen pep lukt het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 18:42 
 
Hardtraxxer

Zou het dan kunnen liggen aan de hoeveelheid alcohol die je nuttigt? Want ik kan me herinneren van toen ik nog veel dronk op een avond, dat ik ook met sterke pep dan gewoon als een blok in slaap viel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik voor het stappen een paar goede punten schone pep neem en dan ga stappen (en drinken), slaap ik ook wel maar denk dat je dan eerder k.o. gaat van de alcohol dan dat je daadwerkelijk slaapt. Vaak ben ik na een aantal uur ook weer wakker en kom ik niet meer in slaap en dat is echt fucked up. :lol:
Als ik op een festival aan de pep ga, drink ik minder dan met het stappen en snuif ik ook meer op een dag, dan kan ik zonder een slaapmiddel meestal wel gedag zeggen tegen m'n slaap.

Het leek even lastig te worden met het vinden van nieuwe druppels xanax maar dat lijkt inmiddels gelukt ( > @Mitch, goed nieuws ) dus we kunnen er komend weekend weer tegenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het leek even lastig te worden met het vinden van nieuwe druppels xanax maar dat lijkt inmiddels gelukt ( > @Mitch, goed nieuws ) dus we kunnen er komend weekend weer tegenaan.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 21:00 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Wat Remi zegt zit wel logica in natuurlijk. Zo had ik het zelf nog niet bekeken. Gevoelsmatig zou ik de best for last bewaren, in mijn geval mdma. Nu ga ik zaterdag en zondag. Plan was zaterdag biertjes en miss hier en daar een puntje sos. En dan niet te gek laat maken. Zondag mdma. Dat moet toch lukken om een goede ervaring te hebben of zouden jullie het toch omdraaien? Vorig jaar mdma op de zondag was goud. Plus op zaterdag zijn we met z’n 2e en op zondag sluit de rest aan die dan ook m zullen doen.


Een van de experts hier nog een mening over? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 21:36 
 
Hardtraxxer

Volgens mij tast sos niets of nauwelijks je serotonine aan, in tegenstelling tot Mdma. Dus op zich moet dat prima gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 22:11 
 
Hardtraxxer

Nee naar mijn idee ook niet, behalve als je t op t moment zelf gaat combineren dan kan t de m nogal tegen werken.
Het was meer dat Remi zei dat je M het best de eerste dag kunt pakken als je nog fris bent, omdat als je moe bent het niet optimaal werkt. Maar goed, wij beginnen pas op de zaterdag.
M’n maat was nog ik de veronderstelling dat we dan dus 2 dagen aan de m zouden gaan, die heb ik ff uitgelegd dat dat niet zo goed werkt :)

Ik hou t bij m’n plan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het zaterdag alleen bier en wat sos is, is dat natuurlijk wel een ander verhaal dan al een paar dagen pep gebruiken, slecht slapen enzovoorts. Maar dan alsnog: doen waar je je zelf goed bij voelt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 09:35 
 
Hardtraxx Elite

Er bestaat voor de meeste mensen niet een gouden combi wat betreft weekend feesten.
Zo dacht ik een paar jaar geleden dat ik het gevonden zou hebben door vrijdag bier + sos, zaterdag 4mmc en zondag pep. Ondertussen op ieder weekend festival wel weer wat anders in een andere volgorde geprobeerd.

Voor het weekend van Reawake neem ik de zaterdag een 4fma van 150mg en re-dose ik later als ik dat nodig vind.
Zondag bij bij Reawake zelf wat pep.

Bij Decibel is de planning vrijdag bier + sos?, zaterdag 6apb, zondag 4fma of pep.

Ondertussen van af koningsdag een pauze genomen tot aan 8 juli.
Daarna ook weer wachten tot aan Decibel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij zijn de pauzes tussen gebruik het belangrijkst inderdaad. Dan pak je de effecten weer het meest op als je er gestrekt in gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G + pep, dé combi voor weekendfestivals :loving:

chas1n schreef:
Voor mij zijn de pauzes tussen gebruik het belangrijkst inderdaad. Dan pak je de effecten weer het meest op als je er gestrekt in gaat.


Dit sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
G + pep, dé combi voor weekendfestivals :loving:


Ben hier wel benieuwd naar, vertel meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 16:56 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Als het zaterdag alleen bier en wat sos is, is dat natuurlijk wel een ander verhaal dan al een paar dagen pep gebruiken, slecht slapen enzovoorts. Maar dan alsnog: doen waar je je zelf goed bij voelt. :thumbup:


Dat is natuurlijk zo! Maar goed, afgelopen jaar op zondag was voor echt alsof het weer de eerste keer was zo magisch. Dus jouw post over vermoeidheid deed me wel even nadenken. Maar je hebt gelijk, alleen zaterdag wat bier + sos is een ander verhaal dan al vanaf donderdag bezig zijn. Als we zaterdag dan ook nog een beetje op de drank inname letten en op tijd goed eten komt het zondag sowieso goed. En niet tot 3u op een after blijven hangen en dan pas wegfietsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mitch schreef:
G + pep, dé combi voor weekendfestivals :loving:


Ben hier wel benieuwd naar, vertel meer

Een bak energie en euforie. Niet per se dé combi voor weekendfestivals in het bijzonder, gewoon altijd de beste combi, haha. Maar niet iets wat ik nog eens 4 dagen zou doen. Vorig jaar 'per ongeluk' wel gebeurd en was daarna toch een week goed van slag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 22:11 
 
Hardtraxxer

Poah G, lang gelee, maar dat ging altijd goed idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drie dingen die niet gaan gebeuren op Defqon:

MaartenV schreef:
Als we zaterdag dan ook nog een beetje op de drank inname letten en op tijd goed eten komt het zondag sowieso goed. En niet tot 3u op een after blijven hangen en dan pas wegfietsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 08:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Spobbertiet schreef:
Mitch schreef:
G + pep, dé combi voor weekendfestivals :loving:


Ben hier wel benieuwd naar, vertel meer

Een bak energie en euforie. Niet per se dé combi voor weekendfestivals in het bijzonder, gewoon altijd de beste combi, haha. Maar niet iets wat ik nog eens 4 dagen zou doen. Vorig jaar 'per ongeluk' wel gebeurd en was daarna toch een week goed van slag.


Haha eens, 4 dagen is wel net iets te inderdaad. Maar precies wat je zegt, één grote bak energie, euforie, gezelligheid en geen serotonine slurper.
Na een nachtje slapen ben je niet brak, en als dat wel zo is, ben je zo weer helemaal de oude (dat is ook voor vele het gevaar helaas) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 09:14 
 
Hardtraxx Elite

Zelf nooit G geprobeerd, voornamelijk ook omdat dat hier in het Oosten van Brabant (naar mijn weten) totaal niet gebruikt wordt.
Het maakt me nieuwsgierig maar ik ken mezelf een beetje, ik zou dit gaan misbruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 10:26 
 
Hardtraxxer

Als je daar bang voor bent dan niet aan beginnen inderdaad. G is in die zin te “makkelijk” en dat kan snel gaan.
Vorige  1 ... 1170, 1171, 1172, 1173, 1174, 1175, 1176 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic