Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 16:00 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Met DQ om de hoek en het nu 3 volle dagen (sommige zelfs 4) hoe is de planning van mensen hier?
Elke dag gestrekt been erin of langzaam opbouwen?

Het idee van de groep was donderdag in principe alleen alcohol te drinken, en er bij gebrek aan ruggengraat hooguit wat sos bij te pakken. Benieuwd of we de eerste punt tot de Gathering weten uit te stellen, want dat 'ie gaat vallen is natuurlijk een gegeven. Ik verwacht hem zelf eerlijk gezegd maximaal twee uur na het opzetten van de tent.
Vrijdag zou ik het liefst alleen de rest van de sos doen ivm de rest van het weekend (mits er wat overblijft), maar een maat komt die dag ook voor het eerst een dagje Defqon doen en wou dan voor het eerst aan de X. Vind het dan eigenlijk wel zo schappelijk om dan mee te doen. 4mmc is ook nog een optie als vervanger voor X.
Zaterdag ligt een beetje aan de dag ervoor, als het idd X of 4M geworden is, denk ik enkel een paar puntjes pep. Als ik het toch bij sos heb gehouden op de zaterdag juist weer de X of 4M.
Zondag pep doen tot mijn wil om te leven weer terug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 16:15 

Hardtraxx Elite

Pannenkoek schreef:
ErikZ schreef:
Met DQ om de hoek en het nu 3 volle dagen (sommige zelfs 4) hoe is de planning van mensen hier?
Elke dag gestrekt been erin of langzaam opbouwen?

Het idee van de groep was donderdag in principe alleen alcohol te drinken, en er bij gebrek aan ruggengraat hooguit wat sos bij te pakken. Benieuwd of we de eerste punt tot de Gathering weten uit te stellen, want dat 'ie gaat vallen is natuurlijk een gegeven. Ik verwacht hem zelf eerlijk gezegd maximaal twee uur na het opzetten van de tent.
Vrijdag zou ik het liefst alleen de rest van de sos doen ivm de rest van het weekend (mits er wat overblijft), maar een maat komt die dag ook voor het eerst een dagje Defqon doen en wou dan voor het eerst aan de X. Vind het dan eigenlijk wel zo schappelijk om dan mee te doen. 4mmc is ook nog een optie als vervanger voor X.
Zaterdag ligt een beetje aan de dag ervoor, als het idd X of 4M geworden is, denk ik enkel een paar puntjes pep. Als ik het toch bij sos heb gehouden op de zaterdag juist weer de X of 4M.
Zondag pep doen tot mijn wil om te leven weer terug is.

Moest hier wel om lachen haha ^
Dit zijn wel de struggles voor een weekend festival...
Afgelopen Intents hadden we ook als groep het doel gesteld om pas op het terrein de sos aan te breken.
Helaas was het zakje al op voordat we de eerste stap gezet hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:37 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Vind het dan eigenlijk wel zo schappelijk om dan mee te doen.

Zo heb ik eens na 2 sixpacks pils op de vrijdag, vlak voor we naar de Gathering gingen, over m'n hart gestreken en meegedaan toen een maat aan de LSD ging. Was geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 21:55 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Pannenkoek schreef:

Zo heb ik eens na 2 sixpacks pils op de vrijdag, vlak voor we naar de Gathering gingen, over m'n hart gestreken en meegedaan toen een maat aan de LSD ging. Was geen succes.

Klinkt juist wel als een succes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 22:16 

Hardtraxx Veteran

Moet je eens half dronken met LSD in je kraag proberen de Blue in te gaan tijdens de gathering. En dan natuurlijk vervolgens niemand meer kunnen vinden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2022 22:56 

Kraak... Piep...

Remi schreef:
Moet je eens half dronken met LSD in je kraag proberen de Blue in te gaan tijdens de gathering. En dan natuurlijk vervolgens niemand meer kunnen vinden. :lol:

Dit had ik willen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 08:34 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Pannenkoek schreef:

Hahaha dit klinkt echt als een topplan :lol: Vond een LSD piek op een bijna nuchtere maag al wel heftig zat tijdens een festival, laat staan dat je ervoor nog even 12 bier wegwerkt en dan in die grafdrukte bij de Blue gaat staan xd

Over LSD gesproken, krijgen meer mensen altijd enorme plafonddienst van dat spul? Nu een paar keer gedaan, maar als ik om 2 uur 's middags een zegel naar binnen fiets slaap ik er om 6 uur' s ochtends nog steeds niet van. Volgende keer denk ik maar een diazepam op standby houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 11:36 

Hardtraxxer

Pff ja.. 4 dagen Defqon. Het plan is om donderdag alleen te pilzen, vrijdag chillen met wat dexamfetamine, zaterdag xtc en zondag zien we dan wel. Ik denk dat er nog een klein beetje sos meegaat als back up voor de zondag. 2-cb ook mee, al zal daar denk ik niks van gebruikt worden..

En oh ja, natuurlijk ket voor tijdens de nachtelijke avonturen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:30 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Pfff, veel plezier met je seretonine na dat weekend. Het zal mij verbazen als die 4FMA nog werkt op de zondag.

Even hier op terugkomend. Bij mij gaat er xtc en 3mmc mee. 2 serotonine slurpers dus. Ik ben wel benieuwd welke 'planning' optimaal is om de impact op je hersenen te minimaliseren, maar toch lekker te genieten het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 14:37 

Hardtraxxer

Pffft zou een enkeltje ehbo worden als ik lsd zou doen op een veel te druk festival denk ik. Ben niet gemaakt voor dat spul. Voel me soms half psychotisch met dat spul. Laat staan wanneer ik het gebruik na weinig slaap + andere stimulerende middelen ervoor heb gebruikt

En ja slapen met lsd is kut. Slapen na pep is nog chiller. Een pammetje is echt een must na de lsd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 10:51 

Hardtraxx Veteran

Man man mensen hier met "donderdag alleen bier", jullie weten dondersgoed wat de stemming is als de tent net 5 min staat. Wie houden jullie nou voor de gek? Hou jezelf geen stomme voornemens voor die je toch niet nakomt en voorkom teleurstellingen. Maandag ben je toch een wrak.

Stom gedoe, ga ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:01 

Hardtraxx Veteran

Rik, mond spoelen jij. 100% dat ik me daar gewoon netjes aan hou. Spreek je zondagnacht nog wel eens. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:19 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Man man mensen hier met "donderdag alleen bier", jullie weten dondersgoed wat de stemming is als de tent net 5 min staat. Wie houden jullie nou voor de gek? Hou jezelf geen stomme voornemens voor die je toch niet nakomt en voorkom teleurstellingen. Maandag ben je toch een wrak.

Stom gedoe, ga ervoor.

Hahaha eens met deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 11:51 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Rik, mond spoelen jij. 100% dat ik me daar gewoon netjes aan hou. Spreek je zondagnacht nog wel eens. :cool:

Ik ga alleen vrijdag, zondagnacht mij niet bellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 12:27 

Hardtraxx Veteran

Slime allemaal in mijn DM voor het nummer van Alm1ghty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 14:40 

Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 21:13 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:

Ik ga alleen vrijdag, zondagnacht mij niet bellen.

Heeeel kleine speler
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2022 00:56 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
Broken Balance schreef:
Pfff, veel plezier met je seretonine na dat weekend. Het zal mij verbazen als die 4FMA nog werkt op de zondag.

Even hier op terugkomend. Bij mij gaat er xtc en 3mmc mee. 2 serotonine slurpers dus. Ik ben wel benieuwd welke 'planning' optimaal is om de impact op je hersenen te minimaliseren, maar toch lekker te genieten het weekend.

3mmc schijnt in flink mindere mate (vergeleken met x) gebruik te maken van je serotonine. Denk dat het dus wel wat losloopt wat betreft "slurpen", maar ik ben zeker geen expert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 11:00 

Hardtraxx Elite

Hoe neemt iedereen zijn drugs mee naar een weekendfestival? Of houdt iedereen dat liever geheim :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 11:20 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Hoe neemt iedereen zijn drugs mee naar een weekendfestival? Of houdt iedereen dat liever geheim :D

Betekent dit, dat je toch een weekendje gaat? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 11:21 

Hardtraxx Veteran

Gewoon op dezelfde manier als normaal, bij m'n ballen. Is niet heel veel meer / anders dan wat ik normaal mee heb. Flesjes vloeistof zitten in m'n toilettas in shampoo / mondwater, zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 12:32 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Mitch schreef:

Betekent dit, dat je toch een weekendje gaat? :cool:

Ik beloof niks, maar ben gewoon benieuwd hoe iedereen het doet.
Hebben zelf wel wat leuke verstop trucjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2022 12:42 

Hardtraxx Addict

Mitch schreef:

Ik zou zeggen: deel ze maar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 08:50 

Hardtraxx Elite

paperclip schreef:
Mitch schreef:

paperclip schreef:
Mitch schreef:

Wat wij altijd doen voor GHB (of drank), is bij de supermarkt een volle colli van dit bestellen: https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... volle-melk
Afbeelding

Deze flessen zijn volledig dicht en je kunt dus niet zien wat er in zit. Je kunt uit een volle 6-pack, voorzichtig de flessen halen en een of meerdere flessen voorzichtig open maken door het zilverfolie er half af te halen, fles leeg gieten en vullen met een andere vloeibare stof. Even wat secondelijm erop en daarna stop je de fles(sen) weer terug in het plastic en voila!

De kleinere dingen zijn natuurlijk wat makkelijker mee te nemen, voorkeur gaat bij mij ook uit naar het gewoon wegstoppen in je onderbroek, maar ook hier heb ik wat creatieve oplossingen voor voorbij zien komen xd

- Pak hagelslag voorzichtig openmaken, een beetje leeghalen en hier wat zakjes in stoppen, vervolgens weer voorzichtig dicht lijmen.
- In het zakje van de haringen voor je tent
- Tussen je sokken in je koffer/tas
- In de doos van de partytent

Veel plezier op Defqon iedereen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2022 09:12 

Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
paperclip schreef:
Mitch schreef:

paperclip schreef:
Mitch schreef:

Wat wij altijd doen voor GHB (of drank), is bij de supermarkt een volle colli van dit bestellen: https://www.ah.nl/producten/product/wi5 ... volle-melk
Afbeelding

Deze flessen zijn volledig dicht en je kunt dus niet zien wat er in zit. Je kunt uit een volle 6-pack, voorzichtig de flessen halen en een of meerdere flessen voorzichtig open maken door het zilverfolie er half af te halen, fles leeg gieten en vullen met een andere vloeibare stof. Even wat secondelijm erop en daarna stop je de fles(sen) weer terug in het plastic en voila!

De kleinere dingen zijn natuurlijk wat makkelijker mee te nemen, voorkeur gaat bij mij ook uit naar het gewoon wegstoppen in je onderbroek, maar ook hier heb ik wat creatieve oplossingen voor voorbij zien komen xd

- Pak hagelslag voorzichtig openmaken, een beetje leeghalen en hier wat zakjes in stoppen, vervolgens weer voorzichtig dicht lijmen.
- In het zakje van de haringen voor je tent
- Tussen je sokken in je koffer/tas
- In de doos van de partytent

Veel plezier op Defqon iedereen! :thumbup:

Hahaha die melkflessen wat goud! Wat een op tip! :)
Vorige  1 ... 1156, 1157, 1158, 1159, 1160, 1161, 1162 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic