Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2019 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met keta is het voor mij echt onmogelijk om te slapen, man. Mijn gedachten schieten dan alle kanten op, heb altijd behoorlijke CEV's (closed eye visuals): ik zie vaak non-stop patronen die na verloop van tijd altijd uitdraaien op een soort stoet van beveiligers die voorbij komen. Ook niet erg bevorderlijk :lol: .

Ik zie nu zo een legerparade voor me, maar dan allemaal beveiligers in plaats van soldaten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2019 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met keta is het voor mij echt onmogelijk om te slapen, man. Mijn gedachten schieten dan alle kanten op, heb altijd behoorlijke CEV's (closed eye visuals): ik zie vaak non-stop patronen.


Heb dit ook ja, super vet! Je kunt dat ook altijd zo lekker sturen dus lijkt net of je aan het lucide dromen bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Remi schreef:
Met keta is het voor mij echt onmogelijk om te slapen, man. Mijn gedachten schieten dan alle kanten op, heb altijd behoorlijke CEV's (closed eye visuals): ik zie vaak non-stop patronen die na verloop van tijd altijd uitdraaien op een soort stoet van beveiligers die voorbij komen. Ook niet erg bevorderlijk :lol: .

Ik zie nu zo een legerparade voor me, maar dan allemaal beveiligers in plaats van soldaten. xd

Ja heel chill is het niet als je een paar uur lang opgefokte beveiligers voorbij ziet stormen, maar vooruit. Van het weekend weer 2 nachten flinke CEV's gehad in bed :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Met keta is het voor mij echt onmogelijk om te slapen, man. Mijn gedachten schieten dan alle kanten op, heb altijd behoorlijke CEV's (closed eye visuals): ik zie vaak non-stop patronen die na verloop van tijd altijd uitdraaien op een soort stoet van beveiligers die voorbij komen. Ook niet erg bevorderlijk :lol: .


Ik had toen ik in bed lag met mijn ogen dicht het idee dat ik op m’n telefoon zat. Facebook voornamelijk, net of je aan het scrollen bent en ook echt alles lezen. Totdat je na een tijd je ogen open doet en beseft dat je telefoon een meter verder aan de lader ligt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Met keta is het voor mij echt onmogelijk om te slapen, man. Mijn gedachten schieten dan alle kanten op, heb altijd behoorlijke CEV's (closed eye visuals): ik zie vaak non-stop patronen die na verloop van tijd altijd uitdraaien op een soort stoet van beveiligers die voorbij komen. Ook niet erg bevorderlijk :lol: .


Ik had toen ik in bed lag met mijn ogen dicht het idee dat ik op m’n telefoon zat. Facebook voornamelijk, net of je aan het scrollen bent en ook echt alles lezen. Totdat je na een tijd je ogen open doet en beseft dat je telefoon een meter verder aan de lader ligt :huh:


Ik heb dit dus ook gehad met dit verhaal. Af en toe zo'n rare "dromen" dat je gewoon beseft dat het te belachelijk is om realiteit te zijn en dat je daardoor wakker schiet.

Ik had ook visuals dat ik op mijn telefoon aan het scrollen was door Instagram, maar het waren alleen maar accounts van honden :lol:
Later zag ik een teamgenoot van me lopen (hij is fanatiek Liverpool-fan) met een Tottenham shirt waar 'De Ligt' achterop stond. Toen werd ik dus lachend wakker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iedereen de lokale nachtapotheker al gebeld voor Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft iedereen de lokale nachtapotheker al gebeld voor Defqon?


Vanochtend 5 paletten vol goederen gekocht bij de groothandelaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2019 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet bang.
Dan kom ik over 2 weken wel eens bij je buurten. Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heeft iedereen de lokale nachtapotheker al gebeld voor Defqon?

6 gram pep en 20 pillen opgehaald gisteren voor de komende zomer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Heeft iedereen de lokale nachtapotheker al gebeld voor Defqon?


Ben benieuwd wat jouw bestelling was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel weer het gebruikelijke recept worden voor zo'n weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Remi schreef:
Heeft iedereen de lokale nachtapotheker al gebeld voor Defqon?

6 gram pep en 20 pillen opgehaald gisteren voor Defqon :)

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Remi schreef:
Heeft iedereen de lokale nachtapotheker al gebeld voor Defqon?


Ben benieuwd wat jouw bestelling was ^^

Niks, ik had nog liggen. ;)

Maar:
Indy schreef:
Zal wel weer het gebruikelijke recept worden voor zo'n weekend

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Zal wel weer het gebruikelijke recept worden voor zo'n weekend


Verrijk ons Indy, aangezien ik die niet ken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag M + Keta
Zondag Pep + Keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Zaterdag M + Keta
Zondag Pep + Keta


Ben jij er zo 1 joh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel weer in m'n drinken gegooid worden dus heb geen keus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zal wel weer in m'n drinken gegooid worden dus heb geen keus!


Vin jie helemaal nie erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

via erg erg erg erg lang zoeken eindelijk een adres gevonden met "echte" 4mmc uit de UK met een testresultaat van 96%. De sterkste batches sinds 2010 volgens forums. Komt als het goed is net op tijd voor weekendje awakenings :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sharing is caring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 12:51 
 
Hardtraxxer

Aangezien het dit weekend op Defqon (of Awakenings voor sommigen) zeer waarschijnlijk de 30 graden aan gaat tikken, ben ik eigenlijk wel benieuwd of iedereen hier nog steeds vol aan de dope gaat of dat mensen het rustiger aan gaan doen. Lijkt mij niet heel chill om met die bloedhitte nog te gaan tikken eerlijk gezegd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik gebruik op festivals, wacht ik toch al tot begin van de avond, dat ik piek als de schemering een beetje begint te vallen (bij defqon wel iets eerder, omdat de zon wel heel erg laat ondergaat in deze periode). Ik kan er sws al minder van genieten als het nog volop licht is. Temperatuur heeft daar voor mij weinig invloed op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Aangezien het dit weekend op Defqon (of Awakenings voor sommigen) zeer waarschijnlijk de 30 graden aan gaat tikken, ben ik eigenlijk wel benieuwd of iedereen hier nog steeds vol aan de dope gaat


Oh jazeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zal voor mij qua drugsgebruik weinig verschillen, aangezien ik doorgaans sowieso niet zoveel gebruik (vind ik dan). Verwacht dat ik wel een stuk minder bier/alcohol zal drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Verwacht dat ik wel een stuk minder bier/alcohol zal drinken.


Dit zal op zaterdag inderdaad wel het geval zijn. Vrijdag en zondag kan ik niks beloven, maar vrees dat het dan niet het geval is. Scheelt dat dat ook niet de warmste dagen zijn.
Vorige  1 ... 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic