Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb trouwens geen idee of ik echte Mephedrone heb gehad of misschien 3-mmc. Ik heb meestal gewoon samen met anderen gebruikt en die zeiden dat het miauw was. Prima spul, maar voel me er echt nauwelijks euforisch oid door. Het lijkt meer op coke haast, en je gaat meer lullen. Bewegen is ook chill. Maar die ene keer dat ik dan echt xtc heb gebruikt was echt totaaaaal anders, veel leuker ook. Had echt niet het idee dat er door miauw heel veel serotonine werd verbruikt. Heb van miauw ook altijd een vrij lage dosis gehad dus misschien komt het daardoor.

Ook echt heel apart dat er zo weinig over miauw/mephedrone bekend is, maar toch heeft letterlijk iedereen het. Ik vroeg me daarom ook al af of dat alleen hier in de buurt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

MoiMoi123 schreef:
Ik heb trouwens geen idee of ik echte Mephedrone heb gehad of misschien 3-mmc. Ik heb meestal gewoon samen met anderen gebruikt en die zeiden dat het miauw was. Prima spul, maar voel me er echt nauwelijks euforisch oid door. Het lijkt meer op coke haast, en je gaat meer lullen. Bewegen is ook chill. Maar die ene keer dat ik dan echt xtc heb gebruikt was echt totaaaaal anders, veel leuker ook. Had echt niet het idee dat er door miauw heel veel serotonine werd verbruikt. Heb van miauw ook altijd een vrij lage dosis gehad dus misschien komt het daardoor.

Ook echt heel apart dat er zo weinig over miauw/mephedrone bekend is, maar toch heeft letterlijk iedereen het. Ik vroeg me daarom ook al af of dat alleen hier in de buurt is?


Sorry hoor maar je zei eerst nog dit:
MoiMoi123 schreef:
In de periode van 31 december tot 27 april heb ik zo'n 5 keer een lage dosis miauw/mephedrone gebruikt, altijd onder de 10 puntjes.


10 puntjes van iets een lage dosis noemen :huh:?

Meph is al jaren lastig verkrijgbaar, de kans dat ze 3MMC hebben en het Miauw noemen neem ik als heel waarschijnlijk aan. Gebeurde hier in de buurt (Utrecht) namelijk ook sinds een half jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
RomanAnthony schreef:
MoiMoi123 schreef:
De mephedrone gaf telkens wel het gewenste effect, ook gisteren. Ik ken ook mensen die elk weekend mephedrone gebruiken en alsnog xtc gewoon voelen. Ook hebben een aantal mensen de laatste 3 weekenden elke meer xtc gebruikt en ze gingen alsnog lekker. Ik ga een pauze nemen, dat zeker. Maar ik kan haast niet geloven dat het door de mephedrone komt. Misschien over een maandje of 2 weer een pilletje doen en kijken hoe het voelt. En inderdaad is bijpakken niet verstandig, daar ben ik nu achter. Mephedrone even mee kappen dan, zo heel geweldig was het toch niet


En daarom is het altijd belangrijk om voor jezelf altijd duidelijk te hebben dat iedereen anders op drugs reageert. In dit soort dingen heeft kijken naar anderen weinig zin, want het gaat er om hoe jij er op reageert. Mephedrone snoept inderdaad ook best hard van je serotonine als ik het goed onthouden heb (Kevin was hier redelijke expert in, Of het meer snoept dan MDMA weet ik niet). Dat de effecten daar anders van zijn dan van XTC is logisch, want het is dan ook een andere drug. Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.


Yes, mephedrone heeft een zeer grote aanslag op de serotonine en dopamine receptoren. Inderdaad meer dan XTC doet. En zelfs meer dopamine dan amfetamine. Vooral de snelle stijging en daarna ook zeer snelle daling dopamine/serotonine zorgt voor de heftige craving bij mephedrone.

Hieronder mooie afbeelding die het laat zien:
Afbeelding

Mephedrone administration caused about a 500% increase in dopamine, and about a 950% increase in serotonin. They reached their peak concentrations at 40 minutes and 20 minutes, respectively, and returned to baseline by 120 minutes after injection. In comparison, MDMA caused a roughly 900% increase in serotonin at 40 minutes, with an insignificant increase in dopamine. Amphetamine administration resulted in about a 400% increase in dopamine, peaking at 40 minutes, with an insignificant increase in serotonin. Analysis of the ratio of the AUC for dopamine (DA) and serotonin (5-HT) indicated mephedrone was preferentially a serotonin releaser, with a ratio of 1.22:1 (serotonin vs. dopamine). Additionally, half-lives for the decrease in DA and 5-HT were calculated for each drug. Mephedrone had decay rates of 24.5 minutes and 25.5 minutes, respectively. MDMA had decay values of 302.5 minutes and 47.9 minutes, respectively, while amphetamine values were 51 minutes and 84.1 minutes, respectively. Taken together, these findings show mephedrone induces a massive increase in both DA and 5-HT, combined with rapid clearance. The rapid rise and subsequent fall of DA levels could explain some of the addictive properties mephedrone displays in some users


Heb je hier een link van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:32 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
MoiMoi123 schreef:
Ik heb trouwens geen idee of ik echte Mephedrone heb gehad of misschien 3-mmc. Ik heb meestal gewoon samen met anderen gebruikt en die zeiden dat het miauw was. Prima spul, maar voel me er echt nauwelijks euforisch oid door. Het lijkt meer op coke haast, en je gaat meer lullen. Bewegen is ook chill. Maar die ene keer dat ik dan echt xtc heb gebruikt was echt totaaaaal anders, veel leuker ook. Had echt niet het idee dat er door miauw heel veel serotonine werd verbruikt. Heb van miauw ook altijd een vrij lage dosis gehad dus misschien komt het daardoor.

Ook echt heel apart dat er zo weinig over miauw/mephedrone bekend is, maar toch heeft letterlijk iedereen het. Ik vroeg me daarom ook al af of dat alleen hier in de buurt is?


Sorry hoor maar je zei eerst nog dit:
MoiMoi123 schreef:
In de periode van 31 december tot 27 april heb ik zo'n 5 keer een lage dosis miauw/mephedrone gebruikt, altijd onder de 10 puntjes.


10 puntjes van iets een lage dosis noemen :huh:?


Waar ik dit op baseer: Zo heel veel veel voelde ik niet (gewoon prima, beetje opgepept zoals ik eerder zei), aan mijn ogen oid was meestal weinig te zien, en anderen namen veel (maar dan ook echt veel) meer. Ik had begin april 1 gram gekocht. Ongeveer de helft heb ik samen met iemand anders hiervan op een feest gebruikt (allebei evenveel). Wat ik nog overhad wilde ik op koningsdag opmaken maar er bleef nog wat over. Daarna heb ik het dus een week later (5 mei) opgemaakt. 0,75 gram heb ik dan dus 3 feesten mee gedaan. Als ik mijn gebruik vergelijk met anderen is het niet veel.

Ik zie nu dat 250mg (wat ik dan ongeveer deed) wel een hoge dosis is, 125mg ookal zelfs. Maar die zooi werkt maar 3 kwartier ofzo.

Valt me echt op dat er heel makkelijk over mephedrone gedaan wordt hier in de buurt. Ik ken bijna niemand die elk weekend pillen gebruikt maar zat mensen die elk weekend mephedrone gebruiken alsof het niks is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:34 
 
Hardtraxx Newbie

PEPii schreef:
Heb je hier een link van?


Afbeelding zoeken op google: https://www.semanticscholar.org/paper/M ... A-(ecstasy)-and-both-Kehr-Ichinose/2ae7af4bc381da8b6111477ae9a62b82851ab5b4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
Ik zie nu dat 250mg (wat ik dan ongeveer deed) wel een hoge dosis is, 125mg ookal zelfs. Maar die zooi werkt maar 3 kwartier ofzo.

Valt me echt op dat er heel makkelijk over mephedrone gedaan wordt hier in de buurt. Ik ken bijna niemand die elk weekend pillen gebruikt maar zat mensen die elk weekend mephedrone gebruiken alsof het niks is...


Ik zou niet je gebruik aanpassen naar wat anderen doen. De reden dat je er minder van voelt is omdat je het dus vaker doet en veel doet.

Dan krijgt je lichaam geen tijd om te herstellen en ook geen tijd om het gewen kwijt te raken. Als je het vaak achter elkaar blijft doen dan bouwt je lichaam alleen maar tolerantie op waar jij het gevoel hebt dat je meer nodig hebt, terwijl je lichaam gewoon niet meer kan geven. Kortom je sloopt jezelf ermee.

Dus als je een tip wil met dat, spreid het gebruik meer uit en varieer meer met andere dingen als je toch wat moet gebruiken. En ga vooral je eigen gebruik niet linken aan dat van anderen omdat iedereen een andere tolerantie/opbouw heeft waardoor drugs nooit het zelfde werken voor iedereen. Zodoende krijg je vanzelf het originele gevoel terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten opzichte van anderen kan het weinig zijn maar dat zegt m.i. meer iets over de anderen.
Anyway, ik zou de serotonine-slurpers even links laten liggen. Mocht je tóch iets willen gebruiken dan zou ik verder kijken dan die groep stoffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:52 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ga ongeveer 1 keer per maand naar een hardstyle/techno feest, misschien in de zomer iets vaker. Ik vroeg me eerder (bvb vorig jaar toen ik nog niks gebruikte) al af hoe ik dat dan zou gaan doen als ik wel ging gebruiken. Nou blijkt uit mijn ervaring dat veel mensen gewoon schijt hebben en alles door elkaar naar binnen flikkeren op feesten. En ze houden al helemaal geen rekening met 1 keer per 3 maanden pillen ofzo.

Stel dat ik vanaf nu op de meeste feesten pep ga gebruiken (ipv mephedrone) en een paar keer per jaar xtc. Dat is natuurlijk niet gezond, maar beter dan wat ik tot nu toe deed? Of zijn er dan weer andere risico's? Feestjes nuchter pakken/zuipen is ook zeker geen probleem maar op de echte grote (dure) feesten wil ik er toch wel het meeste uithalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 13:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja elk feest pep is ook niet goed voor je gezien het enorm chemisch is. Drugs blijft drugs, het is net als alcohol en roken niet goed voor je. Gematigd gebruik beperkt de schade en de risico's echter wel.

Ik zou eerst gewoon een flinke tijd de XTC's, 4F, 6APB en MMC's laten liggen. Als je iets nodig hebt dan kun je haast inderdaad beter gaan naar een Pep of Sos. Maar de frequentie van gebruik is een ding, hoeveel je er in gooit is een tweede. Als je je tolerantie wilt verlagen moet je nou eenmaal minderen over lange tijd en de dosage verlagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een beetje G is oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Een beetje G is oké.


Mijn keus, gaat door de neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 07:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NSD schreef:
MoiMoi123 schreef:
Ik heb trouwens geen idee of ik echte Mephedrone heb gehad of misschien 3-mmc. Ik heb meestal gewoon samen met anderen gebruikt en die zeiden dat het miauw was. Prima spul, maar voel me er echt nauwelijks euforisch oid door. Het lijkt meer op coke haast, en je gaat meer lullen. Bewegen is ook chill. Maar die ene keer dat ik dan echt xtc heb gebruikt was echt totaaaaal anders, veel leuker ook. Had echt niet het idee dat er door miauw heel veel serotonine werd verbruikt. Heb van miauw ook altijd een vrij lage dosis gehad dus misschien komt het daardoor.

Ook echt heel apart dat er zo weinig over miauw/mephedrone bekend is, maar toch heeft letterlijk iedereen het. Ik vroeg me daarom ook al af of dat alleen hier in de buurt is?

Waar gebruik je je miauw? Setting heeft echt grote invloed als je dus 4mmc gaat gebruiken. Op een feest ervaar je minder euforie bij gebruik van 4mmc, je bent meer bezig met los gaan omdat bewegen echt soepel verloopt. Zolang je geen aanleiding hebt om te praten, zal je niet zo veel zeggen. Je hebt het gevoel van controle, zoals bij pep, maar je hebt ook dat gevoel dat je wat makkelijker uit je schild komt. En dus los gaat zoals bij MDMA. Ik denk dat het effect meer lijkt op speed & mdma dan cocaïne.

3mmc is zo te bestellen op internet, effect is nog milder uiteraard. Dus laat je drugs testen. 3mmc is beschikbaar in poeder en kristal, terwijl 4mmc eigenlijk alleen maar als kristal voorkomt (grote kristallen). Dus je kan zo oordelen wat je in je handen hebt. 3mmc is wel zeer makkelijk te herkennen bij een kleine dosering.

4mmc werkt kort, ook oraal. Je gaat sneller bijnemen, pakt meer, positieve effecten worden minder, etc. En verder; 3mmc, 4mmc, speed, mdma, het zijn allemaal amfetamines, zijn gewoon broertjes van mekaar. Dus zowel dopamine als serotonine wordt verbruikt, ook bij pep.

4mmc is hier amper te verkrijgen, t wordt vaak verward met 3mmc. Maar als iedereen om je heen 4mmc doet, hoef jij toch niet perse ook 4mmc te doen? Overigens is 4mmc hier best wel duur, dus lijkt me sterk dat iedereen dit doet.


Ik gebruik het al sinds 2011. Altijd uit het buitenland besteld (vooral engeland, maar ook zuid-afrika/combodja/kreta/kazachstan). Meerdere keren laten testen in Spanje (opsturen en 100eu betalen), daar kunnen ze namelijk de zuiverhuid testen. Ook uit Nederland denk wel 50 verschillende dingen geprobeerd en heel onverstandig als proefkonijn gespeeld. De soort meph uit de UK rond 2011/2012 was zo geniaal. Dit heb ik nooit meer weten te krijgen. Men zegt dat het komt door de verschillende Isomers, omdat het wel getest is op 4mmc. In Nederland wordt inderdaad op dit moment veel 3mmc verkocht. Maar er gaat wel op dit moment 4mmc rond. Over de kosten wat jij zegt snap ik niet. 4mmc is altijd goedkoop geweest in vergelijking met coke. Op darknet en ook in NL op dit moment. Per gram 20eu, groter inkopen stuk goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

roll
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige week zaterdag in een zeer beschonken bui (biertje of 20 door de hele dag heen) per ongeluk de keta tevoorschijn getoverd op mijn housewarming (liep uit de klauwen). 3 uur lang mensen lopen voeren (inclusief ondergetekende) en wonder boven wonder niet moeten kotsen.

Zaterdag met Intents schijnt lekker het zonnetje. In combinatie met euforische muziekjes ga ik denk ik weer lekker aan de 4-FA.

Jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 09:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vorige week zaterdag in een zeer beschonken bui (biertje of 20 door de hele dag heen) per ongeluk de keta tevoorschijn getoverd op mijn housewarming (liep uit de klauwen). 3 uur lang mensen lopen voeren (inclusief ondergetekende) en wonder boven wonder niet moeten kotsen.

Zaterdag met Intents schijnt lekker het zonnetje. In combinatie met euforische muziekjes ga ik denk ik weer lekker aan de 4-FA.

Jullie?


In het zonnetje biertjes doen daarna wat M, maar houden het lekker rustig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 09:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vorige week zaterdag in een zeer beschonken bui (biertje of 20 door de hele dag heen) per ongeluk de keta tevoorschijn getoverd op mijn housewarming (liep uit de klauwen). 3 uur lang mensen lopen voeren (inclusief ondergetekende) en wonder boven wonder niet moeten kotsen.

Zaterdag met Intents schijnt lekker het zonnetje. In combinatie met euforische muziekjes ga ik denk ik weer lekker aan de 4-FA.

Jullie?


Bij Emporium ook weer de fout gemaakt om op het einde van de dag, na zo’n 12u lang bier harken een flinke punt keta te pakken >.<

Met intents zaterdag bier en pep, zondag weet ik het nog niet. Wel enorm veel zin in :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Vorige week zaterdag in een zeer beschonken bui (biertje of 20 door de hele dag heen) per ongeluk de keta tevoorschijn getoverd op mijn housewarming (liep uit de klauwen). 3 uur lang mensen lopen voeren (inclusief ondergetekende) en wonder boven wonder niet moeten kotsen.

Zaterdag met Intents schijnt lekker het zonnetje. In combinatie met euforische muziekjes ga ik denk ik weer lekker aan de 4-FA.

Jullie?

Ik twijfel of ik nog gekotst heb eigenlijk. Weet het tot op de dag van vandaag nog steeds niet zeker. Kan me wel herinneren dat ik boven de pot gehangen heb. Altijd een slecht idee om na een krat pils nog aan de keta te gaan, ja.

mitch0162 schreef:

Bij Emporium ook weer de fout gemaakt om op het einde van de dag, na zo’n 12u lang bier harken een flinke punt keta te pakken >.<

Met intents zaterdag bier en pep, zondag weet ik het nog niet. Wel enorm veel zin in :thumbup:

Na Supersized liep jij er ook zo verdwaasd bij richting de uitgang met Mitchel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Met intents zaterdag bier en pep, zondag weet ik het nog niet. Wel enorm veel zin in :thumbup:

Ik ga juist zondag bier harken en peppen, als ik dan wat gaar ben van de zaterdag helpt dat me er prima bovenop. Zaterdag 6-APB en wat M. Lekker zweven bij de Melodicaaaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Na Supersized liep jij er ook zo verdwaasd bij richting de uitgang met Mitchel :lol:


Haha, ja daar precies hetzelfde. Dag erna sochtends naar Schiphol dus alleen bier gedronken, tot een uur voor het einde :$

Remi schreef:
Ik ga juist zondag bier harken en peppen, als ik dan wat gaar ben van de zaterdag helpt dat me er prima bovenop. Zaterdag 6-APB en wat M. Lekker zweven bij de Melodicaaaaa.


Misschien wel een goed idee inderdaad, slaap ik zaterdagnacht ook gewoon. Zaterdagochtend wel al om 10.45 met de partybus mee, onbeperkt bier/wijn/fris. Na flink wat bier verdwijnt die ruggengraat altijd zo snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Rebirth wel 2 dagen gepept en dan begin je op dag 2 al zo verneukt met slaaptekort. Doe ik overigens bij weekendfestivals ook nooit (meer), om die reden. Probeer zaterdagnacht altijd slaap te pakken en dan zondag doortrekken op pep. Werkt voor mij (gevoelsmatig) wel prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 20:38 
 
Hardtraxxer

Na anderhalf jaar weer eens XTC op. Afgelopen zaterdag op Emporium, eerst wat biertjes (10?) op en om 6 uur een halve pil erin geknikkerd. Toen overgestapt op water (verstandig hè ^^) en om 9 uur nog een halfje bijgepakt. Totaal niet vaag of wazig, wel een wazig gesprek gehad met iemand, maar die zat me in de zeik te nemen. Geen katertje, is ook wel eens anders geweest! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intents
Vrijdag wederom poging tot bieren zoals elk weekend festival.
Zaterdag 3m en tabletten.
Zondag zie wel waar het op uitloopt... :lol:

Pep ga ik machtig slecht op btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Bier & pep voor mij op de zaterdag. Beetje op tijd stoppen met de pep, daarna flink veel bier en na afloop paar puntjes keta om de slaap te bevorderen. Nog geen idee wat ik zondags doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met keta is het voor mij echt onmogelijk om te slapen, man. Mijn gedachten schieten dan alle kanten op, heb altijd behoorlijke CEV's (closed eye visuals): ik zie vaak non-stop patronen die na verloop van tijd altijd uitdraaien op een soort stoet van beveiligers die voorbij komen. Ook niet erg bevorderlijk :lol: .
Vorige  1 ... 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102, 1103 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic