Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Wiet op mijn 14e :lol: Nooit echt leuk gevonden en na mijn 17e misschien nog een keer of 5 gedaan.
XTC op mijn 22e en daarna verder gaan experimenteren met andere drugs. Ik ben er altijd wel heel nieuwsgierig naar geweest, maar het is nooit eerder op mijn pad gekomen en achteraf ben ik daar wel blij om. Ben naarmate ik ouder werd een heel stuk verstandiger geworden.


Fantazoo schreef:
Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?

Vrijdag: bier
Zaterdag: 3-MMC
Zondag: weet ik nog niet. Twijfel tussen pep, dexamfetamine, 6-APB of gewoon yolo nog een dag 3-MMC.


Vraagje:
Van MDMA word ik de laatste twee jaar dus heel duf. Iemand enig idee of ik dan van 6-APB wel energie krijg? Ik heb in de afgelopen twee jaar MDMA geprobeerd met verschillende dosissen (van 0,75x tot 1,5x lichaamsgewicht) en in verschillende hoedanigheden (pil- en poedervorm) en het effect is nagenoeg hetzelfde: chill maar zero energie. Ben dus voor nu wel klaar met MDMA op feestjes, maar ben een beetje bang dat ik dan van 6-APB hetzelfde effect ga krijgen. De tip om er pep bij te nemen hoef je trouwens niet te geven, want die kater is me de vorige keer alles behalve goed bevallen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2019 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is persoonsgebonden denk ik. Ikzelf krijg van 6APB totaal geen energie, maar sommigen krijgen juist wel vollebak energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?


Vrijdag: bier en speed
Zaterdag: G en 4-mmc
Zondag: nog geen idee, alleen keta is een zekerheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 00:47 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Even zoeken op Pill Report, zoek even in het pillentopic op Partyflock, etc. Niet elke oranje Tesla is dezelfde. Als je het echt zeker wilt weten > testen.
Overigens, ik weet niet of die '2000' in je username op je geboortejaar slaat maar indien ja: ik vind 18 / 19 jaar (erg) jong voor drugsgebruik maar da's tegenwoordig geloof ik de nieuwe standaard.


Ga daar eens ff een kijkje nemen dan. Gaat ook niet echt om de inhoud (waar ik het van heb heeft ze laten testen) maar meer om hoe ze binnenkomen e.d. De ene keer dat hij ze zelf heeft gebruikt, heeft hij zichzelf meteen zo van deze planeet geholpen dat hij eigenlijk niks zinnigs kon zeggen over hoe de pillen waren, vandaar xd :thumbdown:

En om op je vraag en het topic aan te sluiten: Jep 2000 is mijn geboortejaar en ik ben ondertussen bijna 19,5. De eerste keer xtc was toen ik 17,5 was, wat al helemaal vrij jong was. Toch sinds toen relatief verantwoord met het spul omgegaan qua hoeveelheden en rustperiodes. Ondertussen ook enkele keren pep gebruikt maar dan in echt kleine hoeveelheden om die zondagen, zonder pauzes om het kwartier, door te kunnen trekken. Als ik soms op zie hoe de doorgesnoven figuren erbij lopen trekken hogere dosissen me toch nog niet zo...

En inderdaad, ik zie al zoveel 17 jarigen die aan de pep en de sos zitten, maar dan ook met flink hoge hoeveelheden :huh:

Decibel sla ik even over aangezien de mosseldagen in Yerseke met Zanger Kafke, Outsiders en Ruthless natuurlijk vele malen vetter zijn! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
RomanAnthony schreef:
Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?

Wiet op mijn 14e :lol:

O, als we het over softdrugs hebben zal dat wel rond mijn 13e zijn geweest met blowen, ja. Maar hijsjes genomen en toen op de schoolfoto. :cool:

Vic2000 schreef:
Remi schreef:
Gaat ook niet echt om de inhoud (waar ik het van heb heeft ze laten testen) maar meer om hoe ze binnenkomen e.d.

Een pil is een pil. Dat bestaat o.a. uit mdma, kleurstof en bindmiddelen. Het is niet zo dat de ene pil een 'chillpil' is en de andere echt een 'losgaan-pil' (tenzij er iets met de mdma vermengd is) omdat het in theorie dezelfde stoffen zijn. Het kan wél te maken hebben met je conditie op dat moment, maaginhoud, gemoedstoestand etc. Als jij van een pil van 200mg een halve inneemt dan zal deze inslaan zoals normaal gesproken 100mg zou doen. Maar je hebt in een pil ook met spreiding te maken. De mdma kan geleidelijk verdeeld zijn over de pil of, bij wijze van, 90% van de mdma bevindt zich in 50% (dus je halfje) van die pil.

Als je zelf meer de controle over je doseringen wilt hebben zou ik mdma-poeder / -kristal halen, dit laten testen en zelf capsules afwegen.

Vic2000 schreef:
Decibel sla ik even over aangezien de mosseldagen in Yerseke met Zanger Kafke, Outsiders en Ruthless natuurlijk vele malen vetter zijn! xd

Kafke is altijd goeie. Maerre, oe ist op Yese mee de C 'onderdduuzend? Stit'n d'r nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2019 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Even zoeken op Pill Report, zoek even in het pillentopic op Partyflock, etc. Niet elke oranje Tesla is dezelfde. Als je het echt zeker wilt weten > testen.

Meestal is dit de eerste site die ik check als ik iets over een pil wil weten: https://saferparty.ch/231.html. Staat misschien net iets minder op, maar hier heb je in ieder geval de dosering er altijd netjes bijstaan en heb je een fijne zoekfunctie. Ben het er overigens zeker mee eens dat dit nooit honderd procent uitsluitsel geeft en testen altijd de verstandigere optie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2019 00:02 
 
Hardtraxx Newbie

Vic2000 schreef:
Remi schreef:
Gaat ook niet echt om de inhoud (waar ik het van heb heeft ze laten testen) maar meer om hoe ze binnenkomen e.d.

Een pil is een pil. Dat bestaat o.a. uit mdma, kleurstof en bindmiddelen. Het is niet zo dat de ene pil een 'chillpil' is en de andere echt een 'losgaan-pil' (tenzij er iets met de mdma vermengd is) omdat het in theorie dezelfde stoffen zijn. Het kan wél te maken hebben met je conditie op dat moment, maaginhoud, gemoedstoestand etc. Als jij van een pil van 200mg een halve inneemt dan zal deze inslaan zoals normaal gesproken 100mg zou doen. Maar je hebt in een pil ook met spreiding te maken. De mdma kan geleidelijk verdeeld zijn over de pil of, bij wijze van, 90% van de mdma bevindt zich in 50% (dus je halfje) van die pil.

Als je zelf meer de controle over je doseringen wilt hebben zou ik mdma-poeder / -kristal halen, dit laten testen en zelf capsules afwegen.

Vic2000 schreef:
Decibel sla ik even over aangezien de mosseldagen in Yerseke met Zanger Kafke, Outsiders en Ruthless natuurlijk vele malen vetter zijn! xd

Kafke is altijd goeie. Maerre, oe ist op Yese mee de C 'onderdduuzend? Stit'n d'r nog?[/quote]

Hmm ja oke zo had ik het nietecht bekeken idd qua die spreiding. Persoonlijk leek me doseren met poeder juist lastig maar als je het afweegt en in capsules stopt is dat natuurlijk niet.

En nope, er is een visserskotter op in gevaren dus die is gesloopt en terug opgebouwd als AH ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Wat zijn de plannen voor Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Fantazoo schreef:
Wat zijn de plannen voor Decibel?


Nog geen plannen gemaakt, maar zal wel weer een aardige cocktail worden.
Ik gok dat ik de gebroeders Anthonise wel weer random tegen het lijf zal lopen, dus tegen die tijd maar eens bespreken wat er gaande is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
zal wel weer een aardige cocktail worden.

Vrijdag ga ik alleen biertjes drinken en in het slechtste geval een heeeel klein beetje keta.

Zaterdag 4-fa en methylone, zondag pep en pils. Beetje G en keta tussendoor en we komen er wel. :thumbup:


Fantazoo schreef:
Ik gok dat ik de gebroeders Anthonise wel weer random tegen het lijf zal lopen, dus tegen die tijd maar eens bespreken wat er gaande is.

Lijkt me gezellig ;-) . Zal wel weer standaard op de vrijdag al zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Zo, tijd om me weer eens wat vaker te mengen op het forum, mis het toch wel :P

Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?


Heb zelf alleen xtc op voorraad liggen, dus dat zal het wel worden. Al zal het me niets verbazen als er uit het niets ineens een verdwaalde punt pep in m'n neus beland. Capsule met 3mmc wellicht ook nog een mogelijkheid, maar ik laat mezelf verrassen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vrijdag ga ik alleen biertjes drinken en in het slechtste geval een heeeel klein beetje keta.

Zaterdag 4-fa en methylone, zondag pep en pils. Beetje keta tussendoor en we komen er wel. :thumbup:


Bovenstaande geldt ook voor mij. Al doe ik deze keer wel echt mijn uiterste best om de vrijdag alleen maar bier te doen en niet te zwichten voor slechte invloeden van buitenaf.

Fantazoo schreef:
Ik gok dat ik de gebroeders Anthonise wel weer random tegen het lijf zal lopen, dus tegen die tijd maar eens bespreken wat er gaande is.


Ongetwijfeld :lol: . Wordt vast weer hoogstaand.

Uberhout schreef:
Al zal het me niets verbazen als er uit het niets ineens een verdwaalde punt pep in m'n neus beland.


Oepsie. Overkomt de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag bier op pre-party en 2-cb op after.
Zaterdag 6-APB
Zondag X.

Her en der een verdwaalde keta punt ongetwijfeld. Zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt niks meer denk ik, m'n maat Roelf neemt zijn telefoon niet op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wordt niks meer denk ik, m'n maat Roelf neemt zijn telefoon niet op :(


:aww:


OT:
Wordt waarschijnlijk met ADE pas weer eens mn medicijnkast induiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2019 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie wel wat ze in m’n drinken gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zie wel wat ze in m’n drinken gooien

Daar hoop ik ook altijd op maar dat overkomt me helaas nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Indy schreef:
Zie wel wat ze in m’n drinken gooien

Daar hoop ik ook altijd op maar dat overkomt me helaas nooit.


Dit jaar weer 15 blikken speciaalbier op de vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is sowieso een zekerheidje. Sterker nog, de line-up staat al klaar in de koelkast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2019 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker line-ups doen terwijl je je line-up wegzuipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 04:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Fantazoo schreef:
Wat zijn de plannen voor Decibel?

Snuiven

Even meeten Remi, ik ben er zaterdag en zondag. Ik app je wel xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2019 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iedereen zijn best gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Vrijdag bier op pre-party en 2-cb op after.
Zaterdag 6-APB
Zondag X.

Her en der een verdwaalde keta punt ongetwijfeld. Zin an!


Uiteindelijk werd het 2-cb op de pre-party. Was wel heavy, iets te veel prikkels. Maar vaak ook intens van de muziek genoten waarbij het echt leek of ik daadwerkelijk in de muziek en lichtshow opging, ik zag voor mijn gevoel geen mensen meer, was mooi.

Zaterdag 6-APB gedaan en ik ging echt heel de dag als een trein, mijn favoriete spul momenteel. Vervolgens met pep en keta nog op de camping en blokhut rondgestruind.

Zondag ook weer iets (te) veel keta en uiteindelijk nog een benzo.

Pohhh dit was me het weekend weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk,
chas1n schreef:
Pohhh dit was me het weekend weer.
> dat horen we graag.
Vorige  1 ... 1102, 1103, 1104, 1105, 1106, 1107, 1108 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic