Wiet op mijn 14eRomanAnthony wrote:Om het topic maar weer een nieuw leven in te blazen: op welke leeftijd zijn jullie begonnen?
XTC op mijn 22e en daarna verder gaan experimenteren met andere drugs. Ik ben er altijd wel heel nieuwsgierig naar geweest, maar het is nooit eerder op mijn pad gekomen en achteraf ben ik daar wel blij om. Ben naarmate ik ouder werd een heel stuk verstandiger geworden.
Vrijdag: bierFantazoo wrote:Wat zijn de plannen voor Decibel volgende week?
Zaterdag: 3-MMC
Zondag: weet ik nog niet. Twijfel tussen pep, dexamfetamine, 6-APB of gewoon yolo nog een dag 3-MMC.
Vraagje:
Van MDMA word ik de laatste twee jaar dus heel duf. Iemand enig idee of ik dan van 6-APB wel energie krijg? Ik heb in de afgelopen twee jaar MDMA geprobeerd met verschillende dosissen (van 0,75x tot 1,5x lichaamsgewicht) en in verschillende hoedanigheden (pil- en poedervorm) en het effect is nagenoeg hetzelfde: chill maar zero energie. Ben dus voor nu wel klaar met MDMA op feestjes, maar ben een beetje bang dat ik dan van 6-APB hetzelfde effect ga krijgen. De tip om er pep bij te nemen hoef je trouwens niet te geven, want die kater is me de vorige keer alles behalve goed bevallen :')
Last edited by Sarabande on 08 Aug 2019 13:29, edited 1 time in total.