Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik trek warmte altijd wel goed. Gewoon met gestrekt been er in vliegen, hatsaaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Uberhout schreef:
Verwacht dat ik wel een stuk minder bier/alcohol zal drinken.


Dit zal op zaterdag inderdaad wel het geval zijn. Vrijdag en zondag kan ik niks beloven, maar vrees dat het dan niet het geval is. Scheelt dat dat ook niet de warmste dagen zijn.


Vrijdag na het opzetten van de tent gewoon terminaal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat we geen tent hoeven op te zetten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Scheelt dat we geen tent hoeven op te zetten. :cool:

Luxepoesjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Sjaakie P schreef:
Aangezien het dit weekend op Defqon (of Awakenings voor sommigen) zeer waarschijnlijk de 30 graden aan gaat tikken, ben ik eigenlijk wel benieuwd of iedereen hier nog steeds vol aan de dope gaat


Oh jazeker.



Remi schreef:
Ik trek warmte altijd wel goed. Gewoon met gestrekt been er in vliegen, hatsaaaa.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 17:44 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Scheelt dat we geen tent hoeven op te zetten. :cool:


Dit :worship: auto uitladen en aan het bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gaan geen dijken minder gebouwd worden, laten we het daar op houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Er gaan geen dijken minder gebouwd worden, laten we het daar op houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 08:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Verwacht dat ik wel een stuk minder bier/alcohol zal drinken.


Indy schreef:
Er gaan geen dijken minder gebouwd worden, laten we het daar op houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

My boys makin' me proud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
via erg erg erg erg lang zoeken eindelijk een adres gevonden met "echte" 4mmc uit de UK met een testresultaat van 96%. De sterkste batches sinds 2010 volgens forums. Komt als het goed is net op tijd voor weekendje awakenings :yay:

Heb je dit zelf laten testen? Aangezien 96% mij een broodje aap verhaal lijkt. Darkweb vendors lijken vaak ook maar onzin uit te kramen als in 75+ amfetamine, wat obviously niet mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2019 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In grote delen van de wereld is het gebruikelijk om de zuiverheid inclusief de bindingszouden te meten, in dat geval zijn wel percentages mogelijk van hoog in de 90%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Jordi schreef:
via erg erg erg erg lang zoeken eindelijk een adres gevonden met "echte" 4mmc uit de UK met een testresultaat van 96%. De sterkste batches sinds 2010 volgens forums. Komt als het goed is net op tijd voor weekendje awakenings :yay:

Heb je dit zelf laten testen? Aangezien 96% mij een broodje aap verhaal lijkt. Darkweb vendors lijken vaak ook maar onzin uit te kramen als in 75+ amfetamine, wat obviously niet mogelijk is.


Nop is mogelijk bij 4mmc :) Zelf ook wel eens laten testen in Spanje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
In grote delen van de wereld is het gebruikelijk om de zuiverheid inclusief de bindingszouden te meten, in dat geval zijn wel percentages mogelijk van hoog in de 90%.


Kevin-Raw schreef:
Hoxyz schreef:
Jordi schreef:
via erg erg erg erg lang zoeken eindelijk een adres gevonden met "echte" 4mmc uit de UK met een testresultaat van 96%. De sterkste batches sinds 2010 volgens forums. Komt als het goed is net op tijd voor weekendje awakenings :yay:

Heb je dit zelf laten testen? Aangezien 96% mij een broodje aap verhaal lijkt. Darkweb vendors lijken vaak ook maar onzin uit te kramen als in 75+ amfetamine, wat obviously niet mogelijk is.


Nop is mogelijk bij 4mmc :) Zelf ook wel eens laten testen in Spanje.


Dat moeten dan inderdaad buitenlandse testresultaten zijn. kan het zo niet vinden, maar lijkt me sterk dat je zo'n hoog gehalte hier in Nederland terug zou krijgen.

Overigens wel erg benieuwd naar de echte Mephedrone. Ooit een keer 3mmc gekocht ipv 4. Later van een vrij betrouwbare vendor "4mmc" gehaald. 4x200mg oraal + wat punten hier en daar gebruikt. Vond het wel leuk maar had een veel hardere rush verwacht. Dus lijkt me niet de echte meph, of ik verwachte er teveel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 07:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In Nederland kunnen ze geen percentages testen op 3mmc/4mmc bij de gratis testcentra. En nee je verwacht er niet teveel van. De echte oude meph gevoel heb ik nooit meer kunnen krijgen. Ik praat hier over de pre-ban stuf. Er is op dit moment nog steeds niet bekend waarom dat gevoel anders was. Want de nieuwere 4mmc's worden soms wel echt op pure 4mmc getest.
Net als bij keta heb je ook bij 4mmc verschillende isomers. Op fora geven ze de oorzaak hieraan. Dat er op dit moment een andere isomer rondgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 08:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
In Nederland kunnen ze geen percentages testen op 3mmc/4mmc bij de gratis testcentra. En nee je verwacht er niet teveel van. De echte oude meph gevoel heb ik nooit meer kunnen krijgen. Ik praat hier over de pre-ban stuf. Er is op dit moment nog steeds niet bekend waarom dat gevoel anders was. Want de nieuwere 4mmc's worden soms wel echt op pure 4mmc getest.
Net als bij keta heb je ook bij 4mmc verschillende isomers. Op fora geven ze de oorzaak hieraan. Dat er op dit moment een andere isomer rondgaat.

4mmc blijft uiteraard gewoon 4mmc, zou iets met isomeren kunnen zijn. Wellicht is het gewoon een stukje nostalgie of tollerantie. Serotonine wat vroeger nog "vers" was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom maar op met die Defqon verhalen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de plek waar De Koperen Hond stond hoeven ze de eerst komende 30 jaar niet bang te zijn voor een watersnoodramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Op de plek waar De Koperen Hond stond hoeven ze de eerst komende 30 jaar niet bang te zijn voor een watersnoodramp.


En bij de hangmatten + kampvuur daarnaast ook niet, nondeju :lol: . Lekker ongegeneerd op het zicht scheppen, want die twee beveiligers die over heel de Wasted Lands liepen boeide het volgens mij toch niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defqon weekend 100% katjenuchter geweest, ask me anything.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Kom maar op met die Defqon verhalen :corn:

Begin zelf te vertellen dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt spannende verhalen, maar voor de pep-ervaringsdeskundigen wel een vraag. Ik heb dus vaak dat ik op een gegeven moment best wel vaag kan worden als ik aan de pep ben. Als in: verstoorde coördinatie, het gevoel hebben dat je te traag danst op de muziek, te laat begint met dansen als de kick dus al een paar tellen bezig is, etc. Ik heb het dus niet over vaag als in para worden of denken dat iedereen je aanstaart. Maar echt vaag in de zin van verstrooid, balans kwijt, het gevoel hebben dat de wereld sneller gaat dan jijzelf enzo. Nou vraag ik mij dus af of die vaagheid komt doordat op een gegeven moment dat spul een beetje uitwerkt/over z’n piek is en je dan de vermoeidheid extra hard voelt of dat ik na een tijd gewoon teveel heb gehad. Mijn vriend zegt dat het de vermoeidheid is en dat ik gewoon meer moet scheppen, maar omdat ik ooit erg para van pep ben geworden ben ik een beetje huiverig sindsdien. Wat is jullie ervaring hiermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals alle drugs lijkt mij dat het met je mindset te maken heeft. Als je van die rare verschijnselen krijgt en je gaat daarin doordenken dan blijft zo’n gevoel wel hangen. Doorscheppen werkt in mijn ogen dan averechts. Kan goed geloven dat het ook met vermoeidheid en/of hitte te maken heeft. Ik heb het nog nooit gehad maar dan moet ik ook zeggen dat ik vgm nooit 8uur lang pep heb zitten harken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Mijn vriend zegt dat het de vermoeidheid is en dat ik gewoon meer moet scheppen

Hij is een wijs man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder ken ik ook wel wat verhalen die inderdaad vaag werden van (teveel?) pep. Die hallucineren dan, etc. Ik heb er overigens nooit last van. Ik heb zelf juist het gevoel dat ik te snel ga voor de muziek, haha. Ook kan ik me nog wel eens herinneren dat ik geen maat meer kon houden (inb4 "Kun je nooit" @Ramon) / niet meer kon dansen, misschien dat dat enigszins bij jouw ervaring in de buurt komt.
Overigens heb ik ook wel eens die spichtigheid gehad en ik raakte para, dat was inderdaad niet zo leuk.
Vorige  1 ... 1099, 1100, 1101, 1102, 1103, 1104, 1105 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic