Norther66 schreef:
In grote delen van de wereld is het gebruikelijk om de zuiverheid inclusief de bindingszouden te meten, in dat geval zijn wel percentages mogelijk van hoog in de 90%.
Kevin-Raw schreef:
Hoxyz schreef:
Jordi schreef:
via erg erg erg erg lang zoeken eindelijk een adres gevonden met "echte" 4mmc uit de UK met een testresultaat van 96%. De sterkste batches sinds 2010 volgens forums. Komt als het goed is net op tijd voor weekendje awakenings

Heb je dit zelf laten testen? Aangezien 96% mij een broodje aap verhaal lijkt. Darkweb vendors lijken vaak ook maar onzin uit te kramen als in 75+ amfetamine, wat obviously niet mogelijk is.
Nop is mogelijk bij 4mmc

Zelf ook wel eens laten testen in Spanje.
Dat moeten dan inderdaad buitenlandse testresultaten zijn. kan het zo niet vinden, maar lijkt me sterk dat je zo'n hoog gehalte hier in Nederland terug zou krijgen.
Overigens wel erg benieuwd naar de echte Mephedrone. Ooit een keer 3mmc gekocht ipv 4. Later van een vrij betrouwbare vendor "4mmc" gehaald. 4x200mg oraal + wat punten hier en daar gebruikt. Vond het wel leuk maar had een veel hardere rush verwacht. Dus lijkt me niet de echte meph, of ik verwachte er teveel van.