Als ik de dag na een festival moet werken en ik kan écht niet slapen, gebruik ik wel eens een Diazepam om toch wat uurtjes slaap te pakken. Als ik niks belangrijks heb de volgende dag dan accepteer ik de gevolgen wel, haha. 
Ik heb gisteren truffels genuttigd met een vriend, we hadden een bakje high hawaians gedeeld. Ik heb er niet zo veel van gemerkt dat ik niks waard was (waarschijnlijk omdat we van alles hebben gegeten in de tussentijd), maar heb me wel ontzettend vermaakt.
Na ongeveer een uurtje begonnen de gordijnen een beetje te bewegen en zagen schermen er wat magisch (beetje als een telefoonscherm wanneer je een 3D bril op hebt) uit, ik was ook nog deels bezig met een reis boeken maar ik had nogal wat moeite met lezen op dat moment. Ook heb ik geprobeerd om een pizza op te eten maar hier heb ik denk ik zo'n twee uur over gedaan omdat ik hem steeds vergat en het eten gewoon traag ging omdat het bijzonder voelde en smaakte. Verder heb ik Our Planet gekeken de hele middag (aanrader!) en ben ik afgeleid geraakt van willekeurige dingen. Wat ik vooral gemerkt heb is dat ik me echt maar op één ding tegelijk kan focussen, mijn besef van tijd was volledig weg en het voelt alsof alleen de kamer om je heen bestaat op dat moment. Behalve dat was het eigenlijk een beetje als stoned zijn, beetje zweverig gevoel maar dan iets helderder. Ook heb ik flink gelachen om van alles, ongeacht of dingen grappig waren of niet.
Ik had eigenlijk veel meer visuals en rare gedachtes verwacht, maar dit vond ik ook wel een hele aangename ervaring. Wie weet is het volgende keer slim om niet veel te eten zodat het wat heftiger is.