Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de dag na een festival moet werken en ik kan écht niet slapen, gebruik ik wel eens een Diazepam om toch wat uurtjes slaap te pakken. Als ik niks belangrijks heb de volgende dag dan accepteer ik de gevolgen wel, haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2019 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb gisteren truffels genuttigd met een vriend, we hadden een bakje high hawaians gedeeld. Ik heb er niet zo veel van gemerkt dat ik niks waard was (waarschijnlijk omdat we van alles hebben gegeten in de tussentijd), maar heb me wel ontzettend vermaakt.

Na ongeveer een uurtje begonnen de gordijnen een beetje te bewegen en zagen schermen er wat magisch (beetje als een telefoonscherm wanneer je een 3D bril op hebt) uit, ik was ook nog deels bezig met een reis boeken maar ik had nogal wat moeite met lezen op dat moment. Ook heb ik geprobeerd om een pizza op te eten maar hier heb ik denk ik zo'n twee uur over gedaan omdat ik hem steeds vergat en het eten gewoon traag ging omdat het bijzonder voelde en smaakte. Verder heb ik Our Planet gekeken de hele middag (aanrader!) en ben ik afgeleid geraakt van willekeurige dingen. Wat ik vooral gemerkt heb is dat ik me echt maar op één ding tegelijk kan focussen, mijn besef van tijd was volledig weg en het voelt alsof alleen de kamer om je heen bestaat op dat moment. Behalve dat was het eigenlijk een beetje als stoned zijn, beetje zweverig gevoel maar dan iets helderder. Ook heb ik flink gelachen om van alles, ongeacht of dingen grappig waren of niet.

Ik had eigenlijk veel meer visuals en rare gedachtes verwacht, maar dit vond ik ook wel een hele aangename ervaring. Wie weet is het volgende keer slim om niet veel te eten zodat het wat heftiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 08:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Ik heb gisteren truffels genuttigd met een vriend, we hadden een bakje high hawaians gedeeld. Ik heb er niet zo veel van gemerkt dat ik niks waard was (waarschijnlijk omdat we van alles hebben gegeten in de tussentijd), maar heb me wel ontzettend vermaakt.

Na ongeveer een uurtje begonnen de gordijnen een beetje te bewegen en zagen schermen er wat magisch (beetje als een telefoonscherm wanneer je een 3D bril op hebt) uit, ik was ook nog deels bezig met een reis boeken maar ik had nogal wat moeite met lezen op dat moment. Ook heb ik geprobeerd om een pizza op te eten maar hier heb ik denk ik zo'n twee uur over gedaan omdat ik hem steeds vergat en het eten gewoon traag ging omdat het bijzonder voelde en smaakte. Verder heb ik Our Planet gekeken de hele middag (aanrader!) en ben ik afgeleid geraakt van willekeurige dingen. Wat ik vooral gemerkt heb is dat ik me echt maar op één ding tegelijk kan focussen, mijn besef van tijd was volledig weg en het voelt alsof alleen de kamer om je heen bestaat op dat moment. Behalve dat was het eigenlijk een beetje als stoned zijn, beetje zweverig gevoel maar dan iets helderder. Ook heb ik flink gelachen om van alles, ongeacht of dingen grappig waren of niet.

Ik had eigenlijk veel meer visuals en rare gedachtes verwacht, maar dit vond ik ook wel een hele aangename ervaring. Wie weet is het volgende keer slim om niet veel te eten zodat het wat heftiger is.


Ook meerdere keren gedaan, als je van tevoren niet of nauwelijks eet begint het wat eerder en wellicht iets heftiger maar wat je beschrijft is naar mijn mening wel de truffel trip :) Als je heftiger wilt dan zou je stapje richting paddo's moeten doen! Alleen lijkt mij een paddo dan weer helemaal niets! Grote voordeel van truffels trouwens, geen kater of iets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 09:37 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Ook meerdere keren gedaan, als je van tevoren niet of nauwelijks eet begint het wat eerder en wellicht iets heftiger maar wat je beschrijft is naar mijn mening wel de truffel trip :) Als je heftiger wilt dan zou je stapje richting paddo's moeten doen! Alleen lijkt mij een paddo dan weer helemaal niets! Grote voordeel van truffels trouwens, geen kater of iets!


Sorry maar dit vind ik echt een slecht advies,

Spanning Tree er zijn nog logio andere mogelijkheden om je trip te ´verbeteren´ voordat je bij paddo´s uitkomt.
Bijvoorbeeld:

- Zoals je zelf al aangaf niet eten van te voren, advies is vaak 2-4 uur van te voren niet te eten
- Nog beter kauwen op de truffels, de smaak is niet voor iedereen en men kauwt snel en slikt door. Juist de sappen die vrijkomen bij het kauwen worden goed opgenomen in je mond. Vind je het eten ervan niks trek er dan thee van (klein snijden, niet meer kokend water erbij doen, min 20 min laten trekken)
- Je hebt nu een portie gedeeld, de dosis verhogen helpt ook natuurlijk. Niet voor de duur, wel voor de intensiteit
- Andere type truffels gebruiken, er zijn verschillende van verschillende sterkte
- Ideale setting creëren, kaarsen, donkere ruimte, rustige muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
- Nog beter kauwen op de truffels, de smaak is niet voor iedereen en men kauwt snel en slikt door. Juist de sappen die vrijkomen bij het kauwen worden goed opgenomen in je mond. Vind je het eten ervan niks trek er dan thee van (klein snijden, niet meer kokend water erbij doen, min 20 min laten trekken)


Ik wil dit de volgende keer doen (mijn vriendin moest nogal vaak kotsen na het eten en ik werd ook weer redelijk misselijk). Wat doe je met de stukken truffel na het trekken en drinken? Eet je die ook alsnog op of drink je alleen de thee op en donder je de rest weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Even klaar met drugs.

Yes, daar zijn we weer. Even klaar met drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ik wil dit de volgende keer doen (mijn vriendin moest nogal vaak kotsen na het eten en ik werd ook weer redelijk misselijk). Wat doe je met de stukken truffel na het trekken en drinken? Eet je die ook alsnog op of drink je alleen de thee op en donder je de rest weg?


De vieze 'bossmaak' is er zo goed als af dus dat eet ik altijd op als ik de thee maak. De thee zelf is niet heel lekker maar stukken beter te doen het eten zelf. Het water wordt een beetje melkachtig troebel, dat is juist goed.

Ik eet het dus op voor de laatste beetjes zeg maar, of dat zin heeft weet ik niet eigenlijk maar neem het zekere voor het onzekere ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TkTT schreef:
Ook meerdere keren gedaan, als je van tevoren niet of nauwelijks eet begint het wat eerder en wellicht iets heftiger maar wat je beschrijft is naar mijn mening wel de truffel trip :) Als je heftiger wilt dan zou je stapje richting paddo's moeten doen! Alleen lijkt mij een paddo dan weer helemaal niets! Grote voordeel van truffels trouwens, geen kater of iets!


Sorry maar dit vind ik echt een slecht advies,

Spanning Tree er zijn nog logio andere mogelijkheden om je trip te ´verbeteren´ voordat je bij paddo´s uitkomt.
Bijvoorbeeld:

- Zoals je zelf al aangaf niet eten van te voren, advies is vaak 2-4 uur van te voren niet te eten
- Nog beter kauwen op de truffels, de smaak is niet voor iedereen en men kauwt snel en slikt door. Juist de sappen die vrijkomen bij het kauwen worden goed opgenomen in je mond. Vind je het eten ervan niks trek er dan thee van (klein snijden, niet meer kokend water erbij doen, min 20 min laten trekken)
- Je hebt nu een portie gedeeld, de dosis verhogen helpt ook natuurlijk. Niet voor de duur, wel voor de intensiteit
- Andere type truffels gebruiken, er zijn verschillende van verschillende sterkte
- Ideale setting creëren, kaarsen, donkere ruimte, rustige muziek


Oke, eens! Wellicht iets te kort door de bocht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Remi schreef:
Even klaar met drugs.

Yes, daar zijn we weer. Even klaar met drugs.


Ik ga ook maar een tijdje normaal doen tot aan Defqon denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 23:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb idd lang gekauwd op de truffels, maar had idd minder moeten eten denk ik. Deze truffels waren wel de sterkste die ze bij deze shop hadden. Ach, al met al was het een leuke ervaring, had alleen meer filosofische gedachten enzo verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

Even een nieuw account aangemaakt hiervoor.

Zondag op Dance4Liberation aan de pillen geweest met een groep van 15 man. Het grootste deel van de groep heeft het in een half jaar tijd een keer of 3 gedaan (ze zijn ook eind 2018 begonnen). Ik zelf heb één keer xtc gebruikt op 2e kerstdag (3 kwart pil ineenkeer, niet bijgepakt) en dit was echt helemaal geweldig. Als ik andere ''eerste keer xtc'' verhalen lees is mijn ervaring vergelijkbaar geweest. In de periode van 31 december tot 27 april heb ik zo'n 5 keer een lage dosis miauw/mephedrone gebruikt, altijd onder de 10 puntjes. Dit kwam totaal niet in de buurt van xtc en ik gebruikte dit op hardstyle en techno feesten waar ik niet van de kaart wilde zijn maar wel lekker wilde gaan. Ik denk niet dat dit veel effect heeft gehad op mijn serotonine niveau aangezien ik nooit een dip heb gehad (door de lage dosis denk ik dan).

Nou was ik dus flink hyped om met zo'n grote en leuke groep xtc te gaan doen op een feest wat de vorige jaren altijd nog helemaal top geweest is. We hebben de pillen niet getest maar ik heb ze van een maat die er ook al goed op was gegaan. Om 4 uur heb ik de eerste halve genomen, een maat van mij nam de andere helft van de pil. Ik ben naar een rustig plekje gegaan met 2 vrienden die nuchter bleven, met het idee dat hij tijdens D-Block & S-Te-Fan heerlijk zou inkicken. Op een gegeven moment werd ik een soort van zenuwachtig, ik dacht ''nu komt ie'' maar nee. Bij m'n vrienden was die al ingekickt. Rond half 5 (voelde niks) heb ik maar een kwartje bijgepakt. Nog steeds voelde ik niks. Rond 6 uur nog een kwartje, en nu voelde ik het wel aan mijn kaak, maar verder totaal geen xtc gevoel. Tussen 6 en half 11 nog 2 kwartjes bijgepakt. Rond 8 uur zegt een maat ''wow je ogen!'' Nou m'n pupillen waren nog nooit zo groot geweest. Ook ging mijn kaak echt als een gek te keer. Eigenlijk voelde ik me helemaal niet zo best, gewoon nuchter eigenlijk maar alleen met de ongewenste effecten. De muziek was wel top dus het kon me niet heel veel schelen. Om half 11 miauw erbij gepakt wat ik nog over had, hiervan 4 punten gepakt en toen was het op. Dit voelde ik wel, voor het eerst had ik uberhaupt het idee dat ik iets op had. Wat ik toen heb gedaan was niet heel slim, ik heb namelijk nog een halve erin gegooid om half 11. Nog even met een deel van de groep heerlijk gebeukt tot half 12. Toen de muziek uitging om half 12 kakte ik meteen helemaal in en merkte ik pas hoe vaag ik wel niet was. Terug naar de kluisjes, pincode invoeren lukte nauwelijks. Vrienden van me vertelden hoe geweldig ze het hadden met iedereen (de typische xtc-verhalen) maar bij mij kwamen de verhalen gewoon niet binnen. Ik heb ook geen moment dat 'verliefde' gevoel gehad wat ik de eerste keer wel had. In de bus terug compleet naar de klote, ook nog een paar soort van hallicunaties gehad. Gisteren heel veel moeite gehad met eten, wat ik de eerste keer ook niet had. Ik heb nog geen dip maar dat kan nog komen. Ik ben dus de hele dag alleen maar heel strak (maar dan niet perse energiek) en vooral heel vaag geweest. Nuchter was het feest echt 10 keer beter geweest.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Speed in de pillen lijkt me sterk, dan ben ik de enige die dat toevallig gehad heeft aangezien we met zn 3en uit 1 zakje van dezelfde pillen hebben gepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

1e gedachte is dat de Mephradone net als XTC je serotonine (je gelukshormoon) aantast, in een kwartaal 5x je serotonine voorraad belasten is niet echt goed te noemen ;)

Gemiddeld heeft het 2-3 maanden nodig om vollledig op pijl te zijn, jij gaf je hersenen 2-3 weken gemiddeld. Niet heel vreemd dus dat de XTC niet het effect gaf wat je hoopte.

Als laatste maar dat heb je nu zelf ook wel door: blijven bijpakken is nooit de oplossing
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mephedrone doet relatief gezien een veel zwaardere aanslag op je serotonine dan xtc.

Dus ja, dat speelt zeker een rol, zeker als het net een weekje geleden was dat je dat gebruikt hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:48 
 
Hardtraxx Newbie

De mephedrone gaf telkens wel het gewenste effect, ook gisteren. Ik ken ook mensen die elk weekend mephedrone gebruiken en alsnog xtc gewoon voelen. Ook hebben een aantal mensen de laatste 3 weekenden elke meer xtc gebruikt en ze gingen alsnog lekker. Ik ga een pauze nemen, dat zeker. Maar ik kan haast niet geloven dat het door de mephedrone komt. Misschien over een maandje of 2 weer een pilletje doen en kijken hoe het voelt. En inderdaad is bijpakken niet verstandig, daar ben ik nu achter. Mephedrone even mee kappen dan, zo heel geweldig was het toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 13:49 
 
Hardtraxx Newbie

Norther66 schreef:
Mephedrone doet relatief gezien een veel zwaardere aanslag op je serotonine dan xtc.


Dit wist ik dus echt niet ookal heb ik wel research gedaan. Ook voel ik dit totaal niet zo, ben lang niet zo blij met mephedrone als met xtc. Maarja ik volg jullie advies op
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
De mephedrone gaf telkens wel het gewenste effect, ook gisteren. Ik ken ook mensen die elk weekend mephedrone gebruiken en alsnog xtc gewoon voelen. Ook hebben een aantal mensen de laatste 3 weekenden elke meer xtc gebruikt en ze gingen alsnog lekker. Ik ga een pauze nemen, dat zeker. Maar ik kan haast niet geloven dat het door de mephedrone komt. Misschien over een maandje of 2 weer een pilletje doen en kijken hoe het voelt. En inderdaad is bijpakken niet verstandig, daar ben ik nu achter. Mephedrone even mee kappen dan, zo heel geweldig was het toch niet


En daarom is het altijd belangrijk om voor jezelf altijd duidelijk te hebben dat iedereen anders op drugs reageert. In dit soort dingen heeft kijken naar anderen weinig zin, want het gaat er om hoe jij er op reageert. Mephedrone snoept inderdaad ook best hard van je serotonine als ik het goed onthouden heb (Kevin was hier redelijke expert in, Of het meer snoept dan MDMA weet ik niet). Dat de effecten daar anders van zijn dan van XTC is logisch, want het is dan ook een andere drug. Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
De mephedrone gaf telkens wel het gewenste effect, ook gisteren. Ik ken ook mensen die elk weekend mephedrone gebruiken en alsnog xtc gewoon voelen. Ook hebben een aantal mensen de laatste 3 weekenden elke meer xtc gebruikt en ze gingen alsnog lekker. Ik ga een pauze nemen, dat zeker. Maar ik kan haast niet geloven dat het door de mephedrone komt. Misschien over een maandje of 2 weer een pilletje doen en kijken hoe het voelt. En inderdaad is bijpakken niet verstandig, daar ben ik nu achter. Mephedrone even mee kappen dan, zo heel geweldig was het toch niet


Geen gemekker, pep is lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 19:37 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.


Goldenstyle schreef:
Geen gemekker, pep is lekker.


Mooi. Dan kap ik maar helemaal met mephedrone. De enige reden waarom ik het gebruikt heb is omdat ik me opgepept wilde voelen, en iedereen hier in de buurt heeft mephedrone op een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 13:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
MoiMoi123 schreef:
De mephedrone gaf telkens wel het gewenste effect, ook gisteren. Ik ken ook mensen die elk weekend mephedrone gebruiken en alsnog xtc gewoon voelen. Ook hebben een aantal mensen de laatste 3 weekenden elke meer xtc gebruikt en ze gingen alsnog lekker. Ik ga een pauze nemen, dat zeker. Maar ik kan haast niet geloven dat het door de mephedrone komt. Misschien over een maandje of 2 weer een pilletje doen en kijken hoe het voelt. En inderdaad is bijpakken niet verstandig, daar ben ik nu achter. Mephedrone even mee kappen dan, zo heel geweldig was het toch niet


En daarom is het altijd belangrijk om voor jezelf altijd duidelijk te hebben dat iedereen anders op drugs reageert. In dit soort dingen heeft kijken naar anderen weinig zin, want het gaat er om hoe jij er op reageert. Mephedrone snoept inderdaad ook best hard van je serotonine als ik het goed onthouden heb (Kevin was hier redelijke expert in, Of het meer snoept dan MDMA weet ik niet). Dat de effecten daar anders van zijn dan van XTC is logisch, want het is dan ook een andere drug. Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.


Yes, mephedrone heeft een zeer grote aanslag op de serotonine en dopamine receptoren. Inderdaad meer dan XTC doet. En zelfs meer dopamine dan amfetamine. Vooral de snelle stijging en daarna ook zeer snelle daling dopamine/serotonine zorgt voor de heftige craving bij mephedrone.

Hieronder mooie afbeelding die het laat zien:
Afbeelding

Mephedrone administration caused about a 500% increase in dopamine, and about a 950% increase in serotonin. They reached their peak concentrations at 40 minutes and 20 minutes, respectively, and returned to baseline by 120 minutes after injection. In comparison, MDMA caused a roughly 900% increase in serotonin at 40 minutes, with an insignificant increase in dopamine. Amphetamine administration resulted in about a 400% increase in dopamine, peaking at 40 minutes, with an insignificant increase in serotonin. Analysis of the ratio of the AUC for dopamine (DA) and serotonin (5-HT) indicated mephedrone was preferentially a serotonin releaser, with a ratio of 1.22:1 (serotonin vs. dopamine). Additionally, half-lives for the decrease in DA and 5-HT were calculated for each drug. Mephedrone had decay rates of 24.5 minutes and 25.5 minutes, respectively. MDMA had decay values of 302.5 minutes and 47.9 minutes, respectively, while amphetamine values were 51 minutes and 84.1 minutes, respectively. Taken together, these findings show mephedrone induces a massive increase in both DA and 5-HT, combined with rapid clearance. The rapid rise and subsequent fall of DA levels could explain some of the addictive properties mephedrone displays in some users
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MoiMoi123 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.


Goldenstyle schreef:
Geen gemekker, pep is lekker.


Mooi. Dan kap ik maar helemaal met mephedrone. De enige reden waarom ik het gebruikt heb is omdat ik me opgepept wilde voelen, en iedereen hier in de buurt heeft mephedrone op een of andere manier.


Waar kom je vandaan als ik vragen mag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
MoiMoi123 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.


Goldenstyle schreef:
Geen gemekker, pep is lekker.


Mooi. Dan kap ik maar helemaal met mephedrone. De enige reden waarom ik het gebruikt heb is omdat ik me opgepept wilde voelen, en iedereen hier in de buurt heeft mephedrone op een of andere manier.


Waar kom je vandaan als ik vragen mag? :P


Hier heeft echt niemand mephedrone, voor de rest is eigenlijk alles wel te verkrijgen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin, was het echter niet zo dat serotonine na mephedrone wel eerder aangevuld was? Meen dat eens ergens gelezen te hebben.

Hier is mephedrone ook niet gemakkelijk te verkrijgen. Mitch, in jouw buurten hoor ik mensen wel vaker over miauw. Ik vraag me echter dan wel altijd af of het wel fatsoenlijke mephedrone is. Waarschijnlijk eerder 3MMC o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kevin, was het echter niet zo dat serotonine na mephedrone wel eerder aangevuld was? Meen dat eens ergens gelezen te hebben.

Hier is mephedrone ook niet gemakkelijk te verkrijgen. Mitch, in jouw buurten hoor ik mensen wel vaker over miauw. Ik vraag me echter dan wel altijd af of het wel fatsoenlijke mephedrone is. Waarschijnlijk eerder 3MMC o.i.d.


Ja hier in de buurt hebben veel mensen 3mmc, noemen het miauw inderdaad. Bij ons in het dorp is zowel 3 als 4mmc niet te verkrijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Kevin, was het echter niet zo dat serotonine na mephedrone wel eerder aangevuld was? Meen dat eens ergens gelezen te hebben.

Hier is mephedrone ook niet gemakkelijk te verkrijgen. Mitch, in jouw buurten hoor ik mensen wel vaker over miauw. Ik vraag me echter dan wel altijd af of het wel fatsoenlijke mephedrone is. Waarschijnlijk eerder 3MMC o.i.d.


Dat durf ik niet te zeggen mbt herstel. Miauw is echt een opmars aan het maken in het land. Hoor steeds meer mensen die het hebben (wellicht vaak 3mmc). Hier (omg Den haag) in de regio gebruikt tegenwoordig iedereen het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

JB12394 schreef:
MoiMoi123 schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik zou als ik jou was de komende periode inderdaad even van je serotonine afblijven en, als je dan toch iets wilt gebruiken, iets van pep (speed, maar ik hou niet van die naam) proberen.


Goldenstyle schreef:
Geen gemekker, pep is lekker.


Mooi. Dan kap ik maar helemaal met mephedrone. De enige reden waarom ik het gebruikt heb is omdat ik me opgepept wilde voelen, en iedereen hier in de buurt heeft mephedrone op een of andere manier.


Waar kom je vandaan als ik vragen mag? :P


Gelderland, Achterhoek
Vorige  1 ... 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101, 1102 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic