Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter peppen dus, jwt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rare vraag, maar toch benieuwd naar de reacties:

Vorige week een bepaalde hoeveelheid verse, natte pep binnengekregen. Deze gooi ik normaal gesproken meteen in de vriezer, maar dat was ik nu een beetje vergeten. Zo'n 10 uur later (de volgende ochtend) dacht ik er pas aan en toen was het al half opgedroogd. Toch maar in de vriezer gegooid. Maar is dit nu niet slecht voor mijn pep? Nat -> half droog (of in ieder geval een gedeelte) -> weer in de vriezer gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag op Orginins mephedrone geprobeerd, ik voelde er maar weinig van helaas. In het eerste kwartier wel een lichte euforie na een uurtje nog maar keer bij gepakt in hoop dat dan beter zou aanslaan maar helaas. Wel energie maar opzich nuchter heb ik ook al veel energie dus het was niet de boost die ik met andere middelen ervaar. Kon vervolgens alleen niet in slaap komen :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rare vraag, maar toch benieuwd naar de reacties:

Vorige week een bepaalde hoeveelheid verse, natte pep binnengekregen. Deze gooi ik normaal gesproken meteen in de vriezer, maar dat was ik nu een beetje vergeten. Zo'n 10 uur later (de volgende ochtend) dacht ik er pas aan en toen was het al half opgedroogd. Toch maar in de vriezer gegooid. Maar is dit nu niet slecht voor mijn pep? Nat -> half droog (of in ieder geval een gedeelte) -> weer in de vriezer gooien.


Zolang het luchtdicht verpakt is zou dat geen verschil moeten maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zat heel chique in een dichtgeknoopt boterhamzakje. Is dat luchtdicht genoeg denk je? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Het zat heel chique in een dichtgeknoopt boterhamzakje. Is dat luchtdicht genoeg denk je? :whistle:


Ik denk dat het allemaal niet heel veel verschil uitmaakt, misschien dat de kwaliteit iets minder wordt maar echt een groot verschil zal het niet zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2019 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem je een puntje extra. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van de week weer eens speed gewassen om de zondag met carnaval goed door te komen :) Shockerz was de laatste keer dus ben beneuwd. Jullie nog plannen met carnaval m.b.t. drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2019 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Van de week weer eens speed gewassen om de zondag met carnaval goed door te komen :) Shockerz was de laatste keer dus ben beneuwd. Jullie nog plannen met carnaval m.b.t. drugs?


Vollebak bier en pep.

:clap:

Kijk nu al uit naar mijn kater van zondag.

Maandag hier nog in de buurt carnavallen. Daar gewoon lekker heel veel bier hijsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even klaar met drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Even klaar met drugs.


Ja, dit zeg ik ook vaak na het weekend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Remi schreef:
Even klaar met drugs.


Ja, dit zeg ik ook vaak na het weekend :lol:


Die heb ik ook al vaker gehoord inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2019 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 06:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... der-gevaar

Radar over 3mmc.. Godver 2 doden en gelijk zo negatief belichten en weer verbieden. Gaan duizenden mensen dood aan alcohol, maar daar hoor je ze niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2019 09:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/designerdrug-3-mmc-vrij-verkrijgbaar-maar-gebruik-is-niet-zonder-gevaar

Radar over 3mmc.. Godver 2 doden en gelijk zo negatief belichten en weer verbieden. Gaan duizenden mensen dood aan alcohol, maar daar hoor je ze niet over.


Dit argument snap ik nooit zo. Alsof men niet weet dat dit gebeurt, er veel alcoholverslaving is en dat sommige drugs "gezonder" zijn en een "beter effect" hebben dan alcohol. Als je over dat gaat beginnen denkt de lezende mens toch juist: "Ja, ok, maar dit weten we wel".

Er zitten niet voor niets ook behoorlijke taksen op alcohol en hebben de gemiddelde mens (dus niet de jeugd) "dronken mensen" ook heel laag zitten. Het stereotype beeld van een alcholist is ook iemand die gewelddadig is en van een uitkering leeft. Echter is drank al veel ouder dan bijna alle drugs die je tegenwoordig ziet, het zit er zo ingegrond dat verbieden een wereldwijde revolutie zou ontketenen. Ook is 3 biertjes elk weekend een stuk minder schadelijk dan drie snuifjes van wat dan ook elk weekend. Zoals je ziet, het valt niet echt te vergelijken.

Als zij zien dat er veel verslavingsgevallen zijn bij deze drug of bij designerdrugs in de jeugd omdat er ook makkelijk aan te komen is, dan is het toch niet heel vreemd dat ze een of andere rem er op willen zetten om die mensen te beschermen? Want de mensen die die designerdrugs zo maken die doen dat ook alleen om de wet te omzeilen en het zo veel mogelijk te kunnen verkopen, die mensen bomt het niks wat de gevolgen zijn. Het is niet dat dealers of producenten een of ander nobel doel hebben :P.

Alsof het legaal of illegaal zijn van drugs het voor de mensen hier nou zo veel moeilijker maakt om er aan te komen :P. Dat haal ik uit dit artikel, een bescherming van jeugd. Ik vind dit voor een "drugs artikel" zijnde nog behoorlijk mild. Het blijft nou eenmaal drugs, drugs is vaak verslavend voor velen (vaak hebben ze het zelf niet door) en brengt voor al het goede aan de mens op veel gebieden nou ook eenmaal veel ellende :P.

Zeker in dit tolerante land zou ik niet te veel klagen over de gang van zaken en gewoon je eigen ding blijven doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2019 05:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergelijk was even scheef getrokken. Was beetje geïrriteerd door de huidige media. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit het met drugs in België? Wij gaan met ons voetbalteam een avondje naar een techno club en zijn van plan om met 19 man volledig naar de ratten te gaan. Moeten we daar extra opletten of zijn ze in zulke clubs wel wat gewend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 07:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hoe zit het met drugs in België? Wij gaan met ons voetbalteam een avondje naar een techno club en zijn van plan om met 19 man volledig naar de ratten te gaan. Moeten we daar extra opletten of zijn ze in zulke clubs wel wat gewend?

Ben een keer naar een technofeest geweest in een club hier in de buurt en daar stond 75% van het volk strak. Ik denk niet dat je bang moet hebben. Vermoed wel dat ze in België strenger zijn dan in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 09:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Chroman schreef:
Hoe zit het met drugs in België? Wij gaan met ons voetbalteam een avondje naar een techno club en zijn van plan om met 19 man volledig naar de ratten te gaan. Moeten we daar extra opletten of zijn ze in zulke clubs wel wat gewend?

Ben een keer naar een technofeest geweest in een club hier in de buurt en daar stond 75% van het volk strak. Ik denk niet dat je bang moet hebben. Vermoed wel dat ze in België strenger zijn dan in NL.


Ik zou voor dit soort Belgisch gebrabbel meer angst hebben :P

Maar ik denk dat het in de grote steden meevalt, maar als je gepakt wordt in België ben je wel meer fucked dan in Nederland, maar dat valt voor elk land zo'n beetje te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh, was nog vroeg. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij (écht) grote evenementen staat er nog wel eens een drugshondje maar ik zou daar in een club niet bang voor zijn nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of er hier veel (rc) benzodiazepines gebruikers op zitten, maar ik wil er toch even op wijzen dat je hier of heel zorgvuldig mee moet omgaan of gewoonweg nooit aan moet beginnen.
In het bijzonder clonazolam/flunitrazolam. Vooral clonazolam kan echt link zijn, genoeg negatieve verhalen hierover te vinden op fora etc. Over zowel tijdens gebruik als na het stoppen (de ontwenning).
Ben er zelf niet over de schreef mee gegaan, ik gebruikte vooral etizolam, maar ook dat is een middel waar je natuurlijk mee moet oppassen. Als je maar hard genoeg je best doet kan etizolam ook levensgevaarlijk zijn als je er acuut mee stopt na dagelijks gebruik. Heb het hier over epileptische aanvallen, hier zijn ook genoeg verhalen over te vinden.

Volgens mij is de ontwenning van benzo's het allerergst van alle middelen als je er echt flink aan hebt gezeten, het houdt ook zeer lang aan... Kan zeker een paar maanden duren voor je weer de oude bent.
Ik neem het voortaan niet meer omdat ik het te link vind met het oog op verslaving en andere narigheden.
Zelf ondervind ik ook wat ontwenningsverschijnselen, maar het is nog wel te doen. Ben iets angstiger geworden na het stoppen en slapen is ook één en al shit, maar ik ben bereid om hier doorheen gesleept te worden om zo op naar een beter leven te gaan zonder die meuk. Het gaat al elke dag ietsjes beter.
Dus bij deze, lees je erover in en be safe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 06:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 08:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Ik weet niet of er hier veel (rc) benzodiazepines gebruikers op zitten, maar ik wil er toch even op wijzen dat je hier of heel zorgvuldig mee moet omgaan of gewoonweg nooit aan moet beginnen.
In het bijzonder clonazolam/flunitrazolam. Vooral clonazolam kan echt link zijn, genoeg negatieve verhalen hierover te vinden op fora etc. Over zowel tijdens gebruik als na het stoppen (de ontwenning).
Ben er zelf niet over de schreef mee gegaan, ik gebruikte vooral etizolam, maar ook dat is een middel waar je natuurlijk mee moet oppassen. Als je maar hard genoeg je best doet kan etizolam ook levensgevaarlijk zijn als je er acuut mee stopt na dagelijks gebruik. Heb het hier over epileptische aanvallen, hier zijn ook genoeg verhalen over te vinden.

Volgens mij is de ontwenning van benzo's het allerergst van alle middelen als je er echt flink aan hebt gezeten, het houdt ook zeer lang aan... Kan zeker een paar maanden duren voor je weer de oude bent.
Ik neem het voortaan niet meer omdat ik het te link vind met het oog op verslaving en andere narigheden.
Zelf ondervind ik ook wat ontwenningsverschijnselen, maar het is nog wel te doen. Ben iets angstiger geworden na het stoppen en slapen is ook één en al shit, maar ik ben bereid om hier doorheen gesleept te worden om zo op naar een beter leven te gaan zonder die meuk. Het gaat al elke dag ietsjes beter.
Dus bij deze, lees je erover in en be safe!


Succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Ik weet niet of er hier veel (rc) benzodiazepines gebruikers op zitten, maar ik wil er toch even op wijzen dat je hier of heel zorgvuldig mee moet omgaan of gewoonweg nooit aan moet beginnen.
In het bijzonder clonazolam/flunitrazolam. Vooral clonazolam kan echt link zijn, genoeg negatieve verhalen hierover te vinden op fora etc. Over zowel tijdens gebruik als na het stoppen (de ontwenning).
Ben er zelf niet over de schreef mee gegaan, ik gebruikte vooral etizolam, maar ook dat is een middel waar je natuurlijk mee moet oppassen. Als je maar hard genoeg je best doet kan etizolam ook levensgevaarlijk zijn als je er acuut mee stopt na dagelijks gebruik. Heb het hier over epileptische aanvallen, hier zijn ook genoeg verhalen over te vinden.

Volgens mij is de ontwenning van benzo's het allerergst van alle middelen als je er echt flink aan hebt gezeten, het houdt ook zeer lang aan... Kan zeker een paar maanden duren voor je weer de oude bent.
Ik neem het voortaan niet meer omdat ik het te link vind met het oog op verslaving en andere narigheden.
Zelf ondervind ik ook wat ontwenningsverschijnselen, maar het is nog wel te doen. Ben iets angstiger geworden na het stoppen en slapen is ook één en al shit, maar ik ben bereid om hier doorheen gesleept te worden om zo op naar een beter leven te gaan zonder die meuk. Het gaat al elke dag ietsjes beter.
Dus bij deze, lees je erover in en be safe!


In welke mate gebruikte jij benzo's? Zelf slechts een of twee keer een benzo genomen (Defqon 2013 volgens mij) maar vond dit niet echt fijn; alsnog niet geslapen, heel duf de volgende dag. Tegenwoordig alleen twee keer per jaar Alprazolam (Xanax), al valt dit volgens mij ook onder de categorie benzo's. Paar druppels tijdens het Defqon en Decibel weekend zijn genoeg voor een uurtje of 7 - 8 slaap en verder ben ik er niet duf van de volgende dag. Ook geen last met (in)slapen de dagen erna als ik het op deze manier blijf gebruiken, dus dat is gelukkig ook wel prima.
Vorige  1 ... 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic