Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Beter peppen dus, jwt. :cool:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Rare vraag, maar toch benieuwd naar de reacties:

Vorige week een bepaalde hoeveelheid verse, natte pep binnengekregen. Deze gooi ik normaal gesproken meteen in de vriezer, maar dat was ik nu een beetje vergeten. Zo'n 10 uur later (de volgende ochtend) dacht ik er pas aan en toen was het al half opgedroogd. Toch maar in de vriezer gegooid. Maar is dit nu niet slecht voor mijn pep? Nat -> half droog (of in ieder geval een gedeelte) -> weer in de vriezer gooien.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Zaterdag op Orginins mephedrone geprobeerd, ik voelde er maar weinig van helaas. In het eerste kwartier wel een lichte euforie na een uurtje nog maar keer bij gepakt in hoop dat dan beter zou aanslaan maar helaas. Wel energie maar opzich nuchter heb ik ook al veel energie dus het was niet de boost die ik met andere middelen ervaar. Kon vervolgens alleen niet in slaap komen :thumbdown: .
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 25 days ago
RomanAnthony wrote:Rare vraag, maar toch benieuwd naar de reacties:

Vorige week een bepaalde hoeveelheid verse, natte pep binnengekregen. Deze gooi ik normaal gesproken meteen in de vriezer, maar dat was ik nu een beetje vergeten. Zo'n 10 uur later (de volgende ochtend) dacht ik er pas aan en toen was het al half opgedroogd. Toch maar in de vriezer gegooid. Maar is dit nu niet slecht voor mijn pep? Nat -> half droog (of in ieder geval een gedeelte) -> weer in de vriezer gooien.
Zolang het luchtdicht verpakt is zou dat geen verschil moeten maken ;)
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Het zat heel chique in een dichtgeknoopt boterhamzakje. Is dat luchtdicht genoeg denk je? :whistle:
Hardtraxx Elite
last seen 25 days ago
RomanAnthony wrote:Het zat heel chique in een dichtgeknoopt boterhamzakje. Is dat luchtdicht genoeg denk je? :whistle:
Ik denk dat het allemaal niet heel veel verschil uitmaakt, misschien dat de kwaliteit iets minder wordt maar echt een groot verschil zal het niet zijn :)
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Neem je een puntje extra. :whistle:
Hardtraxx Elite
last seen 25 days ago
Van de week weer eens speed gewassen om de zondag met carnaval goed door te komen :) Shockerz was de laatste keer dus ben beneuwd. Jullie nog plannen met carnaval m.b.t. drugs?
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
mitch0162 wrote:Van de week weer eens speed gewassen om de zondag met carnaval goed door te komen :) Shockerz was de laatste keer dus ben beneuwd. Jullie nog plannen met carnaval m.b.t. drugs?
Vollebak bier en pep.

:clap:

Kijk nu al uit naar mijn kater van zondag.

Maandag hier nog in de buurt carnavallen. Daar gewoon lekker heel veel bier hijsen.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Even klaar met drugs.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Remi wrote:Even klaar met drugs.
Ja, dit zeg ik ook vaak na het weekend :lol:
Hardtraxx Elite
last seen 25 days ago
Kevin-Raw wrote:
Remi wrote:Even klaar met drugs.
Ja, dit zeg ik ook vaak na het weekend :lol:
Die heb ik ook al vaker gehoord inderdaad xd
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Pffff :lol:
Donateur
last seen Oct 2023
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... der-gevaar

Radar over 3mmc.. Godver 2 doden en gelijk zo negatief belichten en weer verbieden. Gaan duizenden mensen dood aan alcohol, maar daar hoor je ze niet over.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kevin-Raw wrote:https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/designerdrug-3-mmc-vrij-verkrijgbaar-maar-gebruik-is-niet-zonder-gevaar

Radar over 3mmc.. Godver 2 doden en gelijk zo negatief belichten en weer verbieden. Gaan duizenden mensen dood aan alcohol, maar daar hoor je ze niet over.
Dit argument snap ik nooit zo. Alsof men niet weet dat dit gebeurt, er veel alcoholverslaving is en dat sommige drugs "gezonder" zijn en een "beter effect" hebben dan alcohol. Als je over dat gaat beginnen denkt de lezende mens toch juist: "Ja, ok, maar dit weten we wel".

Er zitten niet voor niets ook behoorlijke taksen op alcohol en hebben de gemiddelde mens (dus niet de jeugd) "dronken mensen" ook heel laag zitten. Het stereotype beeld van een alcholist is ook iemand die gewelddadig is en van een uitkering leeft. Echter is drank al veel ouder dan bijna alle drugs die je tegenwoordig ziet, het zit er zo ingegrond dat verbieden een wereldwijde revolutie zou ontketenen. Ook is 3 biertjes elk weekend een stuk minder schadelijk dan drie snuifjes van wat dan ook elk weekend. Zoals je ziet, het valt niet echt te vergelijken.

Als zij zien dat er veel verslavingsgevallen zijn bij deze drug of bij designerdrugs in de jeugd omdat er ook makkelijk aan te komen is, dan is het toch niet heel vreemd dat ze een of andere rem er op willen zetten om die mensen te beschermen? Want de mensen die die designerdrugs zo maken die doen dat ook alleen om de wet te omzeilen en het zo veel mogelijk te kunnen verkopen, die mensen bomt het niks wat de gevolgen zijn. Het is niet dat dealers of producenten een of ander nobel doel hebben :P.

Alsof het legaal of illegaal zijn van drugs het voor de mensen hier nou zo veel moeilijker maakt om er aan te komen :P. Dat haal ik uit dit artikel, een bescherming van jeugd. Ik vind dit voor een "drugs artikel" zijnde nog behoorlijk mild. Het blijft nou eenmaal drugs, drugs is vaak verslavend voor velen (vaak hebben ze het zelf niet door) en brengt voor al het goede aan de mens op veel gebieden nou ook eenmaal veel ellende :P.

Zeker in dit tolerante land zou ik niet te veel klagen over de gang van zaken en gewoon je eigen ding blijven doen ;)
Donateur
last seen Oct 2023
Vergelijk was even scheef getrokken. Was beetje geïrriteerd door de huidige media. :mad:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Hoe zit het met drugs in België? Wij gaan met ons voetbalteam een avondje naar een techno club en zijn van plan om met 19 man volledig naar de ratten te gaan. Moeten we daar extra opletten of zijn ze in zulke clubs wel wat gewend?
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
Chroman wrote:Hoe zit het met drugs in België? Wij gaan met ons voetbalteam een avondje naar een techno club en zijn van plan om met 19 man volledig naar de ratten te gaan. Moeten we daar extra opletten of zijn ze in zulke clubs wel wat gewend?
Ben een keer naar een technofeest geweest in een club hier in de buurt en daar stond 75% van het volk strak. Ik denk niet dat je bang moet hebben. Vermoed wel dat ze in België strenger zijn dan in NL.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Helicaze wrote:
Chroman wrote:Hoe zit het met drugs in België? Wij gaan met ons voetbalteam een avondje naar een techno club en zijn van plan om met 19 man volledig naar de ratten te gaan. Moeten we daar extra opletten of zijn ze in zulke clubs wel wat gewend?
Ben een keer naar een technofeest geweest in een club hier in de buurt en daar stond 75% van het volk strak. Ik denk niet dat je bang moet hebben. Vermoed wel dat ze in België strenger zijn dan in NL.
Ik zou voor dit soort Belgisch gebrabbel meer angst hebben :P

Maar ik denk dat het in de grote steden meevalt, maar als je gepakt wordt in België ben je wel meer fucked dan in Nederland, maar dat valt voor elk land zo'n beetje te zeggen.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 23 minutes ago
Ah joh, was nog vroeg. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Bij (écht) grote evenementen staat er nog wel eens een drugshondje maar ik zou daar in een club niet bang voor zijn nee.
Hardtraxxer
269 posts member since 2016
last seen Sep 2020
Ik weet niet of er hier veel (rc) benzodiazepines gebruikers op zitten, maar ik wil er toch even op wijzen dat je hier of heel zorgvuldig mee moet omgaan of gewoonweg nooit aan moet beginnen.
In het bijzonder clonazolam/flunitrazolam. Vooral clonazolam kan echt link zijn, genoeg negatieve verhalen hierover te vinden op fora etc. Over zowel tijdens gebruik als na het stoppen (de ontwenning).
Ben er zelf niet over de schreef mee gegaan, ik gebruikte vooral etizolam, maar ook dat is een middel waar je natuurlijk mee moet oppassen. Als je maar hard genoeg je best doet kan etizolam ook levensgevaarlijk zijn als je er acuut mee stopt na dagelijks gebruik. Heb het hier over epileptische aanvallen, hier zijn ook genoeg verhalen over te vinden.

Volgens mij is de ontwenning van benzo's het allerergst van alle middelen als je er echt flink aan hebt gezeten, het houdt ook zeer lang aan... Kan zeker een paar maanden duren voor je weer de oude bent.
Ik neem het voortaan niet meer omdat ik het te link vind met het oog op verslaving en andere narigheden.
Zelf ondervind ik ook wat ontwenningsverschijnselen, maar het is nog wel te doen. Ben iets angstiger geworden na het stoppen en slapen is ook één en al shit, maar ik ben bereid om hier doorheen gesleept te worden om zo op naar een beter leven te gaan zonder die meuk. Het gaat al elke dag ietsjes beter.
Dus bij deze, lees je erover in en be safe!
A
Nvm
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Lnka wrote:Ik weet niet of er hier veel (rc) benzodiazepines gebruikers op zitten, maar ik wil er toch even op wijzen dat je hier of heel zorgvuldig mee moet omgaan of gewoonweg nooit aan moet beginnen.
In het bijzonder clonazolam/flunitrazolam. Vooral clonazolam kan echt link zijn, genoeg negatieve verhalen hierover te vinden op fora etc. Over zowel tijdens gebruik als na het stoppen (de ontwenning).
Ben er zelf niet over de schreef mee gegaan, ik gebruikte vooral etizolam, maar ook dat is een middel waar je natuurlijk mee moet oppassen. Als je maar hard genoeg je best doet kan etizolam ook levensgevaarlijk zijn als je er acuut mee stopt na dagelijks gebruik. Heb het hier over epileptische aanvallen, hier zijn ook genoeg verhalen over te vinden.

Volgens mij is de ontwenning van benzo's het allerergst van alle middelen als je er echt flink aan hebt gezeten, het houdt ook zeer lang aan... Kan zeker een paar maanden duren voor je weer de oude bent.
Ik neem het voortaan niet meer omdat ik het te link vind met het oog op verslaving en andere narigheden.
Zelf ondervind ik ook wat ontwenningsverschijnselen, maar het is nog wel te doen. Ben iets angstiger geworden na het stoppen en slapen is ook één en al shit, maar ik ben bereid om hier doorheen gesleept te worden om zo op naar een beter leven te gaan zonder die meuk. Het gaat al elke dag ietsjes beter.
Succes :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Lnka wrote:Ik weet niet of er hier veel (rc) benzodiazepines gebruikers op zitten, maar ik wil er toch even op wijzen dat je hier of heel zorgvuldig mee moet omgaan of gewoonweg nooit aan moet beginnen.

In welke mate gebruikte jij benzo's? Zelf slechts een of twee keer een benzo genomen (Defqon 2013 volgens mij) maar vond dit niet echt fijn; alsnog niet geslapen, heel duf de volgende dag. Tegenwoordig alleen twee keer per jaar Alprazolam (Xanax), al valt dit volgens mij ook onder de categorie benzo's. Paar druppels tijdens het Defqon en Decibel weekend zijn genoeg voor een uurtje of 7 - 8 slaap en verder ben ik er niet duf van de volgende dag. Ook geen last met (in)slapen de dagen erna als ik het op deze manier blijf gebruiken, dus dat is gelukkig ook wel prima.