Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 10:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik begin zelf ook niet echt aan die dingen, als ik iets gebruik accepteer ik de gevolgen wel en zorg ik dat ik in ieder geval de volgende dag niets hoef te doen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik begin zelf ook niet echt aan die dingen, als ik iets gebruik accepteer ik de gevolgen wel en zorg ik dat ik in ieder geval de volgende dag niets hoef te doen :P.


Mee eens. Echter gebruik ik het in die weekenden altijd voor de vrijdagnacht en dan nuttig ik alleen alcohol. Op zo'n weekend kom ik echter heel slecht / niet in slaap (dus ook zonder oppeppende middelen), dus het is wel echt een uitkomst om mijn weekend nog enigszins fit te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 11:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol, zit dit ff te lezen xd Nog nooit hard drugs op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Succes :thumbup:

Dankje! :)

RomanAnthony schreef:
In welke mate gebruikte jij benzo's? Zelf slechts een of twee keer een benzo genomen (Defqon 2013 volgens mij) maar vond dit niet echt fijn; alsnog niet geslapen, heel duf de volgende dag. Tegenwoordig alleen twee keer per jaar Alprazolam (Xanax), al valt dit volgens mij ook onder de categorie benzo's. Paar druppels tijdens het Defqon en Decibel weekend zijn genoeg voor een uurtje of 7 - 8 slaap en verder ben ik er niet duf van de volgende dag. Ook geen last met (in)slapen de dagen erna als ik het op deze manier blijf gebruiken, dus dat is gelukkig ook wel prima.

Xanax is idd een benzo ja, goed dat je het met mate kunt gebruiken, houden zo!
De eerste keer voor mij was na oud en nieuw (na pep), 1 pilletje diazepam gekregen. Daarna in januari nog 2 keer lorazepam genomen om te kunnen slapen na 2cb. Een vriend kreeg ze op recept en mijn vriend kreeg ze af en toe van 'm. Sinds begin februari begon de ellende een beetje, rc benzo's ontdekt en dit werd sowieso wekelijks gebruikt. Niet elke dag, maar toch regelmatig genoeg met af en toe uitschieters in doseringen.
Gebruikte het om na pep te kunnen slapen, maar ook buiten pepgebruik nam ik het om te kunnen slapen en soms om me een soort van high/dronken te voelen. M'n laatste keer was voor MoH. Moest die zaterdag werken en nam de vrijdag ervoor 5mg etizolam verspreid over 3 doseringen, dit was puur om te kunnen slapen omdat er veel te doen was de dag erop. Zo keek ik er toen tegenaan, nu denk ik er heel anders over. Best een flinke dosis ook, maar had al wat tolerantie opgebouwd in die 2 maanden van regelmatig gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Lol, zit dit ff te lezen xd Nog nooit hard drugs op :)


Veel leesplezier gewenst. Ik hoop dat je flink geïnspireerd raakt.

Succes Lnka! Geen hele lange gebruiksperiode gehad dus zo te zien. Valt het allicht nog mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk het niet, alle feestje die ik tot nu toe gegaan ben niks gebruikt wil ik zo volhouden ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik er wel eens meer horen zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 08:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vroeg of laat breekt iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 09:25 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Vroeg of laat breekt iedereen.


Wij hadden er vorig festivalseizoen 1 die na 10 jaar feesten brak, en spijt had dat die het niet eerder had gedaan.
Vroeg of laat breekt inderdaad iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onzin, ken zat mensen die nooit hebben gebruikt en al 'klaar' zijn met feesten :P Vaak zijn dat ook niet de die hard festival gangers zoals sommigen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat een onzin, ken zat mensen die nooit hebben gebruikt en al 'klaar' zijn met feesten :P Vaak zijn dat ook niet de die hard festival gangers zoals sommigen hier.


Nee ben het met je eens, zelf vind ik het beide leuk! Ik ga immers voor de muziek en de sfeer! Moet zeggen dat een nachtfeestje zonder wel lastig is een festival gaat dan weer heel gemakkelijk zonder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
makrooy schreef:
Wat een onzin, ken zat mensen die nooit hebben gebruikt en al 'klaar' zijn met feesten :P Vaak zijn dat ook niet de die hard festival gangers zoals sommigen hier.


Nee ben het met je eens, zelf vind ik het beide leuk! Ik ga immers voor de muziek en de sfeer! Moet zeggen dat een nachtfeestje zonder wel lastig is een festival gaat dan weer heel gemakkelijk zonder!


Nachtfeesten zijn wel taai, maar dag feesten is het prima te doen! Zoals Tktt zegt, je gaat voor de sfeer en de muziek :D Ik pak liever een paar bier extra :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ja. Niet te letterlijk nemen, kinders. 'Wij' gebruikers gaan immers alleen voor de drugs naar feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ja ja. Niet te letterlijk nemen, kinders. 'Wij' gebruikers gaan immers alleen voor de drugs naar feesten.


Dat maak jij ervan, moet toch iedereen voor zichzelf weten hoeveel en wat die gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Niet te letterlijk nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
RomanAnthony schreef:
Niet te weinig nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag met Rebirth weer eens MDMA doen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend nog wel mooie dingen meegemaakt. Klein verslagje voor de liefhebber.

We waren op teamuitje naar Antwerpen, waar we onze eigen slaapboot hadden en met 18 man dus lekker gek konden doen. De meesten lusten er wel wat van, dus we gingen op pad met een mooie voorraad XTC, MDMA, sos, keta, 6-APB, hasj en wiet. Ik had al bijna een jaar niks gebruikt, dus had er wel weer eens zin in.

Op vrijdagavond gingen we naar een technoclub. Ik had die dag een paar biertjes op en voordat we de taxi pakten (23:45) had ik een capsule 6-APB (150 mg) gepakt. Ik had dit al eerder gedaan op Defqon, dus ik wist dat het lang zou duren voordat die zou inslaan, maar dat het lichte effect wel chill zou zijn. Na 2 uur kwamen we tot de conclusie dat techno toch wel kut is. Ik voelde op dat moment nog niks, maar ook bij de mensen die wel al van de wap waren, bleek dat dit toch niet onze muziek is.

Daarna zijn we een beetje verspreid, sommigen gingen naar een andere club, ik pakte met een groepje de taxi terug naar de boot. Daar hebben we nog muziek geluisterd, twister gespeeld en vooral veel geouwehoerd, maar ik voelde nog steeds niks. Toen heb ik rond 04:00 een halve XTC-pil gepakt. Later was ik een potje FIFA aan het spelen, toen alles opeens tegelijk insloeg. Ik was nog goed bezig en stond 2-0 voor, maar opeens kon ik niks meer en stond ik 2-6 achter. :lol:

Toen ben ik even boven op het dek gaan zitten. Toen ben ik een paar uur volledig de weg kwijt geweest en heb ik rondjes gelopen over onze boot, muziek geluisterd en zelfs nog even op bed gelegen. Slapen zat er uiteraard niet in, maar ik had wel allerlei rare lucide dromen als ik mijn ogen dichtdeed.

Rond 7:00 uur was iedereen weer terug op de boot en de een was nog vager dan de ander. Iemand had zin in koffie, dus we zijn met een hele groep voor een avontuur de stad in gegaan op zoek naar een supermarkt. Onderweg de gekste dingen meegemaakt, onze ogen uitgekeken in de hoerenstraat, met agenten staan praten die de weg aan het afzetten waren voor de Ronde van Vlaanderen, pasfoto's gemaakt in een metrostation en uiteindelijk een supermarkt gevonden.

Rond 9:00 ben ik weer naar bed gegaan, maar ik kon nog steeds niet slapen. Na een paar uur liggen toch weer eruit gegaan en ik merkte dat ik rond de middag nog steeds vaag was. Geen eetlust, random kippenvel etc. Pas rond 20:00 's avonds was ik weer een beetje de oude, heeft dus pittig lang geduurd.

Verder niet echt een kater of dip gehad, alleen wat slaaptekort (ook die volgende nacht toen er een paar teamgenoten aan het doorhalen waren met het nodige kabaal). Uiteindelijk erg veel gelachen en dus een geslaagd weekendje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dit weekend nog wel mooie dingen meegemaakt. Klein verslagje voor de liefhebber.

We waren op teamuitje naar Antwerpen, waar we onze eigen slaapboot hadden en met 18 man dus lekker gek konden doen. De meesten lusten er wel wat van, dus we gingen op pad met een mooie voorraad XTC, MDMA, sos, keta, 6-APB, hasj en wiet. Ik had al bijna een jaar niks gebruikt, dus had er wel weer eens zin in.

Op vrijdagavond gingen we naar een technoclub. Ik had die dag een paar biertjes op en voordat we de taxi pakten (23:45) had ik een capsule 6-APB (150 mg) gepakt. Ik had dit al eerder gedaan op Defqon, dus ik wist dat het lang zou duren voordat die zou inslaan, maar dat het lichte effect wel chill zou zijn. Na 2 uur kwamen we tot de conclusie dat techno toch wel kut is. Ik voelde op dat moment nog niks, maar ook bij de mensen die wel al van de wap waren, bleek dat dit toch niet onze muziek is.

Daarna zijn we een beetje verspreid, sommigen gingen naar een andere club, ik pakte met een groepje de taxi terug naar de boot. Daar hebben we nog muziek geluisterd, twister gespeeld en vooral veel geouwehoerd, maar ik voelde nog steeds niks. Toen heb ik rond 04:00 een halve XTC-pil gepakt. Later was ik een potje FIFA aan het spelen, toen alles opeens tegelijk insloeg. Ik was nog goed bezig en stond 2-0 voor, maar opeens kon ik niks meer en stond ik 2-6 achter. :lol:

Toen ben ik even boven op het dek gaan zitten. Toen ben ik een paar uur volledig de weg kwijt geweest en heb ik rondjes gelopen over onze boot, muziek geluisterd en zelfs nog even op bed gelegen. Slapen zat er uiteraard niet in, maar ik had wel allerlei rare lucide dromen als ik mijn ogen dichtdeed.

Rond 7:00 uur was iedereen weer terug op de boot en de een was nog vager dan de ander. Iemand had zin in koffie, dus we zijn met een hele groep voor een avontuur de stad in gegaan op zoek naar een supermarkt. Onderweg de gekste dingen meegemaakt, onze ogen uitgekeken in de hoerenstraat, met agenten staan praten die de weg aan het afzetten waren voor de Ronde van Vlaanderen, pasfoto's gemaakt in een metrostation en uiteindelijk een supermarkt gevonden.

Rond 9:00 ben ik weer naar bed gegaan, maar ik kon nog steeds niet slapen. Na een paar uur liggen toch weer eruit gegaan en ik merkte dat ik rond de middag nog steeds vaag was. Geen eetlust, random kippenvel etc. Pas rond 20:00 's avonds was ik weer een beetje de oude, heeft dus pittig lang geduurd.

Verder niet echt een kater of dip gehad, alleen wat slaaptekort (ook die volgende nacht toen er een paar teamgenoten aan het doorhalen waren met het nodige kabaal). Uiteindelijk erg veel gelachen en dus een geslaagd weekendje.


Heerlijk! Dit zijn de mooie avonden die je HEEEL lang bij blijven! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
In welke mate gebruikte jij benzo's? Zelf slechts een of twee keer een benzo genomen (Defqon 2013 volgens mij) maar vond dit niet echt fijn; alsnog niet geslapen, heel duf de volgende dag. Tegenwoordig alleen twee keer per jaar Alprazolam (Xanax), al valt dit volgens mij ook onder de categorie benzo's. Paar druppels tijdens het Defqon en Decibel weekend zijn genoeg voor een uurtje of 7 - 8 slaap en verder ben ik er niet duf van de volgende dag. Ook geen last met (in)slapen de dagen erna als ik het op deze manier blijf gebruiken, dus dat is gelukkig ook wel prima.


Persoonlijk vind ik Benzo's echt zeer slecht geschikt om te gaan slapen na drugs. Toegegeven, zelf alleen Temazepam op (voorgeschreven) en op een nuchter lichaam is het een perfecte inslaper. Naar mijn idee middelland, ik wilde de dag er na geen auto hoeven rijden want mijn reactievermogen was gewoon minder. Na oppeppende middelen echter (1x geprobeerd) heftige hallucinaties gehad, zeer levendige dromen waarin ik wel erg diep sliep maar tegelijk het gevoel had dat ik in mijn eentje de hele wereld veroverd had. Geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rond 7:00 uur was iedereen weer terug op de boot en de een was nog vager dan de ander. Iemand had zin in koffie, dus we zijn met een hele groep voor een avontuur de stad in gegaan op zoek naar een supermarkt. Onderweg de gekste dingen meegemaakt, onze ogen uitgekeken in de hoerenstraat, met agenten staan praten die de weg aan het afzetten waren voor de Ronde van Vlaanderen, pasfoto's gemaakt in een metrostation en uiteindelijk een supermarkt gevonden.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:

Na oppeppende middelen echter (1x geprobeerd) heftige hallucinaties gehad, zeer levendige dromen waarin ik wel erg diep sliep maar tegelijk het gevoel had dat ik in mijn eentje de hele wereld veroverd had. Geen succes.


Dirktator
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe gebruik ik wel een inslaper maar dan liefst een kortwerkende. En zorg ik er over het algemeen ook wel voor dat er een fatsoenlijke ('verstandige', voor zover mogelijk) tijd zit tussen laatste inname en een inslaper. Zo krijgt je rikketik in ieder geval geen klap wanneer die nog als een trein tekeer zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Melatonine en een hasj-joint (of 2) :thumbsup: Slaap ik als een puppie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Af en toe gebruik ik wel een inslaper maar dan liefst een kortwerkende. En zorg ik er over het algemeen ook wel voor dat er een fatsoenlijke ('verstandige', voor zover mogelijk) tijd zit tussen laatste inname en een inslaper. Zo krijgt je rikketik in ieder geval geen klap wanneer die nog als een trein tekeer zou gaan.


Half jaar geleden dat ik Xanax op heb, probeer dit sowieso zo min mogelijk te doen.
Vorige  1 ... 1095, 1096, 1097, 1098, 1099, 1100, 1101 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic