Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099 ... 1181  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 03:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)

Ik geloof er geen reet van! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
mitch0162 schreef:
Fantazoo schreef:
Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)


Ik neem mijn woorden terug. :x

Ach. Toch net geen weekje volgehouden. De intentie was er. :thumbup:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging ook wel lekker het nieuwe jaar in:
https://www.ad.nl/auto/automobilist-test-positief-op-alle-meetbare-soorten-drugs~ac2b836b6/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:


Heeft hij in ieder geval wel z'n bingokaart vol met zoveel mogelijk drugs in 1 keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Fantazoo schreef:
Januari wordt voor mij een maand zonder alcohol en drugs, even een periode het lichaam wat meer rust geven :)

Ik geloof er geen reet van! :lol:


So far so good, nog ff volhouden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 11:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag voor het eerst truffels naar binnen gewerkt. Ik heb weinig ervaring met psychedelica (alleen een keer 2-cb en 2-ci geprobeerd maar hier weinig van gemerkt), dus had er wel heel veel zin in. Samen met mijn vriendin gedaan en de truffels door een vriendin van haar in Tilburg laten halen door de grote verscheidenheid aan soorten. Op aanraden van haar Space Shuttles genomen (volgens verschillende sites scoort deze soort vooral hoog in laughing en body high).

Om meteen met de deur in huis te vallen: het viel enorm tegen. Veel verhalen gehoord over de vieze smaak van truffels en dit viel me echt 100% mee. Ik had een hele scherpe smaak verwacht, maar het smaakte meer als een stuk boom (niet dat ik vaak boom eet, maar goed). Paar M&M's er bij en ik proefde er eigenlijk vrij weinig van. Beide een dosis van 10 gram genomen en na een paar rondes waren ze binnen. Merkte al vrij snel dat ik een beetje misselijk werd en dit werd tot ongeveer anderhalf uur na inname steeds erger (daarna zakte het helemaal weg gelukkig). Mijn vriendin had hetzelfde, met als resultaat dat ze binnen een half uur al 2 keer volle bak moest kotsen. Echter voelde ze na een half uur (en dus na het kotsen) al de eerste effecten. Ik kreeg al meteen flashbacks naar mijn eerste keer 2-cb, waar ik ook maar zat te wachten terwijl Remi er al lekker in zat (uiteindelijk destijds dus weinig tot niets gevoeld) en ik was er nu ook al een beetje bang voor. Enfin, geprobeerd om die gedachten weg te wuiven en vooral geconcentreerd op het niet moeten kotsen, wat uiteindelijk ook gelukt was. Na een kleine 2 uur werd eindelijk een lichte bodyload merkbaar, maar de rest bleef nog een beetje uit. We hadden een leuke ronddraaiende lamp van Remi geleend, dus besloten we om die aan te zetten richting het plafond en hier naar te kijken. Hier merkte ik wel lichte visuele effecten en dan met name dat de kamer bol werd in plaats van plat en de lichten echt volledig om mij heen gingen. Dit waren dan ook meteen de enige visuele effecten die ik heel de avond heb ervaren.

Vervolgens ging ik me wat meer op de muziek focussen. Ik heb een paar setjes opgezet die hier een paar pagina's terug werden geplaatst en die waren heel relaxed. Lekker met de ogen dicht luisteren en volledig de muziek analyseren, ook met beeld er bij. Ondertussen werd mijn lichaam nog wat lomer en lagen we vooral gewoon lekker te chillen. Mijn vriendin heeft geen een lachkick gehad, ik een enkele. We merkten dat we allebei weer toe waren aan een andere setting, maar omdat we beiden lichamelijk en geestelijk redelijk loom waren, hadden we ook niet echt zin om iets heel actiefs te doen. Dat we beiden redelijk minimaal de effecten ervoeren hielp daar ook niet echt bij. Dus de TV aangeslingerd en kort naar kinderprogramma's gekeken, wat ik eigenlijk wel vet grappig vond maar mijn vriendin niet echt. Dus op Netflix de Smurfen aangezet en deze gekeken. Kleuren waren mooi (erg kleurrijke film) maar hier merkten we allebei in het midden van de film dat we niet echt meer iets voelden. Na de film waren we moe en zijn we naar bed gegaan, waar ik heel de nacht lekker wakker heb gelegen.

Lang verhaal kort: wederom een tegenvallende ervaring. Zou kunnen komen doordat we de nacht ervoor redelijk gezopen hebben en we dus niet op en top fit waren, maar het had van ons wel veel en veel heftiger mogen zijn (te lage dosis?). Eventueel volgende keer ook voor een visuele variant kiezen. In ieder geval besloten om volgende keer weer 2-cb te pakken en dan de dosis wat te verhogen (mijn vriendin kent het goedje niet dus ben benieuwd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had je gegeten voordat je de truffels innam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Had je gegeten voordat je de truffels innam?


Zo'n 2,5 uur voor inname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou nog van de soort truffels kunnen afhangen maar daar ben ik geen expert in.
Volgende keer met een 2c-'tje wat hoger doseren. Toen bij ons bumpte een beetje keta ook nét dat beetje extra dus dat kan dan altijd nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2019 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aankomende vrijdag ook sinds tijden weer een keertje truffels doen. 2cb werkt bij mij altijd als een trein een laatste keer truffels was echt de meeste wazige avond ooit. Met truffels op stap gegaan, was echt heel vreemd, maar wel lachen .

Iemand tips om de trip nog leuker te maken? Ik neem sowieso nintendo switch mee met Mario party dus ben benieuwd hoe dat gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu al de 4e keer sinds het nieuwe jaar aan de 2cb gegaan, met doseringen tussen 15 en 20 mg. Ben er echt heel gevoelig hoor haha, maar het is nu ook wel echt goed geweest zo. Laatste keer 3mg lorazepam na de uitwerking genomen, werd er zo vaag van. Vaagheid die je krijgt na iets te veel X is er niks bie haha. Uiteindelijk ook 16u geslapen haha.

Hierna tijdens Hellbound een beetje mdma doen en dan ist weer tijd voor een pauze van alles van 3 of 4 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2019 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Nu al de 4e keer sinds het nieuwe jaar aan de 2cb gegaan, met doseringen tussen 15 en 20 mg. Ben er echt heel gevoelig hoor haha, maar het is nu ook wel echt goed geweest zo. Laatste keer 3mg lorazepam na de uitwerking genomen, werd er zo vaag van. Vaagheid die je krijgt na iets te veel X is er niks bie haha. Uiteindelijk ook 16u geslapen haha.

Hierna tijdens Hellbound een beetje mdma doen en dan ist weer tijd voor een pauze van alles van 3 of 4 maanden.


4 keer 2cb binnen 3 weken, nice man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2019 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar heeft iemand ervaring met 4-FMA? Dus niet 4FA of 4FMP. Nieuwsgierig wat het doet ivm Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rustig hier, trekt iedereen Dry January door deze maand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes Dry January afgehandeld en in het eerste weekend van februari direct weer voor de bijl gegaan :lol: .
Komend weekend weer even rustig en dan weer een paar weekenden op rij aan de bak. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Netjes Dry January afgehandeld en in het eerste weekend van februari direct weer voor de bijl gegaan :lol: .
Komend weekend weer even rustig en dan weer een paar weekenden op rij aan de bak. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 15:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het enige wat dry was in januari was m'n pep whahahahahah

Oke nee maar zonder gekkigheid, ben elk weekend naar de klote gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het enige wat dry was in januari was m'n pep whahahahahah


Gegniffeld om deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar heeft iemand ervaring met 4-FMA? Dus niet 4FA of 4FMP. Nieuwsgierig wat het doet ivm Hard Bass


Zelf een keer gebruikt ligt eraan wat je wilt, je bent veel helderder met 4FMP, maar toch euforisch. Vind XTC toch wel fijner op feestjes omdat ik toch ook ga voor het groepsgevoel en dat doet XTC als geen ander! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 02:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Het enige wat dry was in januari was m'n pep whahahahahah

Oke nee maar zonder gekkigheid, ben elk weekend naar de klote gegaan.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Jeroen23 schreef:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar heeft iemand ervaring met 4-FMA? Dus niet 4FA of 4FMP. Nieuwsgierig wat het doet ivm Hard Bass


Zelf een keer gebruikt ligt eraan wat je wilt, je bent veel helderder met 4FMP, maar toch euforisch. Vind XTC toch wel fijner op feestjes omdat ik toch ook ga voor het groepsgevoel en dat doet XTC als geen ander! :yay:


4FMA he, geen 4FMP zegt hij. Zelf (nog) nooit 4FMA gehad, maar schijnt gewoon pep xxl te zijn volgens de ervaringen van bekenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik grijp er bewust niet naar. Bij 4-fa / 4-fmp heb ik zoiets van 'ja', 4-fma lijkt me (zonder me er veel in te verdiepen) een slap, speedy aftreksel. De golven van euforie en tintelingen bij 4-fa / 4-fmp vind ik juist het pluspunt tegenover xtc of pep. Als ik een bak energie wil, neem ik wel wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik grijp er bewust niet naar. Bij 4-fa / 4-fmp heb ik zoiets van 'ja', 4-fma lijkt me (zonder me er veel in te verdiepen) een slap, speedy aftreksel. De golven van euforie en tintelingen bij 4-fa / 4-fmp vind ik juist het pluspunt tegenover xtc of pep. Als ik een bak energie wil, neem ik wel wat anders.


Ik heb nooit begrepen hoe mensen bij de naam 4-fmp zijn gekomen. Zo wordt het in de volksmond natuurlijk genoemd. Maar chemische naam 4-fluoramfetamine...is 4-fa gewoon logisch en 4-fmp niet. Nu krijg je ook veel verwarring met die 4-fma. Wat wel terecht die M van METH erin heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2019 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Late reactie

Nou op Hard Bass de 4FMA geprobeerd. Volgens internet de vervanger van 4FMP. Het was inderdaad minder euforisch, wat opzich wel jammer was. Maar voor de rest wel de avond mee volgehouden haha, het was idd meer speedy. Had wel minder nodig dan met 4FMP. Maar voor de rest niet zo bijzonder. Verder ook nergens last van gehad de dagen er na.
Vorige  1 ... 1093, 1094, 1095, 1096, 1097, 1098, 1099 ... 1181  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic