Top post!
Bedankt
Bedankt
wat ik hier uit op kan maken:wrote:BUMP!!
Weet iemand wat 4-MEC is ?
It's certainly a close relative of mephedrone, the only difference being extension of the N-alkyl group by one carbon.
It's been previously identified in some batches of NRG-2. The few reports on NRG-2 are mostly lukewarm so it seems to lack some of the euphoric edge of mephedrone. That said it is difficult to deconvolute likely 4-methyl-N-ethylcathinone experiences from those where other things (including mephedrone) were sold as NRG-2. There are few if any experience reports with the pure cathinone. One would assume the effects fall somewhere in between ethcathinone (N-ethylcathinone) and mephedrone, but impossible to say for sure until more reports come in on this one.
It is already a class B controlled substance in the UK, and no less questionable than mephedrone when it comes to the US Federal Analog Act. From a marketing perspective it's certainly a potential mephedrone replacement in countries that have controlled mephedrone without derivative/analogue laws.
Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z1kln8Mtkr
70% Cafeïne waarschijnlijkwrote:vanavond aan de pephopelijk een beetje fatsoenlijke kwaliteit, m'n dealert zegt dat het rond de 70% ligt, ik trek het wel in twijfel, maar we zullen het mee gaan maken
kun je ook hard op gaan hoorwrote:70% Cafeïne waarschijnlijkwrote:vanavond aan de pephopelijk een beetje fatsoenlijke kwaliteit, m'n dealert zegt dat het rond de 70% ligt, ik trek het wel in twijfel, maar we zullen het mee gaan maken
komt in ordewrote:Doe mij ook maar wat dan
Beste man, beter wacht jij gewoon tot je oud genoeg bent om dingen te gaan gebruiken, want drugsgebruik op jongere leeftijd is een stuk slechter voor je als wanneer je volwassen bent. Die minimumleeftijd is er niet voor niets.wrote:Kan er niet eens iemand uit de buurt van ehv wat uit de smartshop voor me halen![]()
Weg uit dit topic dan!wrote:Ik snap het wel.
Maar als je al die leuke verhalen hoort wil je toch wel iets proberen.
wrote:Kijk! Redelijk goede pep ontvangen, en heeeeel veel uitgedeeld ook :p allemaal pepjunks tss
viel nog wel mee bij mijwrote:Lang leve plafonddienst
Meer dan ik, en ik was nog wel nuchter ookwrote:viel nog wel mee bij mijwrote:Lang leve plafonddienstheb nu toch al zeker 4uurtjes geslapen
ohh haha, ja dat zei je nog, vlak voordat ik gingwrote:Godnondeju, die dex die ik heb gekregen van een maat van me
Ik heb spijt dat ik geen anti-geen slaap middeltjes mee had, want heb hooguit een half uur slaap gepakt op meer dan 6 uur in bed liggen.
Wat een spul
Ja ja, wat een spulwrote:ohh haha, ja dat zei je nog, vlak voordat ik gingwrote:Godnondeju, die dex die ik heb gekregen van een maat van me
Ik heb spijt dat ik geen anti-geen slaap middeltjes mee had, want heb hooguit een half uur slaap gepakt op meer dan 6 uur in bed liggen.
Wat een spul
Ja ik net ook. Maar alsnog te kort voor zo lang wakker te zijn. Maar wat een avondwrote:viel nog wel mee bij mijwrote:Lang leve plafonddienstheb nu toch al zeker 4uurtjes geslapen
sjonge jonge jongewrote:Ja ja, wat een spulwrote:ohh haha, ja dat zei je nog, vlak voordat ik gingwrote:Godnondeju, die dex die ik heb gekregen van een maat van me
Wat een spul
Die halve gram die ik van jou heb weggewerkt, merkte ik niet eens meer