Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:45 

Hardtraxx Addict

2,5 stevige dosis zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:52 

Hardtraxxer

Moving Madness schreef:
Voordat ik in de matrixx was had ik al 2 gram speed gehad, maar volgens mij was dit dikke meuk want voelde er niet eens zo veel van.. daarna nog puntje van Ruubbie gehad en 2.5 q-dance in totaal ging wel heerlijk moet ik zeggen, alleen mijn trilkaak begon weer op te spelen op het einde xd

Ik had in totaal 1 q-dance, begonnen met halfje en bijgepakt tot die op was! ;)

Geen idee maar t voelde gister weer super maar voel me nu anders dan andere keren na zo'n feest :/
Vorige keren had ik echt woooooooooooow dat was vet en nu heb ik dat veel minderr... apart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:15 

Donateur

Net lekker bij de japanner gegeten. Heerlijk al die kleine hapjes. Alleen wat ik altijd heb is dat ik dan nog steeds een leeg gevoel in me maag houd, alsof er niks is bijgevuld. Enig idee hoe dat komt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:58 

Donateur

Ik heb net lopen vreten als een beer, heerlijk :P Nauwelijks meer een pep-kater te merken. Denk ook dat ik zonder etizolam in slaap had kunnen vallen (hartslag is weer zo goed als normaal) maar heb voor de zekerheid toch maar 1,5 mg gepakt. Kan niet wachten om in coma te vallen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Moving Madness schreef:
Voordat ik in de matrixx was had ik al 2 gram speed gehad, maar volgens mij was dit dikke meuk want voelde er niet eens zo veel van.. daarna nog puntje van Ruubbie gehad en 2.5 q-dance in totaal ging wel heerlijk moet ik zeggen, alleen mijn trilkaak begon weer op te spelen op het einde xd

Geen idee maar t voelde gister weer super maar voel me nu anders dan andere keren na zo'n feest :/
Vorige keren had ik echt woooooooooooow dat was vet en nu heb ik dat veel minderr... apart!

Komt omdat dit RAW hardstyle was. Snoepjes is meer voor euforische feesten. Mephedrone, alcohol en pep. Dat zijn de leukste dingen voor feesten zoals dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:16 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
F-alko92 schreef:
Moving Madness schreef:

Komt omdat dit RAW hardstyle was. Snoepjes is meer voor euforische feesten. Mephedrone, alcohol en pep. Dat zijn de leukste dingen voor feesten zoals dit! :D

Thankss Chuk! zit wel wat logica in ja! :) zal er voortaan rekening mee houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:

Zal idd wel meuk zijn als je er 2 gram van weg werkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:35 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:

Nou, een maatje van mij had gister 2 gram kristallen dikke buis GHB en aardig wat pep en bier weg ge werkt. Dus vergeleken met dat is 2.5 niks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:36 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Moving Madness schreef:

Zal idd wel meuk zijn als je er 2 gram van weg werkt xd

Ja is het ook, kon ook gewoon pitten normaal kan je van 2 gram fucking lang niet slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:40 

Donateur

Moving Madness schreef:
2 gram kristallen

:huh: :huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:44 

Hardtraxxer

Moving Madness schreef:
Ritsurt schreef:

Nou, een maatje van mij had gister 2 gram kristallen dikke buis GHB en aardig wat pep en bier weg ge werkt. Dus vergeleken met dat is 2.5 niks xd

Die maat van je is gek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Moving Madness schreef:
2 gram kristallen

What's wrong with that? :whistle: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:54 

Donateur

Flexibel schreef:
Moving Madness schreef:
Ritsurt schreef:

of een genieter
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Flexibel schreef:
Moving Madness schreef:

of een genieter

Hoop niet voor hem dat het een schrikachtig type is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:04 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Moving Madness schreef:
2 gram kristallen

Ja, ziek hé. snap niet dat die gek nog leeft en dat gebruikt hij bijna iedere week xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:06 

Donateur

lol dat overleef je easy xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
dawasiknie schreef:
Moving Madness schreef:
2 gram kristallen

Ja, ziek hé. snap niet dat die gek nog leeft en dat gebruikt hij bijna iedere week xd

Ach ja, 2 gram MDMA is maar 9 speakers droppen. En een beetje M erbij. Valt op zich wel mee. In een ruim tijdsbestek. Mensen doen ook moeilijk als iemand meer dan een gram mephedrone op heeft. Maar ja, er zijn mensen/mongolen die 8 gram op een dag nemen en nog steeds goed functioneren in het dagelijks leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:15 

Donateur

pff maar 9 speakers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:15 

Donateur

roberttt schreef:
lol dat overleef je easy xD

:corn: :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:45 

Hardtraxxer

VIEZE GRAFHOEREN TYFUS STEMMINGSWISSELINGEN, zoooooo vervelend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
VIEZE GRAFHOEREN TYFUS STEMMINGSWISSELINGEN, zoooooo vervelend -.-

Haha, dipkoning. Ik ben echt nog steeds super vrolijk. Afterglows van hier tot Tokyo, geniaal. Glimlach blijft nog wel een paar dagen denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:54 

Hardtraxx Addict

F-alko92 schreef:
Chukkels schreef:
F-alko92 schreef:

Thankss Chuk! zit wel wat logica in ja! :) zal er voortaan rekening mee houden!

Dat heb ik ook heel goed gemerkt, op XQ veel meer euforische muziek dan QD, echt wereld van verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:56 

Bierkoning

Ritsurt schreef:
Dat heb ik ook heel goed gemerkt, op XQ veel meer euforische muziek dan QD, echt wereld van verschil!

Say what?

QD was het meest euphorische feest waar ik ooit geweest ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:58 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ritsurt schreef:

Say what?

QD was het meest euphorische feest waar ik ooit geweest ben :P

Vond je? In het begin misschien ja, maar heb toen van 2 tot 6 bij Hardcore gestaan en toen nog laatste uurtje Ran-D & B-Front :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Persoonlijk kan ik van de dosissen MDMA waarmee ik begin ook niet meer losgaan (minimaal 120mg). Dan krijg ik zware benen en kom ik in Squirrie-modus. Stilstaan en genieten. En met de blije melodietjes, wordt je ook extra blij. Met mephedrone heb je een nóg hogere euforie dan met MDMA, maar ook het nuchtere gevoel en je krijgt bakken vol energie. Heerlijk op feesten. Het liefst doe ik meph altijd op feesten, of het nou raw of melodic is, maar soms is afwisseling wel fijn. In ieder geval als ik weer aan de MDMA ga, dat ik van tevoren pep neem. Ik heb geleerd van Qountdown en X-Qlusive. Na zo'n lange MDMA-break op feesten was ik alweer vergeten dat ik niet los kan gaan zonder pep erbij te gebruiken. xd
Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic