Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:03 

Hardtraxxer

Zie ik dat goed??
meph nog meer euforie als mdma?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
Zie ik dat goed??
meph nog meer euforie als mdma?! :woot:

Klopt. En dan overdrijf ik niet. Mephedrone geeft mij de hoogste euforie van elke drug die ik heb geprobeerd. Mensen die mij gisteren gezien hebben en vooral op Thrillogy kunnen dat wel beamen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:20 

Donateur

Chukkels schreef:
vooral op Thrillogy kunnen dat wel beamen denk ik :P

correct :loving: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Ik kan aan heeeeeeeeeeeeele goede pep komen, denk dat ik maar ee ns wat ga bestellen :loving:

Btw chukje, pep+meph is een heldencombi :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:32 

Hardtraxxer

Jammer dat dat niet te krijgen is hier :cry:
Ben nu wel erg benieuwd haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ik kan aan heeeeeeeeeeeeele goede pep komen, denk dat ik maar ee ns wat ga bestellen :loving:

I know. Pep was nodig om nuchter te worden, meph was nodig om het af te maken. Het is en blijft geniaal spul :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

I know. Pep was nodig om nuchter te worden, meph was nodig om het af te maken. Het is en blijft geniaal spul :loving:

Jouw smile was inderdaad weer een genietmomentje opzich :p xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Jouw smile was inderdaad weer een genietmomentje opzich :p xd

I'm always happy when other people are happy! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Oeh damn it! Volgens mij had ik ook 1 grote big smile toen die meph begon te werken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Oeh damn it! Volgens mij had ik ook 1 grote big smile toen die meph begon te werken!

Iedereen wordt instant verliefd als ze voor het eerst dat goedje gebruiken! Bommetjes was trouwens best fijn, maar bij sommige platen moest ik gewoon ff wat bijsnuiven voor die geweldige instant rush. Heerlijk! Ging wel veel doorheen, maar heb me super vermaakt! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Ik was niet meer bij je in de buurt helaasch :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Ik was niet meer bij je in de buurt helaasch :/

Ik had ook niet meer. Alles is op :( Vanaf een uur of half 5 moest ik de moeilijkste woorden zeggen tegen mensen die ik ooit op een feest heb gezegd: "Sorry, ik heb alleen nog genoeg voor mezelf" :( Deed pijn aan m'n hart om mensen mede te delen dat ze niet meer konden genieten van de meest geweldige drug ooit. Volgende keer maar weer 7 gram mee zoals op Thrillogy. Maar ja, wat mee gaat, gaat ook allemaal op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 01:09 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Moving Madness schreef:
VIEZE GRAFHOEREN TYFUS STEMMINGSWISSELINGEN, zoooooo vervelend -.-

Haha, dipkoning. Ik ben echt nog steeds super vrolijk. Afterglows van hier tot Tokyo, geniaal. Glimlach blijft nog wel een paar dagen denk ik :D

Ja was ik tot ik weer beetje gezeik kreeg met m'n 'vriendin' xd Maar nu is 't weer :woot:
Edit: GODVER wat heb ik zin in Inception!!!!!!!!!!!!!!! Daar ga ik overigens nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 07:20 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Chukkels schreef:
Moving Madness schreef:
VIEZE GRAFHOEREN TYFUS STEMMINGSWISSELINGEN, zoooooo vervelend -.-

Haha, dipkoning. Ik ben echt nog steeds super vrolijk. Afterglows van hier tot Tokyo, geniaal. Glimlach blijft nog wel een paar dagen denk ik :D

Ja was ik tot ik weer beetje gezeik kreeg met m'n 'vriendin' xd Maar nu is 't weer :woot:
Edit: GODVER wat heb ik zin in Inception!!!!!!!!!!!!!!! Daar ga ik overigens nuchter.

Nice, ik doe gezellig met je mee! Crystal Venue is de place to be om compleet nuchter te gaan! Avondje op Red Bull, lekker 1 muntje, dus wordt ook geen duur avondje. En het gaat vet worden! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 08:42 

Hardtraxxer

Ja heb er super zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 08:46 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk wakker worden trouwens vanochtend met Avicii, een dikke big smile en een heerlijke afterglow. Ik denk dat ik me nog nooit zo fijn en fit heb gevoeld na (veelvuldig) gebruik. Dit is puur genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:08 

Donateur

Ik denk dat we nu een beetje achter de hoeveelheden van het Qountdown-weekend zijn? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik denk dat we nu een beetje achter de hoeveelheden van het Qountdown-weekend zijn? xd

Ik heb na Qountdown maar 1 bommetje van 300+mg gedropt hoor... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 11:29 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik heb na Qountdown maar 1 bommetje van 3000+mg gedropt hoor... :whistle:

Komt meer in de buurt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

mijne staat er niet bij maar voor mij is dat toch Ketamine, heerlijk spul maar echt sterk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 14:00 

Hardtraxxer

Hmm zit best in een dipje nu! :/

Hij is zaterdag beetje verkeerd gevallen denk ik.
Hij niet veel gepakt! zoals eerder 1 q-dance en dan eerst halfje en later op de avond 2 kwartjes.
Ik ging heeerlijk hard maar op een gegeven moment werd ik een beetje angstig en paniekerig!
Evenlater ging ik drinken halen en ging ik door zo'n groepje anabolen puddings en zagen ze dat ik angstig was ofzo en 1tje keek me heel agressief aan ze zeiden wat.
Toen maatje van me liep achter me, heeft me ff geholpen er langs te komen want ik kon niks meer, bleef gewoon staan. :/
Hij zei dat ze een grapje maakte en dat er niks aan de hand was maar zo kwam dat niet op mij over! :/ en dat ik gewoon lekker moest springen! toen ging het wel weer goed!
Daarna werd ik smoorverliefd op alles en heb ik alleen maar rondgestaard wat dan wel weer een lekker gevoel was!
Was totaal mezelf niet want normaal zou ik keiharde kak aan zulke gasten hebben.
Vond dat echt totaal niet relax dat angstige gevoel :/
Zit echt te denken om te kappen met mdma! zit ook te twijfelen of ik by hardbass wat ga nemen!
Maar de andere kant is het ook een supergevoel en wil ik het ook weer niet zo makkelijk opgeven!

Had vooraf ook 3 biertjes genomen wat ik de andere keren niet had gedaan?
zou het daar aan kunnen liggen mischien?

Kan iemand zich hier in vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:50 

Hardtraxxer

Denk dat die drie biertjes weinig invloed hebben gehad. :)
Hoe heb je die week ervoor geslapen? Heb je last van veel stress? Heb je slecht gegeten van tevoren?
Allemaal dingen om rekening mee te houden. Ik zou me niet teveel zorgen maken het kan altijd een keer iets verkeerd vallen, alhoewel volledig stoppen met elke drug natuurlijk altijd de meest verstandige beslissing is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:51 

Hardtraxx Addict

Wrap tortilla's, met daarop een mengsel van yoghurt, mosterd, citroensap, zout en peper, stukjes appel, ijsbergsla, selderij, halve rode druifjes en geroosterde walnoten. Ook voor op de wrap: kipfilets, met vel, gezouten en gepeperd, en gebakken in wat vet van de kip zelf met wat roomboter, daarna in stukjes gesneden

Lezen jullie hier hetzelfde als mij? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Zo'n 10 gram MDMA totaal ofzo. xd

Was een leuk weekendje xd

Ik zie mezelf nog zitten met een half speakertje op en een trilkaakje xd

En dan zie je een lulhannes liggen met minstens 2 gram mdma op en iemand met een shitload aan speakers die er totaal niet meer van snapte. xd

Leuk weekend man xd

Hard Bass wordt denk nuchter voor mij, tenzij ik die Dex voor Hard Bass heb. Op zich heb ik ook nog 2C-I, maar dan moet ik met de trein. Daar heb ik geen trek in helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:10 

Donateur

Dat was me nog is een weekend.

Afbeelding
Vorige  1 ... 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic