Zie ik dat goed??
meph nog meer euforie als mdma?!
Klopt. En dan overdrijf ik niet. Mephedrone geeft mij de hoogste euforie van elke drug die ik heb geprobeerd. Mensen die mij gisteren gezien hebben en vooral op Thrillogy kunnen dat wel beamen denk ikwrote:Zie ik dat goed??
correctwrote:vooral op Thrillogy kunnen dat wel beamen denk ik
I know. Pep was nodig om nuchter te worden, meph was nodig om het af te maken. Het is en blijft geniaal spulwrote:Ik kan aan heeeeeeeeeeeeele goede pep komen, denk dat ik maar ee ns wat ga bestellen
Btw chukje, pep+meph is een heldencombi![]()
Jouw smile was inderdaad weer een genietmomentje opzich :pwrote:I know. Pep was nodig om nuchter te worden, meph was nodig om het af te maken. Het is en blijft geniaal spulwrote:Ik kan aan heeeeeeeeeeeeele goede pep komen, denk dat ik maar ee ns wat ga bestellen
I'm always happy when other people are happy!wrote:Jouw smile was inderdaad weer een genietmomentje opzich :pwrote:I know. Pep was nodig om nuchter te worden, meph was nodig om het af te maken. Het is en blijft geniaal spulwrote:Ik kan aan heeeeeeeeeeeeele goede pep komen, denk dat ik maar ee ns wat ga bestellen
Iedereen wordt instant verliefd als ze voor het eerst dat goedje gebruiken! Bommetjes was trouwens best fijn, maar bij sommige platen moest ik gewoon ff wat bijsnuiven voor die geweldige instant rush. Heerlijk! Ging wel veel doorheen, maar heb me super vermaakt!wrote:Oeh damn it! Volgens mij had ik ook 1 grote big smile toen die meph begon te werken!
Ik had ook niet meer. Alles is opwrote:Ik was niet meer bij je in de buurt helaasch
Ja was ik tot ik weer beetje gezeik kreeg met m'n 'vriendin'wrote:Haha, dipkoning. Ik ben echt nog steeds super vrolijk. Afterglows van hier tot Tokyo, geniaal. Glimlach blijft nog wel een paar dagen denk ikwrote:VIEZE GRAFHOEREN TYFUS STEMMINGSWISSELINGEN, zoooooo vervelend
Nice, ik doe gezellig met je mee! Crystal Venue is de place to be om compleet nuchter te gaan! Avondje op Red Bull, lekker 1 muntje, dus wordt ook geen duur avondje. En het gaat vet worden!wrote:Ja was ik tot ik weer beetje gezeik kreeg met m'n 'vriendin'wrote:Haha, dipkoning. Ik ben echt nog steeds super vrolijk. Afterglows van hier tot Tokyo, geniaal. Glimlach blijft nog wel een paar dagen denk ikwrote:VIEZE GRAFHOEREN TYFUS STEMMINGSWISSELINGEN, zoooooo vervelendMaar nu is 't weer
Edit: GODVER wat heb ik zin in Inception!!!!!!!!!!!!!!! Daar ga ik overigens nuchter.
Ik heb na Qountdown maar 1 bommetje van 300+mg gedropt hoor...wrote:Ik denk dat we nu een beetje achter de hoeveelheden van het Qountdown-weekend zijn?
Komt meer in de buurtwrote: Ik heb na Qountdown maar 1 bommetje van 3000+mg gedropt hoor...
Zo'n 10 gram MDMA totaal ofzo.wrote:Ik denk dat we nu een beetje achter de hoeveelheden van het Qountdown-weekend zijn?