Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:19 

Olijfboompje schreef:
motorische onrust (o.a. kaakbeweging)

Nog nooit last gehad van een schaatskaak van pep, wel ik altijd van die sepastiese trekjes krijg. Zoals dat ik uit het niets in me handen klap ofzo >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:26 

Hardtraxxer

las trouwens net een vraag over werking van dex en normale snelle.
Dex werkt meer in je kop en normale snelle van de straat doet dat ook, maar zorgt ook voor energie in je lichaam. (Meer dansen, lopen etc. etc.)

(Is volgens mij ook serieus te verklaren.. Iets met dat het een dopamine uit stoot en ander adrenaline ofzo iets :) )

//EDIT: Ow kortom wat Olijfboompje zegt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:27 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
MDMAzing schreef:
Hier toevallig mensen die Defqon's hebben en ze naar het TC hebben gebracht / gaan brengen?
Ik hoor een hele hoop geruchten die ik liever niet geloof. Zou me echt tegenvallen van een toch redelijk betrouwbare bron.
Gelukkig nog speakers voorlopig...

Zijn volgens mij gewoon 160/170 hoor, maar het zal mij een worst wezen. Ik heb nog een aardige collectie speakers van de nieuwe batch, en dit word ook vast niet de laatste batch -.-

http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... ation.html
Wie is chemie student? :cool:

Testresultaten van 170 waren bekend drie dagen nadat ze gedrukt zijn, lijkt mij nogal snel, duurt namelijk minimaal een week. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en hoor ik een hoop getallen maar allemaal tussen de 70 en 130mg.

Maar gelukkig heb ik ook nog wel een paar speakers ja. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:51 

Hardtraxx Addict

Hmm dat is fishy inderdaad, we wachten het gewoon even af. Ze zien er erg smakelijk uit, en zijn toch van de Q mannetjes? Moet wel in orde zijn lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:07 

Donateur

wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:

Nog nooit last gehad van een schaatskaak van pep, wel ik altijd van die sepastiese trekjes krijg. Zoals dat ik uit het niets in me handen klap ofzo >.<

Hahahaha. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:52 

Hardtraxx Elite

wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat heb je normaal ook, ligt dus niet aan de zooi.. Je bent nou eenmaal een beetje een downie Wessel (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:53 

Hardtraxx Veteran

Top post Olijfboompje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:55 

Jeff3rd schreef:
wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat heb je normaal ook, ligt dus niet aan de zooi.. Je bent nou eenmaal een beetje een downie Wessel (L)

Maar jullie houden wel van me toch? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Mooi stukje tekst Olijfboompje, kan ik me nog eens goed inlezen voor zaterdag. Al hoe wel het meeste me wel al bekend was. :P

wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik ga ook nooit echt hard schaatsen van pep maar als ik veel pak wel kei hard me kaken op elkaar klemmen. Heel lekker op dat moment zelf, iets minder bij de eerst volgende maaltijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 23:05 

Hardtraxx Elite

wesskeej schreef:
Maar jullie houden wel van me toch? :cry:

Natuurlijk! Daarom ook het hartje! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 23:27 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik ga ook nooit echt hard schaatsen van pep maar als ik veel pak wel kei hard me kaken op elkaar klemmen. Heel lekker op dat moment zelf, iets minder bij de eerst volgende maaltijd. :P

Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik gewoon wat in de lucht stond te kauwen :P
Maar dat was niet zo hevig als na een pilletje en had er toen wel wat pep in zitten idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 01:52 

Olijfboompje schreef:
verhaal

:worship:

Dex werkt dus langer/ sterker als speed. Hierdoor hoef je dus ook minder te nemen, neem ik aan.

- Wat is een 'normale' dosis dex (mg) als je zo'n 65kg weegt?

- Wat voor invloed heeft alcohol op dex?

- Is dex van de apotheek anders dan de dex die op straat verhandeld word (positief/ negatief)?

- Dextroamfetamine is hetzelfde als Dexamfetamine?

b.v.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 10:26 

Hardtraxx Veteran

Vanavond krijg je weer antwoord als andere dit niet geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 10:41 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Vanavond krijg je weer antwoord als andere dit niet geven.

Ik zal me inhouden zodat jij jouw uitmuntende kennis met ons kan delen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 11:46 

Donateur

Dit hele weekend blijf ik gewoon nuchter, zijn jullie niet trots op mij?? :innocent: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Dit hele weekend blijf ik gewoon nuchter, zijn jullie niet trots op mij?? :innocent: xd

Braaf! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:22 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
:worship:

Dex werkt dus langer/ sterker als speed. Hierdoor hoef je dus ook minder te nemen, neem ik aan.

- Wat is een 'normale' dosis dex (mg) als je zo'n 65kg weegt?

- Wat voor invloed heeft alcohol op dex?

- Is dex van de apotheek anders dan de dex die op straat verhandeld word (positief/ negatief)?

- Dextroamfetamine is hetzelfde als Dexamfetamine?

b.v.d.

1) Er is geen 'normale' dosering, uit persoonlijke ervaring is wanneer je zuivere dex hebt een dosering vanaf 30mg al vrij geschikt om op te feesten. (50mg in een bommetje vind ik al een leuke toevoeging voor een nachtje feesten, op een festival wat twaalf uur duurt zit ik eerder op 150mg nasaal)
2) Hetzelfde als gewone speed, je voelt je terug nuchterder (de alcoholpercentage in je bloed blijft echter net hetzelde met kans op complicaties dus omdat je meer kan gaan drinken als je lichaam aankan)
3) Nobody knows, niemand kan trouwens met zekerheid zeggen of je dex of levo hebt (straatspeed is trouwens een mengeling van dex en levo) omdat de testservice dit zelf ook niet kan zien.
4) Yes

edit: in principe is trouwens dexamfetamine van de apotheek wel hetzelfde als pure 'straat' dexamfetamine.. Of dit in werkelijkheid zo is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:37 

Hardtraxx Addict

joooorrit schreef:
Dragons dynamite aan het consumeren met KSwoosh vanaf 1 uur niet gegeten en het bakje gaat meteen op ^^

EN? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:40 

Hardtraxx Addict

En mooie post Daniël :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:09 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:

Ik ook >.<

Maar ik blijf niet thuis :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:22 

Donateur

Hooli schreef:
Ik ook >.<
Maar ik blijf niet thuis :yay:

Ik ook niet, ik ga vanavond weg en morgenavond. Maar moet beide avonden draaien + flink stuk rijden. Daar blijf ik wel eventjes nuchter voor dan :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Dit zal vast een ongelooflijke domme vraag zijn:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hasj & wiet? Hoor zo veel verschillende verhalen die elkaar allemaal tegen spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:16 

Donateur

Draidy schreef:
Wat is eigenlijk het verschil tussen hasj & wiet? Hoor zo veel verschillende verhalen die elkaar allemaal tegen spreken.

met google kom je een heel eind! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

wiet is groen en hasj bruin :P

nee maar, van wiet word je stoned en van hasj word je high, verder ziet het er anders uit enz. en volgens mij word hasj van pure thc gemaakt, of je kan het er in ieder geval van maken! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:21 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Draidy schreef:

wiet is groen en hasj bruin :P

nee maar, van wiet word je stoned en van hasj word je high, verder ziet het er anders uit enz. en volgens mij word hasj van pure thc gemaakt, of je kan het er in ieder geval van maken! ;)

Hash en Wiet

Zoals je waarschijnlijk wel weet zijn hash en wiet niet hetzelfde, wel komt het van de zelfde plant. Hieronder leg ik uit hoe wiet wordt gemaakt en hoe hash wordt gemaakt. Ook geef ik de verschillen aan in de effecten van hash en wiet.

Hoe maakt men Wiet
Wiet is afkomstig van de bloem van de cannabis sativa of de cannabis indica plant. Door de bloemen ook wel toppen genoemd te plukken, te drogen en te knippen maakt men wiet.

Hoe maakt men Hash
Hash wordt gemaakt door delen van de cannabisplant te verzamelen. Deze worden dan gemixt, gezeefd en geperst tot er een stevige blok ontstaat. Bij het zeven wordt de hars gescheiden van de bloemen en de bladeren. Hash kan je maken van de bloemtoppen maar ook van de bladeren of van het knipafval wat onstaat bij het knippen van de wiet. Doordat het residu wordt gezeefd ontstaat er olie rijke hars wat hash genoemd wordt.

Wat is het verschil in effect tussen Hash en Wiet.
De effecten van hash en wiet verschillen per persoon ook kan de manier van roken, puur of met tabak verschillen en als laatste kunnen ook de verschillende soorten wiet planten (indica of sativa) een verschillend effect hebben.

Ondanks deze verschillen kunnen we over het algemeen zeggen dat hash een hoger THC gehalte heeft en daardoor een zwaarder effect heeft. Ook wordt vaak gezegd dat men van hash meer stoned wordt. Ook heeft hash vaak een hoger cannabidiol gehalte dit zorg ervoor dat de werking van THC afgeremd wordt waardoor het effect meer als stoned wordt omschreven.

Naast de concentratie van THC en cannabidiol spelen ook de eigen verwachtingen, ervaringen, gemoedstoestand en de omstandigheden waarin gebruikt wordt een rol in de manier waarop men de effecten van hasj en weed ervaart.
Vorige  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic