Evangeliserenwrote:Ja snap ik, maar toch hoor ik het liever van mensen met ervaringwrote:uhm, ja kun je zelf ook opzoekensmartshops en dergelijke
Prima hoor, Maar wat doet u dan in dit topic?wrote:Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Trollenggwrote:Prima hoor, Maar wat doet u dan in dit topic?wrote:Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.
D
Psychedelica
Enige wat ik gebruik is alcohol. Meer niet. Sjongejonge.. Mij een beetje beschuldigen van drugsgebruik. Beetje jammer weer.
D
Drug zorgt soms voor een hele andere kijk op de wereld en dan is het mogelijk dat mensen de wereld helemaal anders gaan zien!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ok?
Jij gebruikt toch ook niet en zit toch ook hier?wrote:Ja snap ik, maar toch hoor ik het liever van mensen met ervaringwrote:uhm, ja kun je zelf ook opzoekensmartshops en dergelijke
Prima hoor, Maar wat doet u dan in dit topic?wrote:Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.

Hoe ben jij dan aan bepaalde dingen gekomen?wrote:uhh nee.. wij dealen niet hier.. zou ook niet slim zijn om dit allemaal op internet te plaatsen hehwrote:Maar jullie hier aanspreken heeft dus geen zin?
Klopt. Maar ik kom hier met serieuze vragen om er kennis over op te doen.
Vanavond ga ik een klein stukje informeren met betrekking tot speed.
Dit is op verzoek.
De onderzoeksvraag wordt als volgt;
Wat is het verschil tussen de verschillende soorten speed?
Zo, nu heb ik interessant gedaan. Vanavond zien jullie meer verschijnen.
Dit is op verzoek.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Of de mensen lezen gewoon deze paginawrote:Vanavond ga ik een klein stukje informeren met betrekking tot speed.
Dit is op verzoek.
http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... amfetamine
Ja, nu heb je het verpest!
De motivatie is weg.
Dankzij jou ben ik niet meer interessant
De motivatie is weg.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:Ja, nu heb je het verpest!
De motivatie is weg.
Etizolam dus. Van 1 mg voelde ik me na een half uur flink duf en heel erg rustig. Bleef wel makkelijk wakker. Op het moment dat ik echt wilde gaan slapen donderde ik na 5 minuten gelijk in een enorm diep coma waaruit ik om half 9 ontwaakte. Nu weer flink fit, mss een beetje zwaar in mn hoofd nog. Prima spul voor als je een keer écht niet kan slapen denk ik zo.
Ik gebruik het enkel na amfetaminen, maar daar werkt het ook prima voor. Ik kan er inderdaad prima op wakker blijven, maar wanneer je probeert te gaan slapen lukt dat ook weer primawrote:Etizolam dus. Van 1 mg voelde ik me na een half uur flink duf en heel erg rustig. Bleef wel makkelijk wakker. Op het moment dat ik echt wilde gaan slapen donderde ik na 5 minuten gelijk in een enorm diep coma waaruit ik om half 9 ontwaakte. Nu weer flink fit, mss een beetje zwaar in mn hoofd nog. Prima spul voor als je een keer écht niet kan slapen denk ik zo.
Disclaimertje: Bij ander gebruik (zoals niet goed in slaap geraken) moet je echt opletten, benzo's zijn enorm verslavend en voor je het weet kun je niet meer zonder in slaap geraken..
Heel erg verstandig!wrote:Nee hoor dat denk ik niet, alleen ik moet zelf uitkijken ivm mijn psychische gesteldheid en als je er meer van wilt weten, staat mijn PM-boxje open.
Ik vond het episch na BKJN vs Partyraiser. Ik werd er op een gegeven moment knettertje vaag van, en recht lopen ging niet meer.. Hahah.. Voelde me echt heeeeeeel lichtjes, als een veertje.. Daarna heerlijk in slaap gevallen tegen mn meisje aanwrote:Vind het maar niks dat Etizolam...
no commentwrote:Hoe ben jij dan aan bepaalde dingen gekomen?wrote:uhh nee.. wij dealen niet hier.. zou ook niet slim zijn om dit allemaal op internet te plaatsen hehwrote:Maar jullie hier aanspreken heeft dus geen zin?![]()
I know, dit was ook puur om te proberen. Zou snel de neiging krijgen om vandaag gewoon weer eentje te pakken voor t slapen gaan maar ik voel totaal geen lichamelijke verslaving. Voor mij is t eigenlijk ook alleen na amfetamines en in hele uitzonderlijke gevallen mocht ik niet kunnen slapen en het moet echtwrote:Ik gebruik het enkel na amfetaminen, maar daar werkt het ook prima voor. Ik kan er inderdaad prima op wakker blijven, maar wanneer je probeert te gaan slapen lukt dat ook weer primawrote:Etizolam dus. Van 1 mg voelde ik me na een half uur flink duf en heel erg rustig. Bleef wel makkelijk wakker. Op het moment dat ik echt wilde gaan slapen donderde ik na 5 minuten gelijk in een enorm diep coma waaruit ik om half 9 ontwaakte. Nu weer flink fit, mss een beetje zwaar in mn hoofd nog. Prima spul voor als je een keer écht niet kan slapen denk ik zo.En benzo's zijn altijd perfect om in huis te hebben om een trip gone bad te stoppen.
Disclaimertje: Bij ander gebruik (zoals niet goed in slaap geraken) moet je echt opletten, benzo's zijn enorm verslavend en voor je het weet kun je niet meer zonder in slaap geraken..
Wel dames en heren, ondanks dat die Hoofdcoach met dat klote Jellinek linkje aankwam ga ik toch maar eens proberen mijn intelligentie te laten shinen door middel van leuke informatie.
Amfetamine is een stof die een werking heeft op je geestelijke en lichamelijke gesteldheid. De stof activeert neurotransmitters en zorgt hiermee dat er bepaalde werkingen in gang worden gezet waar je lichaam activiteit en reacties mee onderneemt. Je hebt verschillende soorten amfetamines, maar we beginnen bij de meest bekende van de familie.
De doodgewone Amfetamine. Amfetamine kan de volgende lichamelijke werkingen hebben op lichaam en geest.
Lichamelijk
stimulerend, je gaat sneller praten, bent drukker en je hebt meer energie
motorische onrust (o.a. kaakbeweging)
verwijde pupillen
verhoogde bloeddruk
verhoogde hartslag
uitzetten van de bronchiën (longblaasjes)
tandenknarsen en kaakklem.
Psychisch
onderdrukking van je hongergevoel
onderdrukking van je slaap en vermoeidheid
geeft een verhoogd zelfvertrouwen wat resulteert in overmoed
euforie (het gevoel de wereld aan te kunnen) zowel geestelijk als lichamelijk
verhoogde alertheid.
Het werkt gedurende 5 a 8 uur, maar kan ook langer doorwerken. Het valt te snuiven, slikken en spuiten. Amfetamine is redelijk tijd aantoonbaar in je lichaam. Amfetamine heeft vooral effect op de volgende systemen;
- Je noradrenaline, adrenaline en dopamine. Het zorgt ervoor dat er meer dopamine en adrenaline vrijkomt, zorgt dat het langer doorwerkt, blokkeert de heropname van dopamine noradrenaline en blokkeert afbraak ervan.
Dopamine zijn neurotransmitters die vooral invloed hebben op je beloningssysteem in de hersenen. Noradrenaline en adrenaline zijn neurotransmitters die effect hebben op het genoemde sympathische zenuwstelsel. Hierbij moet je denken aan het fight or flight systeem.
Dan heb je nog Dextroamfetamine ofwel dexamyl. Het verschil met amfetamine zit hem in de afgifte van dopamine en noradrenaline. Het zorgt er ook nog voor dat MAO, Monoamine oxidase, wordt onderdrukt. Hierdoor is het sterker. Dit komt ook mede door de rechtsdraaiende molecuul in plaats van de linksdraaiende molecuul bij normale amfetamine. Dextroamfetamine werkt sterker op de amfetamine receptoren.
Ik laat Methyl amfetamine buiten beschouwing. Dat lijkt mij niet interessant voor het merendeel hier.
Levo-amfetamine (Hoofdcoach is een slimme man!)

Dextro-amfetamine

3D weergave
http://chemapps.stolaf.edu/jmol/jmol.php?model=C[C%40H]%28N%29Cc1ccccc1
Kijk naar de verschillen tussen de twee en je ziet het redelijk duidelijk!
Mijn interessant-doe-percentage is gedaald.
Hopelijk hebben sommige mensen er wat aan.
Amfetamine is een stof die een werking heeft op je geestelijke en lichamelijke gesteldheid. De stof activeert neurotransmitters en zorgt hiermee dat er bepaalde werkingen in gang worden gezet waar je lichaam activiteit en reacties mee onderneemt. Je hebt verschillende soorten amfetamines, maar we beginnen bij de meest bekende van de familie.
De doodgewone Amfetamine. Amfetamine kan de volgende lichamelijke werkingen hebben op lichaam en geest.
Lichamelijk
stimulerend, je gaat sneller praten, bent drukker en je hebt meer energie
motorische onrust (o.a. kaakbeweging)
verwijde pupillen
verhoogde bloeddruk
verhoogde hartslag
uitzetten van de bronchiën (longblaasjes)
tandenknarsen en kaakklem.
Psychisch
onderdrukking van je hongergevoel
onderdrukking van je slaap en vermoeidheid
geeft een verhoogd zelfvertrouwen wat resulteert in overmoed
euforie (het gevoel de wereld aan te kunnen) zowel geestelijk als lichamelijk
verhoogde alertheid.
Het werkt gedurende 5 a 8 uur, maar kan ook langer doorwerken. Het valt te snuiven, slikken en spuiten. Amfetamine is redelijk tijd aantoonbaar in je lichaam. Amfetamine heeft vooral effect op de volgende systemen;
- Je noradrenaline, adrenaline en dopamine. Het zorgt ervoor dat er meer dopamine en adrenaline vrijkomt, zorgt dat het langer doorwerkt, blokkeert de heropname van dopamine noradrenaline en blokkeert afbraak ervan.
Dopamine zijn neurotransmitters die vooral invloed hebben op je beloningssysteem in de hersenen. Noradrenaline en adrenaline zijn neurotransmitters die effect hebben op het genoemde sympathische zenuwstelsel. Hierbij moet je denken aan het fight or flight systeem.
Dan heb je nog Dextroamfetamine ofwel dexamyl. Het verschil met amfetamine zit hem in de afgifte van dopamine en noradrenaline. Het zorgt er ook nog voor dat MAO, Monoamine oxidase, wordt onderdrukt. Hierdoor is het sterker. Dit komt ook mede door de rechtsdraaiende molecuul in plaats van de linksdraaiende molecuul bij normale amfetamine. Dextroamfetamine werkt sterker op de amfetamine receptoren.
Ik laat Methyl amfetamine buiten beschouwing. Dat lijkt mij niet interessant voor het merendeel hier.
Levo-amfetamine (Hoofdcoach is een slimme man!)
Dextro-amfetamine
3D weergave
http://chemapps.stolaf.edu/jmol/jmol.php?model=C[C%40H]%28N%29Cc1ccccc1
Kijk naar de verschillen tussen de twee en je ziet het redelijk duidelijk!
Mijn interessant-doe-percentage is gedaald.
Hopelijk hebben sommige mensen er wat aan.
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Hier toevallig mensen die Defqon's hebben en ze naar het TC hebben gebracht / gaan brengen?
Ik hoor een hele hoop geruchten die ik liever niet geloof. Zou me echt tegenvallen van een toch redelijk betrouwbare bron.
Gelukkig nog speakers voorlopig...
Ik hoor een hele hoop geruchten die ik liever niet geloof. Zou me echt tegenvallen van een toch redelijk betrouwbare bron.
Zijn op PR toch gewoon getest rond de 170 mg...?wrote:Hier toevallig mensen die Defqon's hebben en ze naar het TC hebben gebracht / gaan brengen?
Zijn volgens mij gewoon 160/170 hoor, maar het zal mij een worst wezen. Ik heb nog een aardige collectie speakers van de nieuwe batch, en dit word ook vast niet de laatste batchwrote:Hier toevallig mensen die Defqon's hebben en ze naar het TC hebben gebracht / gaan brengen?
http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... ation.html
Wie is chemie student?