Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ruubiie schreef:
uhm, ja kun je zelf ook opzoeken :thumbup: smartshops en dergelijke

Ja snap ik, maar toch hoor ik het liever van mensen met ervaring :)
Jeff3rd schreef:
Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.

Prima hoor, Maar wat doet u dan in dit topic?

Evangeliseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:03 

Donateur

Draidy schreef:
Jeff3rd schreef:
Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.

Trollengg
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:05 

Psychedelica
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:05 

Hardtraxx Elite

Enige wat ik gebruik is alcohol. Meer niet. Sjongejonge.. Mij een beetje beschuldigen van drugsgebruik. Beetje jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:11 

Drug zorgt soms voor een hele andere kijk op de wereld en dan is het mogelijk dat mensen de wereld helemaal anders gaan zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:06 

Hardtraxx Veteran

Ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:14 

Bierkoning

Draidy schreef:
Ruubiie schreef:
uhm, ja kun je zelf ook opzoeken :thumbup: smartshops en dergelijke

Ja snap ik, maar toch hoor ik het liever van mensen met ervaring :)
Jeff3rd schreef:

Jij gebruikt toch ook niet en zit toch ook hier?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:17 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Draidy schreef:
Maar jullie hier aanspreken heeft dus geen zin? :whistle:

uhh nee.. wij dealen niet hier.. zou ook niet slim zijn om dit allemaal op internet te plaatsen heh :P

Hoe ben jij dan aan bepaalde dingen gekomen? :huh: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:17 

Hardtraxx Veteran

Klopt. Maar ik kom hier met serieuze vragen om er kennis over op te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 08:40 

Hardtraxx Veteran

Vanavond ga ik een klein stukje informeren met betrekking tot speed.
Dit is op verzoek.

De onderzoeksvraag wordt als volgt;

Wat is het verschil tussen de verschillende soorten speed?

Zo, nu heb ik interessant gedaan. Vanavond zien jullie meer verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 09:55 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Vanavond ga ik een klein stukje informeren met betrekking tot speed.
Dit is op verzoek.

De onderzoeksvraag wordt als volgt;

Wat is het verschil tussen de verschillende soorten speed?

Zo, nu heb ik interessant gedaan. Vanavond zien jullie meer verschijnen.

Of de mensen lezen gewoon deze pagina

http://www.jellinek.nl/informatie_en_ad ... amfetamine :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

Ja, nu heb je het verpest!
De motivatie is weg.

Dankzij jou ben ik niet meer interessant :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ja, nu heb je het verpest!
De motivatie is weg.

Dankzij jou ben ik niet meer interessant :cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:44 

Donateur

Etizolam dus. Van 1 mg voelde ik me na een half uur flink duf en heel erg rustig. Bleef wel makkelijk wakker. Op het moment dat ik echt wilde gaan slapen donderde ik na 5 minuten gelijk in een enorm diep coma waaruit ik om half 9 ontwaakte. Nu weer flink fit, mss een beetje zwaar in mn hoofd nog. Prima spul voor als je een keer écht niet kan slapen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:29 

Donateur

Vind het maar niks dat Etizolam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:14 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Etizolam dus. Van 1 mg voelde ik me na een half uur flink duf en heel erg rustig. Bleef wel makkelijk wakker. Op het moment dat ik echt wilde gaan slapen donderde ik na 5 minuten gelijk in een enorm diep coma waaruit ik om half 9 ontwaakte. Nu weer flink fit, mss een beetje zwaar in mn hoofd nog. Prima spul voor als je een keer écht niet kan slapen denk ik zo.

Ik gebruik het enkel na amfetaminen, maar daar werkt het ook prima voor. Ik kan er inderdaad prima op wakker blijven, maar wanneer je probeert te gaan slapen lukt dat ook weer prima ;) En benzo's zijn altijd perfect om in huis te hebben om een trip gone bad te stoppen.

Disclaimertje: Bij ander gebruik (zoals niet goed in slaap geraken) moet je echt opletten, benzo's zijn enorm verslavend en voor je het weet kun je niet meer zonder in slaap geraken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:17 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Nee hoor dat denk ik niet, alleen ik moet zelf uitkijken ivm mijn psychische gesteldheid en als je er meer van wilt weten, staat mijn PM-boxje open.

Heel erg verstandig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:58 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Vind het maar niks dat Etizolam...

Ik vond het episch na BKJN vs Partyraiser. Ik werd er op een gegeven moment knettertje vaag van, en recht lopen ging niet meer.. Hahah.. Voelde me echt heeeeeeel lichtjes, als een veertje.. Daarna heerlijk in slaap gevallen tegen mn meisje aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Draidy schreef:
Maar jullie hier aanspreken heeft dus geen zin? :whistle:

uhh nee.. wij dealen niet hier.. zou ook niet slim zijn om dit allemaal op internet te plaatsen heh :P

Hoe ben jij dan aan bepaalde dingen gekomen? :huh: :whistle:

no comment :whistle: :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:43 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Ik gebruik het enkel na amfetaminen, maar daar werkt het ook prima voor. Ik kan er inderdaad prima op wakker blijven, maar wanneer je probeert te gaan slapen lukt dat ook weer prima ;) En benzo's zijn altijd perfect om in huis te hebben om een trip gone bad te stoppen.

Disclaimertje: Bij ander gebruik (zoals niet goed in slaap geraken) moet je echt opletten, benzo's zijn enorm verslavend en voor je het weet kun je niet meer zonder in slaap geraken..

I know, dit was ook puur om te proberen. Zou snel de neiging krijgen om vandaag gewoon weer eentje te pakken voor t slapen gaan maar ik voel totaal geen lichamelijke verslaving. Voor mij is t eigenlijk ook alleen na amfetamines en in hele uitzonderlijke gevallen mocht ik niet kunnen slapen en het moet echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:17 

http://www.dumpert.nl/mediabase/1970451 ... _tape.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Wel dames en heren, ondanks dat die Hoofdcoach met dat klote Jellinek linkje aankwam ga ik toch maar eens proberen mijn intelligentie te laten shinen door middel van leuke informatie.

Amfetamine is een stof die een werking heeft op je geestelijke en lichamelijke gesteldheid. De stof activeert neurotransmitters en zorgt hiermee dat er bepaalde werkingen in gang worden gezet waar je lichaam activiteit en reacties mee onderneemt. Je hebt verschillende soorten amfetamines, maar we beginnen bij de meest bekende van de familie.

De doodgewone Amfetamine. Amfetamine kan de volgende lichamelijke werkingen hebben op lichaam en geest.

Lichamelijk

stimulerend, je gaat sneller praten, bent drukker en je hebt meer energie
motorische onrust (o.a. kaakbeweging)
verwijde pupillen
verhoogde bloeddruk
verhoogde hartslag
uitzetten van de bronchiën (longblaasjes)
tandenknarsen en kaakklem.

Psychisch

onderdrukking van je hongergevoel
onderdrukking van je slaap en vermoeidheid
geeft een verhoogd zelfvertrouwen wat resulteert in overmoed
euforie (het gevoel de wereld aan te kunnen) zowel geestelijk als lichamelijk
verhoogde alertheid.

Het werkt gedurende 5 a 8 uur, maar kan ook langer doorwerken. Het valt te snuiven, slikken en spuiten. Amfetamine is redelijk tijd aantoonbaar in je lichaam. Amfetamine heeft vooral effect op de volgende systemen;

- Je noradrenaline, adrenaline en dopamine. Het zorgt ervoor dat er meer dopamine en adrenaline vrijkomt, zorgt dat het langer doorwerkt, blokkeert de heropname van dopamine noradrenaline en blokkeert afbraak ervan.

Dopamine zijn neurotransmitters die vooral invloed hebben op je beloningssysteem in de hersenen. Noradrenaline en adrenaline zijn neurotransmitters die effect hebben op het genoemde sympathische zenuwstelsel. Hierbij moet je denken aan het fight or flight systeem.

Dan heb je nog Dextroamfetamine ofwel dexamyl. Het verschil met amfetamine zit hem in de afgifte van dopamine en noradrenaline. Het zorgt er ook nog voor dat MAO, Monoamine oxidase, wordt onderdrukt. Hierdoor is het sterker. Dit komt ook mede door de rechtsdraaiende molecuul in plaats van de linksdraaiende molecuul bij normale amfetamine. Dextroamfetamine werkt sterker op de amfetamine receptoren.

Ik laat Methyl amfetamine buiten beschouwing. Dat lijkt mij niet interessant voor het merendeel hier.

Levo-amfetamine (Hoofdcoach is een slimme man!)
Afbeelding

Dextro-amfetamine
Afbeelding

3D weergave
http://chemapps.stolaf.edu/jmol/jmol.php?model=C[C%40H]%28N%29Cc1ccccc1

Kijk naar de verschillen tussen de twee en je ziet het redelijk duidelijk! :)

Mijn interessant-doe-percentage is gedaald.
Hopelijk hebben sommige mensen er wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:53 

Hardtraxxer

Hier toevallig mensen die Defqon's hebben en ze naar het TC hebben gebracht / gaan brengen?
Ik hoor een hele hoop geruchten die ik liever niet geloof. Zou me echt tegenvallen van een toch redelijk betrouwbare bron.
Gelukkig nog speakers voorlopig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Addict

MDMAzing schreef:
Hier toevallig mensen die Defqon's hebben en ze naar het TC hebben gebracht / gaan brengen?
Ik hoor een hele hoop geruchten die ik liever niet geloof. Zou me echt tegenvallen van een toch redelijk betrouwbare bron.

Zijn op PR toch gewoon getest rond de 170 mg...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:16 

Hardtraxx Elite

MDMAzing schreef:

Zijn volgens mij gewoon 160/170 hoor, maar het zal mij een worst wezen. Ik heb nog een aardige collectie speakers van de nieuwe batch, en dit word ook vast niet de laatste batch -.-

http://www.erowid.org/archive/rhodium/c ... ation.html
Wie is chemie student? :cool:
Vorige  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic