Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:38 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Lang leve plafonddienst >.<

Jij ? Je zou toch nuchter blijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:41 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Black Sunrise schreef:
Lang leve plafonddienst >.<

Jij ? Je zou toch nuchter blijven :P

:$
Voor mijn begrippen wel echt heeeel rustig aan gedaan, maar zat er echt doorheen en wilde een flinke energieboost hebben voordat ik moest draaien. Capsule 4-fmp erin en weer helemaal top. Dus dat is praktisch niks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 15:52 

Hardtraxxer

Wat voelde ik me weer lekker gisteravond zeg pff!

Deze viel wel iets anders als de andere keren, ik heb meer lopen staren naar alles dan dat dat ik echt losging xd
Ging ook wel lekker hard op sommige momenten maar laatste 2 uur alleen maar overal naar gestaard! :oh: (L)

en had nog wel even een kutmoment! ik moest even wat drinken halen bij de bar maar toen moest ik langs zo'n groepje van die anabole plumppuddings met zo'n blonde trol die zichzelf wel stoer vond.
toen zagen ze dat ik beetje paniekerig keek ofzo dus ze liepe beetje te klote.
Dus maatje van me heeft me ff geholpen er langs te komen en hij zei dat het gewoon een grapje was maar zo kwam het niet op mij over :/ dus was beetje paniekerig, 1e keer dat ik dat gehad heb.
Op 1 of andere manier kon ik er niet langs ofzo heel raar had ik ook wel meerdere keren op de avond! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand überhaupt gezien aan mij of ik drugs op had? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:03 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

die smile van jou xd sprak weer eens boekdelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:04 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Viel mij zelf niet heel erg op eerlijk gezegt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

falko op de terugweg:

nondeju!!! ik hallucineer..!!! EEN FUCKING VLIEGTUIG OP DE WEG!!!!! :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:28 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
falko op de terugweg:

nondeju!!! ik hallucineer..!!! EEN FUCKING VLIEGTUIG OP DE WEG!!!!! :lol: :lol: :lol:

jaaa, aardig apart! :P reed een auto voor ons stuk of 50 meter, kreeg dat ding opeens vleugels over de gehele breedte van de rechterbaan! xd

Was trouwens echt een rondjesloopavond, als ik dan iemand zocht moest ik hem of haar vinden ook en als dat dan niet lukte vond ik dat aardig kut! :thumbdown:
Toen zei maatje van me, gewoon lekker springen en toen ging het weer prima! :lol:

af en toe wel vaaag zoiets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:42 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Godnondeju, die dex die ik heb gekregen van een maat van me xd

Ik heb spijt dat ik geen anti-geen slaap middeltjes mee had, want heb hooguit een half uur slaap gepakt op meer dan 6 uur in bed liggen. xd

Wat een spul xd

Dit is echt niet normaal. Dat kleine beetje pep (als het 150 milligram was dan was het veel) die ik had was na een uur of 2 bijna helemaal uitgewerkt, in die tijd werkte het wel aardig maar de vorige keer was een stuk beter.

Ik denk dat het nog geen 50 mg dex was. Ongelofelijk... zelfs 12 uur na dat laatste en tevens enige puntje trek ik sprintjes alsof ik Usain Bolt ben. Mijn handelingen beginnen nu wel aardig vercrackt te worden aangezien ik al meer dan 40 uur wakker ben maar ik heb het werk- en uithoudingsvermogen van een superheld. Nondeknetter...

Gelukkig heb ik wel slaapmiddeltjes voor straks. Na etenstijd gaat deze jongen het voor gezien houden en hopelijk minimaal 12 uur slapen...

En die paar scheppen Mephedrone tussen 3 en 5 waren ook erg plezierig moet ik zeggen :love: Energie voor 10 en een hele eerlijke euforie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik heb spijt dat ik geen anti-geen slaap middeltjes mee had, want heb hooguit een half uur slaap gepakt op meer dan 6 uur in bed liggen. xd

Wat een spul xd

Dit is echt niet normaal. Dat kleine beetje pep (als het 150 milligram was dan was het veel) die ik had was na een uur of 2 bijna helemaal uitgewerkt, in die tijd werkte het wel aardig maar de vorige keer was een stuk beter.

Ik denk dat het nog geen 50 mg dex was. Ongelofelijk... zelfs 12 uur na dat laatste en tevens enige puntje trek ik sprintjes alsof ik Usain Bolt ben. Mijn handelingen beginnen nu wel aardig vercrackt te worden aangezien ik al meer dan 40 uur wakker ben maar ik heb het werk- en uithoudingsvermogen van een superheld. Nondeknetter...

Gelukkig heb ik wel slaapmiddeltjes voor straks. Na etenstijd gaat deze jongen het voor gezien houden en hopelijk minimaal 12 uur slapen...

En die paar scheppen Mephedrone tussen 3 en 5 waren ook erg plezierig moet ik zeggen :love: Energie voor 10 en een hele eerlijke euforie :)

Haha, ja, godnondeju man xd

En dan moet ik morgenochtend half zes weer uit bed :cry:

Hehe, mephedrone is een erg fijn goedje voor de combi van losgaan+goed voelen.
Ik deed het meer om mijn hongergevoel te verdrijven. xd

Ik was die citroenen opeten meer dan beu. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:07 

Donateur

Daar kan het ook wel goed voor dienen idd :P
Moet zeggen dat eten me tot nu toe beter af gaat dan de vorige keer met pep. Toen hoefde ik echt helemaal niks meer te eten tot 2 dagen daarna. Vanochtend met pijn en moeite een bak brinta weggewerkt maar nu begint de maag toch wel best te knorren. Eens kijken hoe het avondeten me straks af gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

ik heb juist geen enkel probleem gehad met eten tot nu toe :thumbsup: al 5 broodjes op, behoorlijk wat snoep, wat koek, en zoute sticks.. ging erin als wiege ketelapper :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:14 

Hardtraxxer

ik ook niet!

net 4 broodjes kipfilet gegeten + banaan en appel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:30 

Donateur

En ik heb ook een beetje van die rare plekken op m'n knieën en ellebogen van de meph >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
En ik heb ook een beetje van die rare plekken op m'n knieën en ellebogen van de meph >.<

Prima spul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:55 

dawasiknie schreef:

als dat zo is kanje best allergisch zijn. uitslag/plekken/vlekken op je knieen en ellebogen duidt volges mij vaak op iets van een allergie.
maar daar zal daniel wel meer over weten, hij is tenslotte de man met de medische kennis
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:57 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Dat heb ik altijd na een feest, of ik nou wel of niet gebruikt heb. Super vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:59 

Hardtraxxer

Iemand keer gehad dat ie beetje paniekerig werd? :x

ik vond dat niet zo heel fijn, dat was het enige minpuntje van de avond :thumbdown:
ook de 1e keer dat me dit overkomt en hoe het kwam geen idee?

en had niet overdreven veel op, 1 hele q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Wat een spul xd

Haha, ja, godnondeju man xd

En dan moet ik morgenochtend half zes weer uit bed :cry:

Hehe, mephedrone is een erg fijn goedje voor de combi van losgaan+goed voelen.
Ik deed het meer om mijn hongergevoel te verdrijven. xd

Ik was die citroenen opeten meer dan beu. xd

People love my meph! Me is happy if I can make other people happy. ^^
Was een geniaal jubileum voor mij. Één jaar mephedrone, en dat is goed gevierd! Leuk dat Daniël toch nog ff eraan dacht en meedeed, al is meph niet echt geschikt om de honger te stillen. Ik kan namelijk nog gewoon eten :P

F-alko92 schreef:
Chukkels schreef:

Viel mij zelf niet heel erg op eerlijk gezegt! :P

Nice! Volgens mij zag ik er nu uit hoe ik er op X-Qlusive uit wou zien qua uitstraling xd
Trouwens nice om je te ontmoeten. Ff lekker gestampt daar bij de bar. :D
Maar ja, vind het best raar dat ik totaal niet heb lopen kauwen of schaatsen, in tegenstelling tot met MDMA of andere mephmomentjes. Maar ja, meph is een raar goedje, wat gewoonweg geniaal is. Maar wel erg onvoorspelbaar. De ene keer heb je energie voor 20, de andere keer heb je een comedown die kut is. De ene keer kan je wel slapen, de andere keer niet. En de ene keer zie je er vercracked uit (like Thrillogy) en de andere keer voel je je redelijk normaal eruit zien (vannacht). Geen idee waar het aan licht, maar ik heb wel vaker van die rare dingen met drugs. Ach, I don't mind, dat maakt het wel spannend. Elke keer weer een verrassing. :D

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:

als dat zo is kanje best allergisch zijn. uitslag/plekken/vlekken op je knieen en ellebogen duidt volges mij vaak op iets van een allergie.
maar daar zal daniel wel meer over weten, hij is tenslotte de man met de medische kennis

Blauwe plekken kan je krijgen vanaf 500mg ongeveer, maar zoveel had je toch niet gehad? Maar dat kan een paar dagen blijven, maar zolang het niet pijnlijk is, maakt het niet zo heel veel uit, maar het is dan toch oppassen. Als je het trouwens niet ná 500mg of 1 gram hebt, krijg je het ook niet na bijvoorbeeld 5 gram (gigantisch veel). De kans dat dit bijverschijnsel zich voordoet bij mensen is overigens 1 op 10.000, zo uit mijn hoofd. Zou erg onfortuinlijk zijn mocht jij bij die groep horen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:05 

ik zal mn mond maar weer houden dan voortaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:07 

Donateur

Ja 't zijn echt hele rare plekken, maar niet extreem ofzo. Doet ook geen pijn... Je huid word sowieso niet bepaald goed van zo'n avond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja 't zijn echt hele rare plekken, maar niet extreem ofzo. Doet ook geen pijn... Je huid word sowieso niet bepaald goed van zo'n avond...

Klopt. De oorzaak van de blauwe plekken is een extreme vaatvernauwing. Of de binnenkant van je aders ook blauw uitzien, geen idee. Maar gezond is het sowieso niet, maar dat is geen enkele drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:27 

Bierkoning

Bij mij zijn het gewoon rooie vlekken in m'n elleboog/knieholtes en op m'n polsen. Lijkt meer een soort van huidirritatie maar ik heb het normaal nooit zo erg, alleen na feesten.

Maar ik denk niet dat het ook maar iets met drugs te maken heeft, want gister had ik het weer. (Misschien wel met alcohol maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Citaat:
Ik haat dat zo he :P als ik een dip heb

Jaa gebruik nog niet zo lang maar dit was de 1e keer dat het me overkwam!

echt vaag, je bent totaal jezelf niet meer en loop maar een beetje doelloos te staren overal naar
was ook wel leuk daar niet van mjaa liever lekker losjes ;)

eerdere keren stond ik volgas tot het eind te rossen! dit keer niet :(

Ik heb altijd met MDMA dat ik niet los kan gaan, tenzij ik pep van tevoren op heb. En met grotere dosissen (je had namelijk 160mg op ineens), kun je erg vaag worden en even van de wereld raken. Vermoeidheid komt ook opzetten en hallucinaties zitten daaraan vast, versterkend dankzij de stof MDA die wordt gemaakt uit de werkzame stof van de MDMA. Ik vind het altijd geweldig. Hallucineren van MDMA is echt mijn favoriete ding op een feest, maar het is het me niet waard om dat altijd te doen. Maar als ik aan de MDMA ga, ga ik ook echt tot de (heftige) hallucinaties door. Meestal is dat na 1,5 pil al, tegen een uur of 3, maar het is me ook wel eens voorgekomen dat ik na 4 pillen nog niks zag of na een halfje al. Genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:40 

Hardtraxxer

Voordat ik in de matrixx was had ik al 2 gram speed gehad, maar volgens mij was dit dikke meuk want voelde er niet eens zo veel van.. daarna nog puntje van Ruubbie gehad en 2.5 q-dance in totaal ging wel heerlijk moet ik zeggen, alleen mijn trilkaak begon weer op te spelen op het einde xd
Vorige  1 ... 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic