Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Godnondeju, die dex die ik heb gekregen van een maat van me

Ik heb spijt dat ik geen anti-geen slaap middeltjes mee had, want heb hooguit een half uur slaap gepakt op meer dan 6 uur in bed liggen.

Wat een spul

Dit is echt niet normaal. Dat kleine beetje pep (als het 150 milligram was dan was het veel) die ik had was na een uur of 2 bijna helemaal uitgewerkt, in die tijd werkte het wel aardig maar de vorige keer was een stuk beter.
Ik denk dat het nog geen 50 mg dex was. Ongelofelijk... zelfs 12 uur na dat laatste en tevens enige puntje trek ik sprintjes alsof ik Usain Bolt ben. Mijn handelingen beginnen nu wel aardig vercrackt te worden aangezien ik al meer dan 40 uur wakker ben maar ik heb het werk- en uithoudingsvermogen van een superheld. Nondeknetter...
Gelukkig heb ik wel slaapmiddeltjes voor straks. Na etenstijd gaat deze jongen het voor gezien houden en hopelijk minimaal 12 uur slapen...
En die paar scheppen Mephedrone tussen 3 en 5 waren ook erg plezierig moet ik zeggen

Energie voor 10 en een hele eerlijke euforie

Haha, ja, godnondeju man

En dan moet ik morgenochtend half zes weer uit bed
Hehe, mephedrone is een erg fijn goedje voor de combi van losgaan+goed voelen.
Ik deed het meer om mijn hongergevoel te verdrijven.

Ik was die citroenen opeten meer dan beu.

People love my meph! Me is happy if I can make other people happy.
Was een geniaal jubileum voor mij. Één jaar mephedrone, en dat is goed gevierd! Leuk dat Daniël toch nog ff eraan dacht en meedeed, al is meph niet echt geschikt om de honger te stillen. Ik kan namelijk nog gewoon eten

F-alko92 schreef:
Chukkels schreef:
Heeft iemand überhaupt gezien aan mij of ik drugs op had?

Viel mij zelf niet heel erg op eerlijk gezegt!

Nice! Volgens mij zag ik er nu uit hoe ik er op X-Qlusive uit wou zien qua uitstraling

Trouwens nice om je te ontmoeten. Ff lekker gestampt daar bij de bar.

Maar ja, vind het best raar dat ik totaal niet heb lopen kauwen of schaatsen, in tegenstelling tot met MDMA of andere mephmomentjes. Maar ja, meph is een raar goedje, wat gewoonweg geniaal is. Maar wel erg onvoorspelbaar. De ene keer heb je energie voor 20, de andere keer heb je een comedown die kut is. De ene keer kan je wel slapen, de andere keer niet. En de ene keer zie je er vercracked uit (like Thrillogy) en de andere keer voel je je redelijk normaal eruit zien (vannacht). Geen idee waar het aan licht, maar ik heb wel vaker van die rare dingen met drugs. Ach, I don't mind, dat maakt het wel spannend. Elke keer weer een verrassing.

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
En ik heb ook een beetje van die rare plekken op m'n knieën en ellebogen van de meph

als dat zo is kanje best allergisch zijn. uitslag/plekken/vlekken op je knieen en ellebogen duidt volges mij vaak op iets van een allergie.
maar daar zal daniel wel meer over weten, hij is tenslotte de man met de medische kennis
Blauwe plekken kan je krijgen vanaf 500mg ongeveer, maar zoveel had je toch niet gehad? Maar dat kan een paar dagen blijven, maar zolang het niet pijnlijk is, maakt het niet zo heel veel uit, maar het is dan toch oppassen. Als je het trouwens niet ná 500mg of 1 gram hebt, krijg je het ook niet na bijvoorbeeld 5 gram (gigantisch veel). De kans dat dit bijverschijnsel zich voordoet bij mensen is overigens 1 op 10.000, zo uit mijn hoofd. Zou erg onfortuinlijk zijn mocht jij bij die groep horen.