Olijf slaat toe. Held vd dagwrote:wrote: Alleen daar heb ik geen zin in.![]()
Ouwe drugskenners!
Iemand een idee of 1 van deze al getest zijn? Kent iemand ze? en zo ja hoe sterk zijn ze.,...
Witte duifjes
Rode Smurf
Bruine Mitzu
Iemand een idee of 1 van deze al getest zijn? Kent iemand ze? en zo ja hoe sterk zijn ze.,...
Witte duifjes
Rode Smurf
Bruine Mitzu
http://www.pillreports.com . Kijk daar eens?
Al op rond gezocht!wrote:http://www.pillreports.com . Kijk daar eens?
Dus vraag ik het even hier
Witte duifjes waren volgens mij 190 mg MDMA en 20 mg speed.
En ik ga maar eens Etizolam testen nu. Weet ik tenminste ook weer wat dat is. Ga dr goed van slapen denk ik zo 
Heb je poeder?wrote:En ik ga maar eens Etizolam testen nu. Weet ik tenminste ook weer wat dat is. Ga dr goed van slapen denk ik zo
Klinkt wel als heel veel!wrote:Witte duifjes waren volgens mij 190 mg MDMA en 20 mg speed.
(actuele info bedoel ik dan)
Die dingen zijn al een jaar ofzo op de markt. Waren toen in de tijd van fast forwards dacht ik...
Oke! Heb nu een actueeel bericht gevonden (12januari 2012) , geen duidelijk MG erbij maar wel een mdma tester met druppeltjes. Binnen 5 sec helemaal zwart!wrote:Die dingen zijn al een jaar ofzo op de markt. Waren toen in de tijd van fast forwards dacht ik...
Witte duifjes zijn besteld
Waar kopen jullie deze shit allemaal?
aldi, dirk, c1000.. hebben het allemaal standaard in de vakken liggenwrote:Waar kopen jullie deze shit allemaal?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Tuurlijk gaan ze hier niet verkondigen
En de drugs kopen we bij dealers of op websites 
Ik koop het bij de plaatselijke melkboer hier in het dorp
Oh oke, wist niet dat dat niet de bedoeling was.
Maar wil het eigenlijk toch wel weten
Want je kan natuurlijk niet zo maar naar de eerste de beste internetwinkel gaan lijkt me?
Maar wil het eigenlijk toch wel weten
gewoon op een feest iemand die er koekwaus uitziet aanspreken, en dan kom je vanzelf wel een stuk verder met hoe en wat..wrote:Oh oke, wist niet dat dat niet de bedoeling was.
Maar wil het eigenlijk toch wel wetenWant je kan natuurlijk niet zo maar naar de eerste de beste internetwinkel gaan lijkt me?
Maar jullie hier aanspreken heeft dus geen zin? 
uhh nee.. wij dealen niet hier.. zou ook niet slim zijn om dit allemaal op internet te plaatsen hehwrote:Maar jullie hier aanspreken heeft dus geen zin?
Nee dat snap ik. Maar naar vernomen zijn er onlinewinkels waar jullie die shit kopen. Dan mogen jullie mij toch wel een link naar zo'n winkel geven of is dat niet de bedoeling?
nee klopt, jij misbruikt...wrote:Mij niet in elk geval. Ik gebruik geen drugs.
uhm, ja kun je zelf ook opzoekenwrote:Nee dat snap ik. Maar naar vernomen zijn er onlinewinkels waar jullie die shit kopen. Dan mogen jullie mij toch wel een link naar zo'n winkel geven of is dat niet de bedoeling?
Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.
Ja snap ik, maar toch hoor ik het liever van mensen met ervaringwrote:uhm, ja kun je zelf ook opzoekensmartshops en dergelijke
Prima hoor, Maar wat doet u dan in dit topic?wrote:Lul niet Ruben. Ik gebruik of misbruik helemaal geen drugs. Daar doe ik niet aan.