Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de track helemaal niet slecht integendeel zelfs :)

Intro knalde lekker zaterdag :$

Zolang dat deze soort tracks de setjes van Chris One maar niet te hard beïnvloedt want ik verwacht harde setjes van hem op komende feesten en niet te veel blabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 03:01 
 
Hardtraxx Veteran

nummer 3 vet:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mweh weet niet wat de invloed van Chris One hierin is, misschien verbreedt die zich melodisch, maar ik weet wel dat ik dit heel erg vet vind :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:28 
 
Hardtraxxer

Iets beter kwaliteit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
Wasted penguinz & Chris One - Kinderdisco

Verwacht er in HQ ook niet veel van eigenlijk.. terwijl ze toch wel de goeie kant op gingen die pinguins.


amen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:58 
 

Geweldig, wat een gevoel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin me nu een beetje zorgen te maken over het enigste vette laatste 2 uur van HardBass...............Misschien loop ik te hard van stapel :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Begin me nu een beetje zorgen te maken over het enigste vette laatste 2 uur van HardBass...............Misschien loop ik te hard van stapel :(

B-Front trekt die anderen hopelijk mee. Ik zie B-Front (evenals vorig jaar) wel weer keihard draaien.
R3belz heeft geen verstand van opbouwen & Chris One's sets zijn de laatste tijd ook niet meer wat ze eerder waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Begin me nu een beetje zorgen te maken over het enigste vette laatste 2 uur van HardBass...............Misschien loop ik te hard van stapel :(

B-Front trekt die anderen hopelijk mee. Ik zie B-Front (evenals vorig jaar) wel weer keihard draaien.
R3belz heeft geen verstand van opbouwen & Chris One's sets zijn de laatste tijd ook niet meer wat ze eerder waren.

vond chris one zijn afsluiting op loudness wel redelijk hard hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Redelijk' hard ja. Hij draaide in het laatste half uur nog een Digital Punk plaat (Fuck the Hype of zo).
Hoorde dat het voordat ik binnen kwam (tijdens Never Fall Asleep) nog geen spektakel was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:00 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
'Redelijk' hard ja. Hij draaide in het laatste half uur nog een Digital Punk plaat (Fuck the Hype of zo).
Hoorde dat het voordat ik binnen kwam (tijdens Never Fall Asleep) nog geen spektakel was.

nou haha, dan heb je awesome frequency gemist, machine loudtool. Hij draaide echt wel vet alleen fuck the hype was missplaatst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Daveytl schreef:
'Redelijk' hard ja. Hij draaide in het laatste half uur nog een Digital Punk plaat (Fuck the Hype of zo).
Hoorde dat het voordat ik binnen kwam (tijdens Never Fall Asleep) nog geen spektakel was.

nou haha, dan heb je awesome frequency gemist, machine loudtool. Hij draaide echt wel vet alleen fuck the hype was missplaatst ;)


Die set had z'n ups en downs. :) Fuck The Hype is live echt graf irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machine Loud Tool was idd fucking nice, die heb ik niet gemist ;)
Als ik Chris One zie staan, dan verwacht ik gewoon Killshot/ Psycho/ Drop 2 Your Knees/ Who Wants This, dat soort spul. Geen Digital Punk platen (m.u.v. Dark Symphony) en ook geen halfharde andere platen.

Zeker niet als je Loudness af sluit. En dan weer lekker cheesy Hardcore draaien aan het eind :sick: :sick:
Wordt daar zo kotsmisselijk van. Titan deed het laatst ook @ Dangerouz Mind, gelijk weggegaan.


EDIt: Sorry voor de off-topic btw, maar moest ff reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Fuck the Hype sloeg echt nergens op om 5.45. En dat op Loudness. Panic Attack ook niet echt op z'n plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waardeloze vocals, de rest klinkt in mijn oren wel nice. Het is afwachten op de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere track! WP zijn m'n melodie helden! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict

Donkey controller schreef:
lekkere track! WP zijn m'n melodie helden! :drool:

deze melodie is door chris one gemaakt, zei die op harderstate
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 23:20 
 

WZY schreef:
Donkey controller schreef:
lekkere track! WP zijn m'n melodie helden! :drool:

deze melodie is door chris one gemaakt, zei die op harderstate


Dit is overduidelijk een WP melodie. Miss heeft C1 er een aandeel in gehad maar denk toch meer WP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 01:18 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
WZY schreef:
Donkey controller schreef:
lekkere track! WP zijn m'n melodie helden! :drool:

deze melodie is door chris one gemaakt, zei die op harderstate


Dit is overduidelijk een WP melodie. Miss heeft C1 er een aandeel in gehad maar denk toch meer WP.

Hij zegt het toch op harderstate.. Hij is een hele tijd druk geweest met het maken van de melodie. Ik zeg het toch niet voor niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 12:07 
 

waar is Chris One gebleven met zijn harde tracks? :cry:
eerst die met DP en nu dit.. WTF :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
waar is Chris One gebleven met zijn harde tracks? :cry:
eerst die met DP en nu dit.. WTF :surrender:

Don't worry, die komen nog wel.
Bitcrusher remix is knakehard, No Tomorrow ook, Predatory Instinct is ziekelijk hard & Never Fall Asleep natuurlijk ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel catchy nummertje moet ik zeggen! :D Voor als je in de happy modus bent is deze denk ik echt wel genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:26 
 

Daveytl schreef:
DarkestSymphony schreef:
waar is Chris One gebleven met zijn harde tracks? :cry:
eerst die met DP en nu dit.. WTF :surrender:

Don't worry, die komen nog wel.
Bitcrusher remix is knakehard, No Tomorrow ook, Predatory Instinct is ziekelijk hard & Never Fall Asleep natuurlijk ook ^^

hoelang zal het nog duren :slow: No Tomorrow was op Wish voor het eerst gedraaid (verbeter me als ik het fout heb) Never Fall Asleep is ookal redelijk lang bekend
zelfde geld voor bicrusher remix. Predatory instinct kan ik niet over oordelen, nooit gehoord is volgens mij ook kats langs mee heen gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
Predatory instinct kan ik niet over oordelen, nooit gehoord is volgens mij ook kats langs mee heen gegaan :P

Whut? Die track is fucking dik!
nieuwe-tracks-hs/kodex-chris-one-predatory-instinct-t17296.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:36 
 

Daveytl schreef:
DarkestSymphony schreef:
Predatory instinct kan ik niet over oordelen, nooit gehoord is volgens mij ook kats langs mee heen gegaan :P

Whut? Die track is fucking dik!
nieuwe-tracks-hs/kodex-chris-one-predatory-instinct-t17296.html

sorry :$ ga 'm luisteren!

nu ontopic :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks