Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 23:07 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
netjes hoor, niks mis mee :thumbup:

precies! vocals zijn miss net wat aan de blije kant, maar het klinkt wel lekker!
ik kijk iig uit naar de HQ versie! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor een WP track klinkt dit nog wel redelijk, maar snap niet dat Chris One hieraan meewerkt. Hij is bekend en geliefd geworden door zijn Killshot/Psycho tracks en nu gaat hij steeds softer produceren.

Met de track is inhoudelijk niet zoveel mis ook al beweren sommigen dat wel (ook al krijg ik het idee dat het komt omdat het een WP track is met Chris One, en dan wordt er natuurlijk weer rauwe geluidjes en keiharde kicks verwacht).

Lijkt me handiger dat de discussie over deze track en de richting waar Chris One opgaat met produceren, gesplitst wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 02:30 
 
Hardtraxxer

Wat maakt het uit...

Als hij af en toe een melodieuze plaat wil maken is dat toch prima?
Zolang hij nog steeds het soort platen maakt waar zijn imago op staat dan zie ik geen probleem.


Dit vind ik trouwens een wat mindere plaat, de vocals zijn net iets te zoet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

Gimme gimme! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk nooit in topics van tracks van WP, maar omdat het een collab met Chris One is toch maar even kijken.
Maar damn, wat een teleurstelling. Hoor Chris One hier echt totaal niet in. En die vocals, kan het nog erger? :(
Hopelijk komt hier nog een 2e climax/outro a la Psycho achteraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ene keer is het dat producers creatief moeten zijn en gevarieerd moeten producen, maar nu Chris One dat doet is het niet meer zo leuk, dat gevarieerder producen :huh: .

OT: Ik wacht op HQ ^^

Hij zorgt voor meer variatie in hardstyle door zn keiharde sound. Zo'n nummer als dit hoeft dus niet.Zit totaal geen chris one in... En wanneer komt bitcrusher eens uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Cruelty schreef:
Ene keer is het dat producers creatief moeten zijn en gevarieerd moeten producen, maar nu Chris One dat doet is het niet meer zo leuk, dat gevarieerder producen :huh: .

OT: Ik wacht op HQ ^^

Hij zorgt voor meer variatie in hardstyle door zn keiharde sound. Zo'n nummer als dit hoeft dus niet.Zit totaal geen chris one in... En wanneer komt bitcrusher eens uit?


Als je een beetje had gelezen, kon je hier lezen dat de melodie van chris one is. Dus wel er zit wel degelijk chris one in, en dat jij dit niet mooi vindt, tja dat is dan je eigen mening. Persoonlijk vind ik als je als producer veelzijdig bent, je muzikaal moet zijn. Al die mensen die zeggen: OOEEH DIT IS GEEN CHRIS ONE HOOR, MELODIEUS EN GEEN HARDE GELUIDEN MET EEN ZIEKE KICK. Pff, leer die veelzijdigheid te appreciëren, er komen nog genoeg chris one solo's aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.


hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ik :thumbup: , ik deel die mening helaas niet!
Ben wel erg benieuwd naar de hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
urbandesigner schreef:
Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.


hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ik :thumbup: , ik deel die mening helaas niet!
Ben wel erg benieuwd naar de hq.

Thx, respecteer die van jou ook hoor :P. Wil 'm ook wel in hq horen, maar ben bang dat het niet veel uitmaakt voor mij. Hopelijk draait ie hardere shit op Hard Bass (line up is al 'soft' genoeg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
jaron123 schreef:
urbandesigner schreef:
Veelzijdigheid... Lijkt net of er van dit soort nummers al duizenden bestaan. Wat ik probeer duidelijk te maken, is dat Chris One zichzelf al onderscheidt en de scene variatie geeft, door zijn speciale sound. Die hoor ik totaal niet terug in dit nummer.


hmm naja dat is dan jouw mening, respecteer ik :thumbup: , ik deel die mening helaas niet!
Ben wel erg benieuwd naar de hq.

Thx, respecteer die van jou ook hoor :P. Wil 'm ook wel in hq horen, maar ben bang dat het niet veel uitmaakt voor mij. Hopelijk draait ie hardere shit op Hard Bass (line up is al 'soft' genoeg).


Haha over smaak valt niet te twisten! Vind de hardere producties van chris one ook erg lekker, psycho is echt ZIEK gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker :drool: :drool: :drool: . Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt lang bij TiLLT.. Digital Punk denkt volgens mij alleen aan zichzelf. Bitcrusher zou ook snel komen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker :drool: :drool: :drool: . Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011 :thumbup:

Diverse theracords en spoontech platen gaan daar met gemak overheen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Duurt lang bij TiLLT.. Digital Punk denkt volgens mij alleen aan zichzelf. Bitcrusher zou ook snel komen.. :/

Zit hem ook steeds te spammen op twitter of ie nou eens gereleased word, krijg er gewoon geen antwoord op :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
urbandesigner schreef:
Moet jij eens wachten op een HQ van Bitcrusher remix, die vind ik nog gruwelijker :drool: :drool: :drool: . Al is Psycho wel het hardste nummer van 2011 :thumbup:

Diverse theracords en spoontech platen gaan daar met gemak overheen hoor :P

Ai, met jou had ik even geen rekening gehouden :P. Maar is eigen mening (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben xd

Aan de melodie misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
dawasiknie schreef:
Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben xd

Aan de melodie misschien?

Lijkt ook echt op de melodie van een recruit en bitcrusher :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben xd


Ik krijg ook minder vertrouwen in dat fuckin laatste uurtje blue op Hardbass. Als dit soort platen voorbij gaan komen. :x :x :x :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:30 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Fusionmania schreef:
dawasiknie schreef:
Best een vet nummer (al zullen de kicks wel weer een klap ellende zijn).
Maar hoe in godsnaam kan Chris One hieraan meegewerkt hebben xd

Aan de melodie misschien?

Lijkt ook echt op de melodie van een recruit en bitcrusher :')

hij heeft de melodie gemaakt, hij zei t zelf op harderstate
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, nou jammer dan... Had toch wel wat anders van 'm verwacht, als hij t maar laat om dit soort meuk @ Hard Bass te gaan draaien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja toch is het zo.

Citaat:
Qwertz wrote:
i rather think this is wasted penguinz solo..

Citaat:
martincek » 19 Dec 2011, 17:32

damnit,I worked hard on this melody!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo die mid-intro is wel bruut! Climax klinkt lekker in het gehoor, leuk luisterplaatje dus :) . Over de kicks kan ik nog niet oordelen, maar ze schijnen hoog te pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

argh ik wil een preview :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks