Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek.

Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.
Je hoeft hun muziek niet mooi te vinden van mij, je hoeft het niet te respecteren, maar de personen erachter verdienen evenveel respect als ieder ander hier. Ben je wel met me eens lijkt me en daar gaan sommige hier de mist in, die weten moeilijk de grens te trekken tussen de muziek en de personen. Iets wat je echt moet doen in deze wereld, of je nu fan bent of artiest.
Respect is in mijn ogen iets dat je niet vanzelfsprekend krijgt maar dat je moet verdienen. Als ik iemand persoonlijk niet ken kan ik alleen de muziek die hij maakt beoordelen. Als ik die niet mooi vind, waarvoor moet ik dan respect hebben, voor het feit dat hij een mens is?