Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.

Waarom zou ik dat doen? Ik ken die gasten niet eens, misschien zijn ze wel heel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:48 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.

Waarom zou ik dat doen? Ik ken die gasten niet eens, misschien zijn ze wel heel aardig.


Doel niet specifiek op jou, maar neemt niet weg dat je complete post vol poep staat :lol:
Als je je verdiept in muziek maken krijg je vanzelf meer respect voor artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.

Waarom zou ik dat doen? Ik ken die gasten niet eens, misschien zijn ze wel heel aardig.


Doel niet specifiek op jou, maar neemt niet weg dat je complete post vol poep staat :lol:
Als je je verdiept in muziek maken krijg je vanzelf meer respect voor artiesten.

Waarom zou ik respect hebben voor mensen die iets maken wat ik niet mooi vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:53 
 
Artiest

Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek. :thumbup:

Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:59 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek. :thumbup:

Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.


Je hoeft hun muziek niet mooi te vinden van mij, je hoeft het niet te respecteren, maar de personen erachter verdienen evenveel respect als ieder ander hier. Ben je wel met me eens lijkt me en daar gaan sommige hier de mist in, die weten moeilijk de grens te trekken tussen de muziek en de personen. Iets wat je echt moet doen in deze wereld, of je nu fan bent of artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Respect voor de personen is wat anders dan respect voor de muziek. :thumbup:

Sorry dat bedoel ik, waarom zou ik respect hebben voor muziek die ik niet mooi vind.


Je hoeft hun muziek niet mooi te vinden van mij, je hoeft het niet te respecteren, maar de personen erachter verdienen evenveel respect als ieder ander hier. Ben je wel met me eens lijkt me en daar gaan sommige hier de mist in, die weten moeilijk de grens te trekken tussen de muziek en de personen. Iets wat je echt moet doen in deze wereld, of je nu fan bent of artiest.

Respect is in mijn ogen iets dat je niet vanzelfsprekend krijgt maar dat je moet verdienen. Als ik iemand persoonlijk niet ken kan ik alleen de muziek die hij maakt beoordelen. Als ik die niet mooi vind, waarvoor moet ik dan respect hebben, voor het feit dat hij een mens is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:11 
 
Artiest

Het gaat hier om het feit dat bepaalde reacties duidelijk een mening uiten en nog wel van respect getuigen en andere reacties totaal niet. Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Het gaat hier om het feit dat bepaalde reacties duidelijk een mening uiten en nog wel van respect getuigen en andere reacties totaal niet. Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo xd


Wat dat betreft hebben de Wasted Penguinz het goed voor elkaar, want zuipen en muziek maken doen ze allebei graag hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo xd


Zo komen ze wel op mij over ja. :lol: Kan er iig weinig intelligentie in ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:28 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo xd


Zo komen ze wel op mij over ja. :lol: Kan er iig weinig intelligentie in ontdekken.


De reacties waar ik op doel dus, bedankt voor de ondersteuning van m'n opmerking. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo xd


Zo komen ze wel op mij over ja. :lol: Kan er iig weinig intelligentie in ontdekken.


De reacties waar ik op doel dus, bedankt voor de ondersteuning van m'n opmerking. >.<


Had ik wel door hoor. :aww: Maar heb je nou nog niet door dat het me weinig boeit hoe mijn reacties overkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:34 
 
Artiest

Ik ga me niet druk maken over reacties hier of over het feit of andere mensen zich er druk om maken. Heb wel wat beters te doen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Heb wel wat beters te doen haha.


Ja zoals je tijd steken in het zwatsen over respect. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:39 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Heb wel wat beters te doen haha.


Ja zoals je tijd steken in het zwatsen over respect. :lol:


It's a tough job, but someone's gotta do it xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever jij dan ik. :cool:

OT maar weer. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ga nu maar is lekker Ontopic met z'n allen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spuit11
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik ga me niet druk maken over reacties hier of over het feit of andere mensen zich er druk om maken. Heb wel wat beters te doen haha.


Idd, maak nog maar zo'n track als Black Death.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het gaat hier om het feit dat bepaalde reacties duidelijk een mening uiten en nog wel van respect getuigen en andere reacties totaal niet. Alsof de Wasted Penguinz een stel mongolen zijn die bier drinken en maar wat doen om geld te verdienen ofzo xd

Haha, heb je die videos ooit gezien xd Verklaart wel een hoop van de bovenstaande reacties. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 01:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Spuit11

spuit 180
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ga nu maar is lekker Ontopic met z'n allen

Wat voor zinnigs heb jij dan over dit nummer te zeggen :)? Of mag je niks negatiefs meer over scantraxx zeggen nu :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal hier geld voor top 40.

Vind de muziek 10x niks. maar heb nog wel respect voor de artiesten dat ze goed kunnen zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doet mij ook aan Portal denken die vocals xD
en vind die danssl*tjes maar irritant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op een snelle release voor deze ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks