Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
TheArthadox schreef:
urbandesigner schreef:
Oke,

Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :

- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen :).


ik hoor toch echt kicks hoor ! :D misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil :P maar ze zijn er hoor!

Het hoeven niet altijd Bitcrusher/Psycho/Killshot/Who wants this kicks te zijn...

Maar in dit nummer missen de kicks gewoon kracht, ze zijn hol en leeg, erg jammer. Hoor ook echt niks van Chris One erin terug.


dat past hier ook totaal niet bij.. psycho kicks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeg ik ook niet :P. Maar hopen dat dit een eenmalige uitglijder van Chris One is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J_r_nn schreef:
klinkt lekker hoor! laat maar komen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Niet alles hoeft inderdaad duister en rauw te zijn, al ligt me dat wel meer. Maar ik vind die nieuwere DBSTF en laatste Brennan Heart plaat echt heel lekker. Maar dit is gewoon zooo saai. Die intro slaat nergens op, die zang is echt heel irritant en er zitten nauwelijks kicks in. Ik kan een melodieus nummer echt heel goed hebben, maar dit is gewoon echt he-le-maal niks voor mij.

Hier ben ik het wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:09 
 
Hardtraxxer

Ik snap niet dat mensen hier zo negatief over zijn.. Mooie mainstreamplaat! Kicks hadden iets meer aanwezig mogen zijn misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
TheArthadox schreef:
urbandesigner schreef:
Oke,

Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :

- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen :).


ik hoor toch echt kicks hoor ! :D misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil :P maar ze zijn er hoor!

Het hoeven niet altijd Bitcrusher/Psycho/Killshot/Who wants this kicks te zijn...

Maar in dit nummer missen de kicks gewoon kracht, ze zijn hol en leeg, erg jammer. Hoor ook echt niks van Chris One erin terug.

Melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite

Leuk nummer, alleen hoor ik vrij weinig van Chris One in deze track omdat hij van de raw kant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

als ze is opschieten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
als ze is opschieten :sleep:


Ligt niet bij hun lijkt me maar bij het label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Wildstylerz schreef:
als ze is opschieten :sleep:


Ligt niet bij hun lijkt me maar bij het label :)

bedoel ik dr ok mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Nog een HQ versie: begint op 3:15 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

lekker nummer hoor, is er al iets meer bekend over de release date van deze track??, of van falling, confined thoughts, blinded.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Divinay schreef:
lekker nummer hoor, is er al iets meer bekend over de release date van deze track??, of van falling, confined thoughts, blinded.... :/

scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook al niks over bekend?
Waarom geven ze deze gewoon niet free?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Hier ook al niks over bekend?
Waarom geven ze deze gewoon niet free?

Lijkt me duidenlijk toch? geen label geen release
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Fusionmania schreef:
Hier ook al niks over bekend?
Waarom geven ze deze gewoon niet free?

Lijkt me duidenlijk toch? geen label geen release

Ja weet ik, maar ze hebben toch al bijna zoveel tracks dat ze een album kunnen uitbrengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:38 
 
Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Festuca schreef:
Fusionmania schreef:
Hier ook al niks over bekend?
Waarom geven ze deze gewoon niet free?

Lijkt me duidenlijk toch? geen label geen release

Ja weet ik, maar ze hebben toch al bijna zoveel track dat ze een album kunnen uitbrengen :P


laten we dan hopen dat ze dat gaan doen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 16:53 
 
Hardtraxx Elite

Of niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was wel een vraag tijdens die livestream of ze een albuim gaan doen op hun nieuwe label.
Doen reageerde ze beetje van, mwoah ja kan maar zo. Aangezien ze nu alleen maar produceren en optreden en niks releasen lijkt me dat ook wel het meest logische!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Of niet :thumbdown:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 19:01 
 
Hardtraxx Newbie

jambekkie schreef:
Of niet :thumbdown:

je hoeft m niet te luisteren hoor ;)

Ik vind trouwens t eerste stuk heeft echt een irritant geluid maar wat een energie zit daar in :thumbsup:
de rest gaat wel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt echt tijd, dat er een album komt of een paar flinke releases.
Al zoveel lekkere tracks gehoort, die nog niet verschenen zijn...

Citaat:
2012 has been a busy one and 2013 looks like taking things further. "Gigs doubled for us this year and we got heaps of new tracks and collabs done. Next year will be even better, We're currently working on our first album. Good things to come!"

Words: David McCarthy

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het is een awkward video (broertje van Chris one)
Is de kick er nou beter erop geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgensmij is hij inderdaad iets anders ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

door die bubbling/reggeaton beat in de intro doet t me te veel aan 'komt ie dan' of een nummer van Def Rhymz denken.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks