Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Artiest: Wasted Penguinz & Chris One

Track(s): I Miss You

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moest gewoon lachen om dit nummer. Sorry. Die vocals. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt toch niet slecht, maar klinkt totaal niet chris one
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP :thumbdown:

Zelfde kicks als intro hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Chrise One
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

netjes hoor, niks mis mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit voor bizarre combinatie? Wasted Pinguinz en Chris One? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die vocals :sick: Chris One waar ben je mee bezig maat????!!!! Zal nog ff wachten met een definitief oordeel, maar durf nou al te voorspellen dat dit helemaal niks wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:57 
 

Wat een heeeeerlijk track van onze Scandinavische vrienden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best een lekkere track inderdaad. De vocals worden wel wat irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is de invloed van Chris One hierin? Noujah ik wacht nog met mn oordeel tot er een hq is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:09 
 
Hardtraxx Elite

climacx is wel lekker voor zover ik kan horen. Een mooi geheel met de vocals.
Het intro is van Chris One, geen twijfel mogelijk, maar dat is is deze track niet echt een pluspunt. Nogal vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:22 
 
Hardtraxx Elite

klinkt wel goed , beetje rare vocals maar niet te storend. Ik wacht wel op hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan in hardstyleland, kan het dat dus wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woooooow wat een vette plaat :loving: . Heerlijke melodie :love: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wasted penguinz & Chris One - Kinderdisco

Verwacht er in HQ ook niet veel van eigenlijk.. terwijl ze toch wel de goeie kant op gingen die pinguins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf Chris One :cry:

Die vocals, echt te kansloos voor woorden. Intro begint nog leuk, maar daarna is het niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Jurheinen schreef:
Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP :thumbdown:

Zelfde kicks als intro hoor ;)

ga even naar beterhoren ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog een reden erbij om niet naar Hardbass te gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron dat deze met Chris One is?

Verder is de midintro erg vet, vind die deuntjes wel wat hebben :) . En verdere commentaar kom ik wel mee als ik 'm live heb gehoord of er een HQ is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca heeft het van Wildstylez gehoord :-) dus klopt vast wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens het masseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn fijn, intro is fijn, melodie is fijn, pitchkicks zijn minder fijn maar gelukkig niet TE erg aanwezig, ben alleen bang hoe het in HQ gaat klinken. Anders vind ik 'm prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat is de invloed van Chris One hierin? Noujah ik wacht nog met mn oordeel tot er een hq is.

precies dit, had netzo goed een Wasted Penguinz solo plaat kunnen zijn -.-
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks