Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
argh ik wil een preview :D


Ik ook grrr :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:31 
 
Artiest

Hier een HQ versie:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit toch wel een erg lekkere sfeer in deze plaat hoor poe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:27 
 

Het eerste wat ik ga doen als ik thuis ben! dit nummer luisteren ben heel benieuwd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heel matig nummer. doet me wederom denken aan eerdere platen van de WP. en ik hoor ook geen chris one invloeden eigenlijk. niets voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me toch echt af wat Chris One zijn aandeel is geweest. Misschien de niet al te hoge pingpong kicks?
EDIT: Eén van de weinige nummers van WP die ik wel oké vind trouwens, alleen geen hele sterke kicks, maar ben allang blij dat ze niet al te hoog springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Melodie is van Chris One. Kicks zijn overduidelijk van WP, slappe hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de kicks gewoon bij de track passen. De track is niet bedoeld om snoeiharde kicks te hebben. De melodie samen met de kicks creeëren voor mij gewoon een heerlijke zweverige track. Waarom moet alles altijd harder en harder ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er is ook zoiets als een ondergrens. En daar zitten deze kicks vind ik ver onder. Een hoopje galm met een klein beetje bass kan ik geen hardstyle kick meer noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben het met Lyst eens. Deze kicks zijn echt slap. -.-
Met betere kicks was het nog een best leuk mainstream nummer, alhoewel de vocals me niet echt
trekken. De midintro klinkt lekker (op de kick na) en de melodie geeft ook een goede
sfeer aan de track. Ik hoor hier niet echt Chris One invloeden in, dat is dan weer jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:28 
 

Dat deze maar snel mag komen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:47 
 
Hardtraxxer

ontiegelijk irritant die vocals! bah.. En de rest is niet echt iets waarvan ik zeg ja.. maar gewoon nee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriendinnetjeshardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Vriendinnetjeshardstyle

precies, maar wel lekker zweefplaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke,

Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :

- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dit
Dakpan schreef:
Vriendinnetjeshardstyle

en dit
urbandesigner schreef:
- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
dit
Dakpan schreef:
Vriendinnetjeshardstyle

en dit
urbandesigner schreef:
- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm doet me niks, melodie pakt me totaaal niet.. Kicks zijn ronduit slecht, helaas,..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:10 
 
Hardtraxxer

ik vind de kicks wel wat missen idd.. verder is die nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:12 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Oke,

Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :

- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen :).


ik hoor toch echt kicks hoor ! :D misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil :P maar ze zijn er hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxxer

klinkt lekker hoor! laat maar komen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:32 
 
Hardtraxxer

TheArthadox schreef:
urbandesigner schreef:
Oke,

Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :

- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen :).


ik hoor toch echt kicks hoor ! :D misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil :P maar ze zijn er hoor!


de kicks zijn er wel maar ze hadden wel wat voller mogen zijn ... Iets harder.... dan was het een goede plaat denk ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:52 
 

ik vind het gewoon een lekker nummer, niet alles hoeft van mij duister en rauw te zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
ik vind het gewoon een lekker nummer, niet alles hoeft van mij duister en rauw te zijn :thumbup:


Niet alles hoeft inderdaad duister en rauw te zijn, al ligt me dat wel meer. Maar ik vind die nieuwere DBSTF en laatste Brennan Heart plaat echt heel lekker. Maar dit is gewoon zooo saai. Die intro slaat nergens op, die zang is echt heel irritant en er zitten nauwelijks kicks in. Ik kan een melodieus nummer echt heel goed hebben, maar dit is gewoon echt he-le-maal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheArthadox schreef:
urbandesigner schreef:
Oke,

Laat ik zeggen dat ik het niet eens een heel slecht nummer vind, maar :

- De vocals irriteren me al na 1 keer luisteren, klinkt kinderachtig
- Ik hoor geen kicks...
- Jammer dat Chris One hier z'n naam aan verbindt.

Enige goede is de melodie in de mid intro, die wel wat wegheeft van een R3belz melodie. Maar ben totaal geen fan hier van. Chris One, hou je a.u.b. bezig met het echte werk, mogen WP lekker 'zweverig' blijven doen :).


ik hoor toch echt kicks hoor ! :D misschien niet de harde rauwe kicks die jij wil :P maar ze zijn er hoor!

Het hoeven niet altijd Bitcrusher/Psycho/Killshot/Who wants this kicks te zijn...

Maar in dit nummer missen de kicks gewoon kracht, ze zijn hol en leeg, erg jammer. Hoor ook echt niks van Chris One erin terug.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks