Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:36 
 
Artiest

Ik doel ook niet specifiek op jou, dus maak je geen zorgen haha xd
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik doel ook niet specifiek op jou, dus maak je geen zorgen haha xd

:kiss:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x

Je vraagt er echt om. xd Klinkt verschrikkelijk trouwens.


Ja super toch om telkens die reacties van al die zelfoverschattende Hardtrekkers te lezen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
Nando schreef:
Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x

Je vraagt er echt om. xd Klinkt verschrikkelijk trouwens.


Ja super toch om telkens die reacties van al die zelfoverschattende Hardtrekkers te lezen :thumbsup:


Ik heb respect voor je keuze om je DJ alias op een Z te laten eindigen. :)
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
Nando schreef:
Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x

Je vraagt er echt om. xd Klinkt verschrikkelijk trouwens.


Ja super toch om telkens die reacties van al die zelfoverschattende Hardtrekkers te lezen :thumbsup:

Wat voor reacties moeten er dan wel geplaatst worden volgens jou? Misschien dat het nog niet helemaal duidelijk is, maar we zijn hier niet op het Scantraxxfanboyforum :nono: !
Bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Post van de maand xd
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris one heeft deze track verpest dat hoor je overduidelijk..
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:19 
 

Als ik me kut voel ga ik altijd op Hardtraxx, 9/10 reacties fleuren me altijd op!
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Als ik me kut voel ga ik altijd op Hardtraxx, 9/10 reacties fleuren me altijd op!

Ik dacht dat jij een man was?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:26 
 

MANNEN HEBBEN OOK GEVOELENS EN EMOTIES!
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)

amen
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:55 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wacht op HQ, maar dit klinkt vrij leuk.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)

Het mooie aan Chris One is z'n harde sound... Zou jammer zijn dat hij steeds softer wordt!
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 04:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een wat onwaarschijnlijke combinatie, maar wel een leuk resultaat. Moet in HQ horen hoe hoog het zweverigheidsgehalte is, want momenteel klinkt het me net iets te standaard. Meer zweverige synth, meer beter.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hard Twins schreef:
misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)


Afbeelding



:lol: Haha

OT: Is wel een leuke track,maar ik verwacht toch iets hardere tracks als ik Chris One zie staan :/
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 11:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)

Klopt misschien allemaal wat je zegt, maar dat verandert de mening van de mensen hier toch niet?

Misschien willen deze mensen wel helemaal geen euforische plaat a la dit horen. Ooit daar aan gedacht? Nee hardtraxx moet altijd positief reageren als producers iets anders proberen, anders krijg je weer van die mensen die niet snappen dat het om een eigen mening gaat. Soms lijkt het wel alsof die groep mensen altijd alles goed vindt, gezien je bij negatieve kritiek al direct als hater wordt beschouwd. Het is niet zo dat als een producer iets anders maakt, dat de mensen dat dan ook maar goed moeten vinden. Sommige mensen hebben misschien dan een brede mening :huh: , oh hij bedoelt vast smaak, maar het begrijpen en accepteren dat andere mensen een eigen/andere mening hebben is best lastig. Maar om dan meteen te gaan zeggen dat Hardtraxx autistisch is en allemaal haters zijn... :whistle:
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 11:41 
 
Hardtraxx Elite

Hard Twins schreef:
misschien wil Chris One ook wel eens een keer een euphorische plaat maken. Ooit daar aangedacht, nee dj's moeten altijd in het zelfde straatje blijven anders schiet hardtraxx weer uit zijn slof. Soms lijkt hardtraxx net een club voor mensen met autisme want bij verandering flipt 9 van de 10 keer iedereen en gaan ze allemaal weer haten. Het is niet zo dat iemand altijd maar tracks zoals Psycho wil maken. Misschien wil hij zijn creativiteit wel eens anders uit drukken. En soms is de ene euphorische plaat die hij maakt (The Virus Spreads) nou iets beter dan deze, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen een slechte plaat is, dat Chris One dom is, dat deze collab nergens op slaat. Maarja het zal wel aan mij liggen omdat ik een bredere mening hier over heb dan de meeste mensen. ;)


Ben het 120% met je eens! :worship:
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:01 
 

D-Teq schreef:
JEFSKIII schreef:
Als ik me kut voel ga ik altijd op Hardtraxx, 9/10 reacties fleuren me altijd op!

Ik dacht dat jij een man was?


Ik dacht ook dat pokemons bestonden omdat elke vrouw een shellder heeft.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik heb respect voor je keuze om je DJ alias op een Z te laten eindigen. :)

Hahahahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Sommige mensen hebben misschien dan een brede mening :huh: , oh hij bedoelt vast smaak, maar het begrijpen en accepteren dat andere mensen een eigen/andere mening hebben is best lastig. Maar om dan meteen te gaan zeggen dat Hardtraxx autistisch is en allemaal haters zijn... :whistle:

Nou ik kom hier de laatste tijd steeds meer reacties tegen als "kut track", "wat een bagger", "dit is troep", kots smileys etc. Dan vind ik dat je niet meer een mening geeft maar een track of artiest belachelijk aan het maken bent. En dat vind ik echt een kwalijke zaak en ook heel erg laag.

Natuurlijk mag je wel kritiek hebben, ook als je geen producer bent. Maar stel je nou voor dat je zelf een track maakt en iedereen reageert met termen als "wat een troep" en noem zo maar op? Dan is het ineens een stuk minder leuk.

Lekker makkelijk om andere mensen de grond in te stampen terwijl je zelf ook geen enkele prestatie geleverd hebt. Kritiek hebben prima, maar doe het dan met respect naar degene die de kritiek ontvangt.

Dit is trouwens niet naar jou gericht Lyst, maar naar de mensen in het algemeen op Hardtraxx. Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat het respect ver te zoeken is en dat vind ik gewoon jammer.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 13:59 
 
Hardtraxx Elite

Ook met je eens, maar je vergeet een belangrijk ding. Reacties zoals "kut track", "wat een bagger", "dit is troep", dat kun je geen kritiek noemen.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

En goede track, heerlijk en dit is geweldig wel :P ?

Zowat alle positieve reacties op het forum zijn van dat niveau. Niet dat ik daar wat op tegen heb, ik doe het zelf af en toe ook. Het is in beide gevallen een niet onderbouwde mening en dan snap ik niet waarom het één doodnormaal is, terwijl over het ander regelmatig moeilijk over wordt gedaan. Natuurlijk is het beter als je het onderbouwt, maar dat geldt aan de positieve kant net zo.
Bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En goede track, heerlijk en dit is geweldig wel :P ?

Dat is een mening. Je kan toch ook wel gewoon zeggen "ik vind deze track niet veel aan"? In plaats van dat je zegt "wat een troep"?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks