Lyst schreef:
Sommige mensen hebben misschien dan een brede mening

, oh hij bedoelt vast smaak, maar het begrijpen en accepteren dat andere mensen een eigen/andere mening hebben is best lastig. Maar om dan meteen te gaan zeggen dat Hardtraxx autistisch is en allemaal haters zijn...

Nou ik kom hier de laatste tijd steeds meer reacties tegen als "kut track", "wat een bagger", "dit is troep", kots smileys etc. Dan vind ik dat je niet meer een mening geeft maar een track of artiest belachelijk aan het maken bent. En dat vind ik echt een kwalijke zaak en ook heel erg laag.
Natuurlijk mag je wel kritiek hebben, ook als je geen producer bent. Maar stel je nou voor dat je zelf een track maakt en iedereen reageert met termen als "wat een troep" en noem zo maar op? Dan is het ineens een stuk minder leuk.
Lekker makkelijk om andere mensen de grond in te stampen terwijl je zelf ook geen enkele prestatie geleverd hebt. Kritiek hebben prima, maar doe het dan met respect naar degene die de kritiek ontvangt.
Dit is trouwens niet naar jou gericht Lyst, maar naar de mensen in het algemeen op Hardtraxx. Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat het respect ver te zoeken is en dat vind ik gewoon jammer.