Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
En goede track, heerlijk en dit is geweldig wel :P ?

Dat is een mening. Je kan toch ook wel gewoon zeggen "ik vind deze track niet veel aan"? In plaats van dat je zegt "wat een troep"?


En "kut track" niet xd ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In het positieve bestaat er een verschil tussen ik vind dit een goede track en dit is de beste track van het jaar :love: :worship: (L)
Dan is het doodnormaal, dan hoor je niemand zeggen:
Citaat:
Je kan toch ook wel gewoon zeggen "ik vind het een goede track" in plaats van dat je zegt "dit is de beste track van het jaar :love: :worship: (L) "

Maar als de inhoud negatief is, dan moet je je toon altijd matigen. En kom niet aanzetten met "respect voor de artiest". De artiesten moeten eens begrijpen en accepteren dat mensen een eigen smaak hebben en niet iedereen altijd maar positief over je kan zijn. Vaak krijgen ze positieve reacties van gematigd tot uitbundig en af en toe zijn die reacties negatief, van gematigd tot uitbundig. Ik houd niet van die schijnwereld waar al het negatieve ofwel genegeerd wordt ofwel sterk afgezwakt, enkel en alleen omwille van het respect naar de artiest. Ik ben meer van de openheid, eerlijkheid en zeggen waar het op staat. Dat is immers de echte wereld, want iemand die zijn kritiek afzwakt, vindt gewoon nog steeds hetzelfde (in dit geval bijvoorbeeld een kuttrack), maar zegt vervolgens dat hij het niet zo'n leuke track vind. Tja, wie houdt wie dan voor de gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:34 
 
Hardtraxx Elite

Als je onderbouwd waarom het een kuttrack is, dan kun je het kritiek noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kritiek is gewoon een oordeel, als je het onderbouwd heet het onderbouwde kritiek. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar ging Jambekkie ff op zijn bek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kuttrack is geen mening maar een belediging. Een mening hoor je fatsoenlijk te formuleren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Daar ging Jambekkie ff op zijn bek :lol:


Geef ff tijd om te reageren ofseu...

Maar ik blijf erbij dat je het geen kritiek kunt noemen, ook al is het een oordeel. Idd meer een belediging.
Respect voor de dj heeft hier ook niks mee te maken, want volgens mij hebben we allemaal de juiste opvoeding gehad thuis.

Als je niet de juiste opvoeding hebt gehad, laat het even weten, dan houd ik daar rekening mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

beter wachte we op HQ en daarna geeft iedereen zen mening :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 15:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eerlijk zijn is ook een onderdeel van opvoeding. A vinden en B zeggen (of metaforisch gezien a zeggen) is dus volgens jouw redenatie dan ook een gevolg van gebrekkige opvoeding :P Waar kan ik overigens dat woordenboek van jullie kopen? Woorden hebben ieders een eigen betekenis en die kun je niet zomaar veranderen xd

Maar even serieus, wat ik probeer duidelijk te maken is dat je een reactie op kunt delen in positief/negatief en onderbouwd/niet onderbouwd. Meer dan de helft van de reacties hier op hardtraxx zijn positief en niet onderbouwd. Het enige wat je daar over hoort is dat een onderbouwde reactie interessanter is om te lezen dan één term of een paar smileys. Is de boodschap van een reactie negatief en heb je het niet onderbouwd, dan ben je opeens een hater en zijn je reacties beledigingen. Naar mijn mening is dan het enige wat je hoort te zeggen, dat een onderbouwde negatieve reactie interessanter is om te lezen. De rest is een gevolg van de aversie die de gemiddelde mens tegen negativiteit heeft en die hij/zij dus in het dagelijks leven zoveel mogelijk negeert ofwel vermijdt. Terwijl iets kut vinden gewoon de negatieve tegenhanger is van iets geweldig vinden. En dan kun je dat wel gematigd uitdrukken, maar zodra je dat doet zeg je dus al iets anders dan je eigenlijk vind. Als je een overdreven positieve reactie als geweldig matigt krijg je iets als "wel leuk". Dan ga je toch ook niet "wel leuk" zeggen, terwijl je het geweldig vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Terwijl iets kut vinden gewoon de negatieve tegenhanger is van iets geweldig vinden. En dan kun je dat wel gematigd uitdrukken, maar zodra je dat doet zeg je dus al iets anders dan je eigenlijk vind. Als je een overdreven positieve reactie als geweldig matigt krijg je iets als "wel leuk". Dan ga je toch ook niet "wel leuk" zeggen, terwijl je het geweldig vind?

Dan zeg je "ik vind het heel erg slecht". Wat nou als ik een mening ga geven over bijvoorbeeld jou als persoon? Hoe komt het dan over als ik zeg "wat een kut persoon"? Dat is toch ook niet normaal of wel? Waarom moet je dat wel bij tracks doen dan? Je kan toch wel gewoon zonder beledigende termen negatieve kritiek geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat tracks geen gevoel hebben? :P

Overigens als jij mij een kutpersoon noemt, heb ik daar net zo min moeite mee. Onderbouw je het niet, dan neem ik het allemaal niet zo nauw en onderbouw je het wel dan ben ik het ofwel eens ofwel oneens met je argumenten en respecteer ik je mening. Ik heb overigens liever dat je zegt dat ik een kutpersoon ben, dan dat je het wel vindt, maar het niet zegt. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik heb die aversie ten opzichte van negativiteit niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Omdat tracks geen gevoel hebben? :P

Overigens als jij mij een kutpersoon noemt, heb ik daar net zo min moeite mee. Onderbouw je het niet, dan neem ik het allemaal niet zo nauw en onderbouw je het wel dan ben ik het ofwel eens ofwel oneens met je argumenten en respecteer ik je mening. Ik heb overigens liever dat je zegt dat ik een kutpersoon ben, dan dat je het wel vindt, maar het niet zegt. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik heb die aversie ten opzichte van negativiteit niet zo.

En degene die de tracks maakt heeft ook geen gevoel? Beetje een slap argument vind ik dat. En dan kan jij het wel geen probleem vinden, maar iemand anders misschien wel. Je hoort rekening te houden met elkaar vind ik en dat doe je niet als je die beledigende termen gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oke, ik vind zelf ook dat een artiest beledigen te ver gaat, om het argument dat jij net noemt en omdat je de persoon vaak niet eens kent. Maar het kritiek op tracks is vaak heel erg smaakafhankelijk en ik vind dat producers zich daar niet zoveel van aan moeten trekken. Tenzij het onderbouwd is en er dingen in de onderbouwing staan die gewoon niet kloppen. Dan heb je recht van spreken, anders heb je ieder anders mening gewoon te respecteren of je het er nu mee eens bent of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Oke, ik vind zelf ook dat een artiest beledigen te ver gaat, om het argument dat jij net noemt en omdat je de persoon vaak niet eens kent. Maar het kritiek op tracks is vaak heel erg smaakafhankelijk en ik vind dat producers zich daar niet zoveel van aan moeten trekken. Tenzij het onderbouwd is en er dingen in de onderbouwing staan die gewoon niet kloppen. Dan heb je recht van spreken, anders heb je ieder anders mening gewoon te respecteren of je het er nu mee eens bent of niet.

Ja, eens. Natuurlijk mag je negatieve kritiek geven als je het maar op een normale manier doet :thumbup: . Ik denk dat dat het probleem van veel artiesten ook is, niet dat ze kritiek krijgen maar de manier waarop ze dat krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:31 
 
Hardtraxx Elite

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Oke, ik vind zelf ook dat een artiest beledigen te ver gaat, om het argument dat jij net noemt en omdat je de persoon vaak niet eens kent. Maar het kritiek op tracks is vaak heel erg smaakafhankelijk en ik vind dat producers zich daar niet zoveel van aan moeten trekken. Tenzij het onderbouwd is en er dingen in de onderbouwing staan die gewoon niet kloppen. Dan heb je recht van spreken, anders heb je ieder anders mening gewoon te respecteren of je het er nu mee eens bent of niet.

Ja, eens. Natuurlijk mag je negatieve kritiek geven als je het maar op een normale manier doet :thumbup: . Ik denk dat dat het probleem van veel artiesten ook is, niet dat ze kritiek krijgen maar de manier waarop ze dat krijgen.


Ik ben ff bij de kapper geweest volgens mij? :P

Maar dat heb ik al 100 keer gezegd, goed dat er meer zo over denken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:14 
 
Hardtraxxer

Zo, allemaal weer even uitgehuild?
Man, ze moeten eens een stomme discussies
die nergens over gaan -topic aanmaken
en daar al die discussies gaan voeren xd
Laten we het maar Ontopic houden ;)

OT: Rare combinatie WP en Chris One.
Track doet me zo op het eerste gehoor niks.
Klinkt als een standaard WP track.
Hoor verder geen invloeden van Chris one?
Had ik al ook wel verwacht btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Inventz schreef:
Zo, allemaal weer even uitgehuild?
Man, ze moeten eens een stomme discussies
die nergens over gaan -topic aanmaken
en daar al die discussies gaan voeren xd
Laten we het maar Ontopic houden ;)

OT: Rare combinatie WP en Chris One.
Track doet me zo op het eerste gehoor niks.
Klinkt als een standaard WP track.
Hoor verder geen invloeden van Chris one?
Had ik al ook wel verwacht btw.


Ja,
is goed.
Je weet dat je over de hele breedte van je scherm,
kunt schrijven toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 19:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lijken me smartphone reacties, dat je aan het eind van je scherm telkens op enter drukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 19:11 
 
Hardtraxxer

Ik vind het een vet nummer, grappige intro en soort van kippenvel melodie. Over de kicks nog geen oordeel.. leuk dat chris one wat betreft produceren ook een andere kant van zich laat zien :) Ben namelijk zelf een van de weinigen hier die niks met platen als psycho of killshot heeft. Laat maar komen in HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:09 
 

Iedreen wordt een beetje agressief hier xd

Ik wacht iig nog tot een betere versie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben helaas niet veranderd van mening als je dj chuckie voor de naam zou zetten zou ik het geloven.
Hopelijk maken ze weer wat leuke plaatjes en houden ze wel hun eigen stijl aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 20:49 
 
Hardtraxxer

pas horen langskomen tijdens uitgaan, klonk best lekker! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals doen me denken aan Portal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Teq schreef:
Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat het respect ver te zoeken is en dat vind ik gewoon jammer.

En hoe zou dat komen denk je? Ooit aan gedacht dat veel tracks en artiesten geen respect verdienen?

En kom niet aan van ja ze hebben er moeite in gestoken daar moet je respect voor hebben.
Ik heb namelijk net ook ontzettend mijn best gedaan om 850 gram schijt naar buiten te douwen en dat kostte aardig wat moeite. Of heb je daar ook respect voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 21:39 
 
Artiest

Waarom zouden Wasted Penguinz geen respect verdienen? Omdat 9/10 mensen hier de personen niet mag. Ik durf geld erop in te zetten dat de meeste mensen hier de muziek van hun beoordelen op de personen erachter en niet op de muziek zelf.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks