Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Festuca schreef:
Jurheinen schreef:
Intro klinkt nog wel lekker, vocals slaan nergens op, en de kicks in de climax zijn duidelijk die van WP :thumbdown:

Zelfde kicks als intro hoor ;)

ga even naar beterhoren ....


?? Ik hoor ook exact dezelfde kicks, alleen in de climax gaan ze omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Bron dat deze met Chris One is?

Verder is de midintro erg vet, vind die deuntjes wel wat hebben :) . En verdere commentaar kom ik wel mee als ik 'm live heb gehoord of er een HQ is :)

Ja heb met Martin gesproken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

denk dat die in HQ wel erg leuk klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One, hou het a.u.b. bij je harde stijl, en ga niet die kinderdiscomuziek van Wasted Penguinz overnemen! Hou m'n hart vast voor Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aaah geweldige plaat! Ik hoorde m in de timeout een paar weken geleden toen riepen ze wel om dat deze samen met Chris One was

Superlekker nummertje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x


Wtf waar slaat die post nou weer op :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


ohja en

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x


Eh nee...... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x


huahauahhaahhauahuah
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:00 
 
Artiest

Ik word er niet wijzer van, maar ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ie deze op Hardbass draait zorg ik er persoonlijk voor dat hij achter de DJ-Booth weg wordt getrapt door de beveiliging :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Tijdens het masturberen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vreselijke track, die ander zal wel net zo worden. Verschrikkelijk irritante sounds in de mid en in de climax een niet interessante melodie. Kicks klinken ook niet lekker, vooral in de climax niet, maar kan daar nog niet definitief over oordelen. Het ergste wordt gevreesd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 21:11 
 
Artiest

Verwachtingspatroon is altijd zo lekker hoog als Wasted Penguinz een track hebben gemaakt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
oh ja als deze van Wildstylez was geweest vond iedereen m fantastisch :x

Je vraagt er echt om. xd Klinkt verschrikkelijk trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Verwachtingspatroon is altijd zo lekker hoog als Wasted Penguinz een track hebben gemaakt. >.<

Blijkbaar hebben de Wasted Penguinz daar zelf voor gezorgd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:03 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Verwachtingspatroon is altijd zo lekker hoog als Wasted Penguinz een track hebben gemaakt. >.<

daar zit ook een reden achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Verwachtingspatroon is altijd zo lekker hoog als Wasted Penguinz een track hebben gemaakt. >.<

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Cruelty schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Verwachtingspatroon is altijd zo lekker hoog als Wasted Penguinz een track hebben gemaakt. >.<

:aww:


Maar bij Chris One is het verwachtingspatroon vaak érg laag, compenseert weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja... De verwachting bij Chris One is dat het ziekelijk hard is... Bij WP is dat t iets wordt met een langdurige break, zweverige melodie en slappe kicks... Lekker uiteenlopend iig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:20 
 
Artiest

urbandesigner schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Verwachtingspatroon is altijd zo lekker hoog als Wasted Penguinz een track hebben gemaakt. >.<

Blijkbaar hebben de Wasted Penguinz daar zelf voor gezorgd?


Ik zie niet hoe :P De mensen hier overdrijven heel erg als het gaat om Wasted Penguinz tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo sarcasme Cruelty :P?

@ Skedoedele: Denk dat de meesten hier de WP het tegenovergestelde vinden van hoe hardstyle zou moeten zijn, en ze zijn in de ogen van aardig wat mensen de boegbeelden van de 'dagjesmensen' scéne :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:30 
 
Artiest

urbandesigner schreef:
Hoezo sarcasme Cruelty :P?

@ Skedoedele: Denk dat de meesten hier de WP het tegenovergestelde vinden van hoe hardstyle zou moeten zijn, en ze zijn in de ogen van aardig wat mensen de boegbeelden van de 'dagjesmensen' scéne :P?


Dat kan best, maar ze maken niet heel andere muziek dan Wildstylez en toch is er veel gezeur :P En dat gedoe van dagjesmensen vind ik een lulkoek argument, als je daarop muziek gaat beoordelen ben je erg (komt hij weer) narrow minded xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
urbandesigner schreef:
Hoezo sarcasme Cruelty :P?

@ Skedoedele: Denk dat de meesten hier de WP het tegenovergestelde vinden van hoe hardstyle zou moeten zijn, en ze zijn in de ogen van aardig wat mensen de boegbeelden van de 'dagjesmensen' scéne :P?


Dat kan best, maar ze maken niet heel andere muziek dan Wildstylez en toch is er veel gezeur :P En dat gedoe van dagjesmensen vind ik een lulkoek argument, als je daarop muziek gaat beoordelen ben je erg (komt hij weer) narrow minded xd

Geef ook alleen maar aan hoe de meesten hier misschien zouden denken, niet dat t mijn mening is :whistle: .

Heb zelf helemaal niks met Wasted Penguinz, zit te weinig drive in hun nummers. Doe dan maar nummers als Tuneboy - I will grow, Sleepwalker etc.. Ben niet echt van de breaks xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 23:33 
 
Donateur

Ik hoor amper invloed van Chris One, klinkt voor mij gewoon als een Wasted Penguinz track. Track opzich doet me ook niks, mid intro is nog het beste deel dan. :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks