Skedoedelefloeps schreef:
urbandesigner schreef:
Hoezo sarcasme Cruelty

?
@ Skedoedele: Denk dat de meesten hier de WP het tegenovergestelde vinden van hoe hardstyle zou moeten zijn, en ze zijn in de ogen van aardig wat mensen de boegbeelden van de 'dagjesmensen' scéne

?
Dat kan best, maar ze maken niet heel andere muziek dan Wildstylez en toch is er veel gezeur

En dat gedoe van dagjesmensen vind ik een lulkoek argument, als je daarop muziek gaat beoordelen ben je erg (komt hij weer) narrow minded

Geef ook alleen maar aan hoe de meesten hier misschien zouden denken, niet dat t mijn mening is

.
Heb zelf helemaal niks met Wasted Penguinz, zit te weinig drive in hun nummers. Doe dan maar nummers als Tuneboy - I will grow, Sleepwalker etc.. Ben niet echt van de breaks

.