Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Almighty wrote:Digital Age word een nieuw subgenre? :P
inderdaad, het wordt wel erg trancy zo allemaal.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Skedoedelefloeps wrote:Lol bij Wildstylez en NC is t :drool: en "Stijf plasser momentje!" bij DBSTF is t "slecht voor de scene."
Hier ben ik het wel mee eens.
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Khadber wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Lol bij Wildstylez en NC is t :drool: en "Stijf plasser momentje!" bij DBSTF is t "slecht voor de scene."
Hier ben ik het wel mee eens.
En daarom schreef ik ook al eerder:
Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
aan van bijvoorbeeld een Wildstylez of Noisecontrollers!
I
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Allemaal leuk en aardig,maar deze hybride plaat, :sick: Opzich wel tof dat ze iet,s nieuws proberen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik vraag me nog steeds af wat er hybride aan deze plaat is. Ik hoor alles behalve hardstyle elementen. Of mogen we nu allerlei house elektro crossovers hier plaatsen?
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Kicks en BPM zijn al 2 elementen dus genoeg om het hardstyle te noemen. Dus motie afgewezen >.<
F
Hardtraxxer
85 posts member since 2010
last seen Dec 2011
Wat een kut plaat zeg, domme tekst erbij.
Bah.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Skedoedelefloeps wrote:Kicks en BPM zijn al 2 elementen dus genoeg om het hardstyle te noemen. Dus motie afgewezen >.<
Kicks lijken meer hier op: View on YouTube en dat is Electro en geen Hardstyle.

En de BPM ligt onder rond de 149 live, dus zal wel iets van 140-145 bpm zijn en dat is niet iets wat alleen bij hardstyle hoort.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Vind dit bijna house-achtig worden :/

Kan er zo in ieder geval nog niet over oordelen, maar op 't eerste gehoor ben ik niet enthousiast.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Kicks zijn veels te veel gedistort om house of electro te zijn.
F
Hardtraxxer
last seen Dec 2011
Wat al meer mensen hier zeiden alleen dan in andere woorden, als de track van Noisecontrollers was geweest, was 't een helden plaat bij 90% hier.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lyst wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Kicks en BPM zijn al 2 elementen dus genoeg om het hardstyle te noemen. Dus motie afgewezen >.<

En de BPM ligt onder rond de 149 live, dus zal wel iets van 140-145 bpm zijn en dat is niet iets wat alleen bij hardstyle hoort.
Ik durf zelfs te beweren dat deze track meer op early lijkt dan op elektro.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik vind het wel grappig dat sommige mensen constant lopen te zeiken dat hardstyle openminded moet blijven enzo, en ik ze dan vervolgens een openminded nummer helemaal de grond in zie boren xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:

Waarom zijn dan alle early platen opgenomen op rond de 140 bpm?
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Hij zegt dat die BPM niet ALLEEN voor hardstyle is, maar ook andere genres.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Alsof een bpm van 150 wel alleen bij hardstyle voorkomt >.<
F
Hardtraxxer
last seen Dec 2011
KickinAzz wrote:Alsof een bpm van 150 wel alleen bij hardstyle voorkomt >.<
Het is een track van Dblock & stefan, dus dan zoeken ze wel 290385209 redenen om te zeggen dat de track slecht is.
Kansloos gedoe altijd \o/
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Op de vocals na vind ik het wel een redelijke track.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Leuk al die stuiterende amerikaantjes.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Roells wrote:Op de vocals na vind ik het wel een redelijke track.
Dit dus :) Het stuk zonder de vocals zijn zo slecht niet, altijd dat gezeik over DBSTF, HHZ en alles

Maargoed, track is nog niet zo slecht, alleen vocals hadden anders gemogen :lol:
Denk ook eerder dat deze track voor de USA tour is gemaakt dan voor nederland, hier staan we ons los te stampen en daar met de handjes in de lucht te springen :P
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Froozen wrote:
Het is een track van Dblock & stefan, dus dan zoeken ze wel 290385209 redenen om te zeggen dat de track slecht is.
Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat het niks meer met hardstyle te maken heeft, dus niet in deze sectie thuis hoort. Vooral omdat ik niet wil dat dit de nieuwe mainstream hardstyle standaard gaat worden. Want ik hoor eerlijk gezegd weinig verschil met de dance/house/elektro (whatever voor genre het is) die elke dag op de radio gedraaid worden. Verder prima dat ze andere dingen proberen, maar trek het genre niet die kant op.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Lyst wrote:
Froozen wrote:
Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat het niks meer met hardstyle te maken heeft, dus niet in deze sectie thuis hoort. Vooral omdat ik niet wil dat dit de nieuwe mainstream hardstyle standaard gaat worden. Want ik hoor eerlijk gezegd weinig verschil met de dance/house/elektro (whatever voor genre het is) die elke dag op de radio gedraaid worden. Verder prima dat ze andere dingen proberen, maar trek het genre niet die kant op.
Dus omdat dit naar jouw mening niks met hardstyle te maken heeft hoort het hier niet thuis? Jouw mening is geen feit he xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nee, maar je kent Lyst onderhand wel toch >.<
Je kunt duidelijk horen dat het toch gewoon hardstyle is en er zitten elementen in waar hardstyle nu eenmaal niet bekend om staat, tja, vinden we dat zo erg?
Lyst gaat zich inmiddels aanstellen en is bang dat alle mainstream platen zo gaan worden, maar die jongen maakt zich veel te druk af en toe, letten op de bloeddruk :thumbup: .
Plus echt oordelen kun je pas doen als er normale kwaliteit is, want zulke filmpjes zijn altijd vrij nutteloos.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:
Froozen wrote:
Jij hebt niks te willen, daarnaast, wat kan jou het nou verrotten want mainstream interesseerde je toch niks meer? Lekker belangrijk, als artiesten hardstyle met een house-insteek willen maken moeten ze dat vooral gaan doen. Diversiteit was toch oh zo belangrijk? Maar als we op een zachtere manier divers worden gaan alle alarmbellen af :/

Vind het maar onzinnig om je daar druk over te maken. Intussen is onze scene uitgebreid genoeg dat je je niet meer druk hoeft te maken welke kant de mainstream op gaat ofzo...
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:Nee, maar je kent Lyst onderhand wel toch >.<
Je kunt duidelijk horen dat het toch gewoon hardstyle is en er zitten elementen in waar hardstyle nu eenmaal niet bekend om staat, tja, vinden we dat zo erg?
Lyst gaat zich inmiddels aanstellen en is bang dat alle mainstream platen zo gaan worden, maar die jongen maakt zich veel te druk af en toe, letten op de bloeddruk :thumbup: .
Plus echt oordelen kun je pas doen als er normale kwaliteit is, want zulke filmpjes zijn altijd vrij nutteloos.
Tja die uit zijn mening wel vaker alsof het een feit is xd

En met je laatste zin ben ik het trouwens helemaal eens :thumbup: