Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Digital Age word een nieuw subgenre? :P

inderdaad, het wordt wel erg trancy zo allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Lol bij Wildstylez en NC is t :drool: en "Stijf plasser momentje!" bij DBSTF is t "slecht voor de scene."

Hier ben ik het wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 22:05 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Lol bij Wildstylez en NC is t :drool: en "Stijf plasser momentje!" bij DBSTF is t "slecht voor de scene."

Hier ben ik het wel mee eens.

En daarom schreef ik ook al eerder:

Citaat:
Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
aan van bijvoorbeeld een Wildstylez of Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 09:10 

Hardtraxxer

Allemaal leuk en aardig,maar deze hybride plaat, :sick: Opzich wel tof dat ze iet,s nieuws proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 11:06 

Aan het typen...

Ik vraag me nog steeds af wat er hybride aan deze plaat is. Ik hoor alles behalve hardstyle elementen. Of mogen we nu allerlei house elektro crossovers hier plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 11:49 

Artiest

Kicks en BPM zijn al 2 elementen dus genoeg om het hardstyle te noemen. Dus motie afgewezen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:00 

Hardtraxxer

Wat een kut plaat zeg, domme tekst erbij.
Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:18 

Aan het typen...

Kicks en BPM zijn al 2 elementen dus genoeg om het hardstyle te noemen. Dus motie afgewezen >.<

Kicks lijken meer hier op: http://www.youtube.com/watch?v=W5T40Uy79-Y en dat is Electro en geen Hardstyle.

En de BPM ligt onder rond de 149 live, dus zal wel iets van 140-145 bpm zijn en dat is niet iets wat alleen bij hardstyle hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Vind dit bijna house-achtig worden :/

Kan er zo in ieder geval nog niet over oordelen, maar op 't eerste gehoor ben ik niet enthousiast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 12:30 

Artiest

Kicks zijn veels te veel gedistort om house of electro te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2011 23:58 

Hardtraxxer

Wat al meer mensen hier zeiden alleen dan in andere woorden, als de track van Noisecontrollers was geweest, was 't een helden plaat bij 90% hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Kicks lijken meer hier op: http://www.youtube.com/watch?v=W5T40Uy79-Y en dat is Electro en geen Hardstyle.

En de BPM ligt onder rond de 149 live, dus zal wel iets van 140-145 bpm zijn en dat is niet iets wat alleen bij hardstyle hoort.

Ik durf zelfs te beweren dat deze track meer op early lijkt dan op elektro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 00:39 

Hardtraxx Addict

Ik vind het wel grappig dat sommige mensen constant lopen te zeiken dat hardstyle openminded moet blijven enzo, en ik ze dan vervolgens een openminded nummer helemaal de grond in zie boren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:31 

Donateur

Lyst schreef:

Waarom zijn dan alle early platen opgenomen op rond de 140 bpm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:35 

Hardtraxx Elite

Hij zegt dat die BPM niet ALLEEN voor hardstyle is, maar ook andere genres.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 09:41 

Hardtraxx Addict

Alsof een bpm van 150 wel alleen bij hardstyle voorkomt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:39 

Hardtraxxer

KickinAzz schreef:

Het is een track van Dblock & stefan, dus dan zoeken ze wel 290385209 redenen om te zeggen dat de track slecht is.
Kansloos gedoe altijd \o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 12:48 

Hardtraxx Addict

Op de vocals na vind ik het wel een redelijke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 14:40 

Kraak... Piep...

Leuk al die stuiterende amerikaantjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Roells schreef:
Op de vocals na vind ik het wel een redelijke track.

Dit dus :) Het stuk zonder de vocals zijn zo slecht niet, altijd dat gezeik over DBSTF, HHZ en alles

Maargoed, track is nog niet zo slecht, alleen vocals hadden anders gemogen :lol:
Denk ook eerder dat deze track voor de USA tour is gemaakt dan voor nederland, hier staan we ons los te stampen en daar met de handjes in de lucht te springen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 19:50 

Aan het typen...

Froozen schreef:
KickinAzz schreef:

Het is een track van Dblock & stefan, dus dan zoeken ze wel 290385209 redenen om te zeggen dat de track slecht is.

Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat het niks meer met hardstyle te maken heeft, dus niet in deze sectie thuis hoort. Vooral omdat ik niet wil dat dit de nieuwe mainstream hardstyle standaard gaat worden. Want ik hoor eerlijk gezegd weinig verschil met de dance/house/elektro (whatever voor genre het is) die elke dag op de radio gedraaid worden. Verder prima dat ze andere dingen proberen, maar trek het genre niet die kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 21:27 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Froozen schreef:
KickinAzz schreef:

Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat het niks meer met hardstyle te maken heeft, dus niet in deze sectie thuis hoort. Vooral omdat ik niet wil dat dit de nieuwe mainstream hardstyle standaard gaat worden. Want ik hoor eerlijk gezegd weinig verschil met de dance/house/elektro (whatever voor genre het is) die elke dag op de radio gedraaid worden. Verder prima dat ze andere dingen proberen, maar trek het genre niet die kant op.

Dus omdat dit naar jouw mening niks met hardstyle te maken heeft hoort het hier niet thuis? Jouw mening is geen feit he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 23:38 

Artiest

Nee, maar je kent Lyst onderhand wel toch >.<
Je kunt duidelijk horen dat het toch gewoon hardstyle is en er zitten elementen in waar hardstyle nu eenmaal niet bekend om staat, tja, vinden we dat zo erg?
Lyst gaat zich inmiddels aanstellen en is bang dat alle mainstream platen zo gaan worden, maar die jongen maakt zich veel te druk af en toe, letten op de bloeddruk :thumbup: .
Plus echt oordelen kun je pas doen als er normale kwaliteit is, want zulke filmpjes zijn altijd vrij nutteloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 23:44 

Donateur

Lyst schreef:
Froozen schreef:
KickinAzz schreef:

Jij hebt niks te willen, daarnaast, wat kan jou het nou verrotten want mainstream interesseerde je toch niks meer? Lekker belangrijk, als artiesten hardstyle met een house-insteek willen maken moeten ze dat vooral gaan doen. Diversiteit was toch oh zo belangrijk? Maar als we op een zachtere manier divers worden gaan alle alarmbellen af :/

Vind het maar onzinnig om je daar druk over te maken. Intussen is onze scene uitgebreid genoeg dat je je niet meer druk hoeft te maken welke kant de mainstream op gaat ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Nee, maar je kent Lyst onderhand wel toch >.<
Je kunt duidelijk horen dat het toch gewoon hardstyle is en er zitten elementen in waar hardstyle nu eenmaal niet bekend om staat, tja, vinden we dat zo erg?
Lyst gaat zich inmiddels aanstellen en is bang dat alle mainstream platen zo gaan worden, maar die jongen maakt zich veel te druk af en toe, letten op de bloeddruk :thumbup: .
Plus echt oordelen kun je pas doen als er normale kwaliteit is, want zulke filmpjes zijn altijd vrij nutteloos.

Tja die uit zijn mening wel vaker alsof het een feit is xd

En met je laatste zin ben ik het trouwens helemaal eens :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks