Artiest: Isaac vs D-Block & S-te-Fan
Track(s): In The Air (Silver Nikan Edit)
Sample/video:
View on YouTube
Track(s): In The Air (Silver Nikan Edit)
Sample/video:
View on YouTube
het origineel is heeul slecht, en dit is net niet goed laat ik het zo zeggen het komt gewoon door de vocals dat ik het echt kut vind xDD-Ruz wrote:Dit is weliswaar stukken beter dan het origineel
Slechter was dan ook bijna niet mogelijkD-Ruz wrote:Dit is weliswaar stukken beter dan het origineel
Deze kicks brommen anders ook flink.Squid wrote:Eindelijk een versie zonder die irritante brommende kicks.
Hij heeft het ook versnelt en hier en daar nog wel wat verandert en daarom noemt hij het ook gewoon een 'edit' en niet een remix oid, dus nogal domme reactie van jou. Verder kan hij ook wel beste remixen maken, vind ik versoonlijk. Luister dit maar eens!D-Inventz wrote:Die vent kan alleen ook maar kicks vervangen in tracks,
en dan zijn naam achter de track zetten![]()
Als ik moet kiezen, luister ik nog liever het origineel.
Hé, Jor-D.Keeltsie wrote:Wtf is dit nou weer..![]()
![]()
Volgens mij hebben beide al heel wat eigen tracks op hun naam staan hoor.JEFSKIII wrote:Laat die pipo is eige tracks maken dan remixjes die mij nog niet hebben weten te boeien.
Hij heeft anders wel al een aantal leuke tracks gemaakt (en ja ook enkele remixen)JEFSKIII wrote:Laat die pipo is eige tracks maken dan remixjes die mij nog niet hebben weten te boeien.