Klinkt opzich niet eens heel slecht 
Related topics
- View the latest post: Isaac & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-te-fan feat Isaac - In The Air (Thrillogy 2012 Edit)
- View the latest post: Isaac vs D-Block & S-te-Fan - In The Air (Silver Nikan Edit)
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan & Isaac - In The Air (XRATE016)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
- 2 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
vind dit totaal geen hardstyle of iets in die richting!

Klinkt niet bijster goed, maar ook zeker niet slecht, en absoluut niet in de buurt van house... Denk dat de mensen die dat denken hier op 't goede forum zitten
!
Als ik DBSTF was zou ik ook niet gaan toeren door de VS en met al te harde tracks langs komen, dus met dit soort tracks pakken ze het goed aan volgens mij.
Als ik DBSTF was zou ik ook niet gaan toeren door de VS en met al te harde tracks langs komen, dus met dit soort tracks pakken ze het goed aan volgens mij.
Ik vind het wel wat hebben, klinkt wel best lekker. k vind het alleen een beetje weinig hardtyle, voor een hardstyle nummer...
@ mr_vergito - dat ben ik niet met je eens, DBSTF moet zich niet anders gaan voordoen als ze zijn. Ook niet voor Amerika...
Ik zeg niet dat ze zich anders voor (moeten) doen. Maar ze kiezen wel zorgvuldig de muziek uit, die 't publiek waarschijnlijk zal waarderen. Als ze met zo'n softer nummer komen kan ik dat heel goed begrijpen... DBSTF hebben daar blijkbaar hun aspiraties liggen![O_O] wrote:@ mr_vergito - dat ben ik niet met je eens, DBSTF moet zich niet anders gaan voordoen als ze zijn. Ook niet voor Amerika...
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Saai nummer.
Ik vond DBSTF voor hun album juist sterk in hun trackkeuzes. Ze wisten altijd wel een mooie mix van eigen en ander werk te maken die aansloot op de tijd en het publiek. Dat doen ze in dit filmpje niet anders.
Je zal d'r maar tussen staan en de hele avond dat "here we fuckin' go" aan moeten horen. 
Of die oudebezem @3.23minBananenboot wrote:Je zal d'r maar tussen staan en de hele avond dat "here we fuckin' go" aan moeten horen.
even met oma naar een feestje, niks mis mee tochRoells wrote:Of die oudebezem @3.23minBananenboot wrote:Je zal d'r maar tussen staan en de hele avond dat "here we fuckin' go" aan moeten horen.
OT: Not my cup of tea
Tja dit kan maar in 1 land maar dat is algemeen bekend...
Het nummer op zich is niet vervelend maar echt hardstyle is het niet. Meer iets van hardtrance of harddance achtig.
Het nummer op zich is niet vervelend maar echt hardstyle is het niet. Meer iets van hardtrance of harddance achtig.
Dit lijkt me niets
Haha
voor heel die voorste rij 
@ die HWFG : an vind ik onze EEEEE OOOOO nog beter niet?
Haha
@ die HWFG : an vind ik onze EEEEE OOOOO nog beter niet?
wacht wel ff op de hq..
zoals ik het nu hoor vind ik het niks
zoals ik het nu hoor vind ik het niks
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind persoonlijk de vocals hier niet bij passen. Rest klinkt eigenlijk nog wel prima om eerlijk te zijn! 
Nou dat dus, wat een publiek :') en wat een bout plaat.Vincent_ wrote:Wtf
lol dat publiek
Ik vind het best een lekker plaatje
Ik vind het best een lekker plaatje
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Dit is toch een superplaat. Aangename vocals, lekkere kick, leuke geluidjes. Ik ben blij met dit nummer, een keer wat anders 
ik vind dit echt een waardeloze plaat. die kicks komen mn strot uit, net alsof er op een pauk wordt geslagen die vol ligt met kinderlijkjes ofzo.
allicht een wat lugubere vergelijking, maar helaas.
delange wrote:ik vind dit echt een waardeloze plaat. die kicks komen mn strot uit, net alsof er op een pauk wordt geslagen die vol ligt met kinderlijkjes ofzo.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Jij snapt het helemaal! Wacht dacht je dan van de andere nummers zoals Show Me The Way en Critical Mass - Burning Love (D-Block & S-Te-Fan Remix)... Ze gaan echt andere nummers draaien zoals Showtek. Dan doen ze normaal NOOIT.mr_vertigo wrote:Klinkt niet bijster goed, maar ook zeker niet slecht, en absoluut niet in de buurt van house... Denk dat de mensen die dat denken hier op 't goede forum zitten!