Lyst schreef:
Froozen schreef:
Het is een track van Dblock & stefan, dus dan zoeken ze wel 290385209 redenen om te zeggen dat de track slecht is.
Kansloos gedoe altijd \o/
Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg dat het niks meer met hardstyle te maken heeft, dus niet in deze sectie thuis hoort. Vooral omdat ik niet wil dat dit de nieuwe mainstream hardstyle standaard gaat worden. Want ik hoor eerlijk gezegd weinig verschil met de dance/house/elektro (whatever voor genre het is) die elke dag op de radio gedraaid worden. Verder prima dat ze andere dingen proberen, maar trek het genre niet die kant op.
Jij hebt niks te willen, daarnaast, wat kan jou het nou verrotten want mainstream interesseerde je toch niks meer? Lekker belangrijk, als artiesten hardstyle met een house-insteek willen maken moeten ze dat vooral gaan doen. Diversiteit was toch oh zo belangrijk? Maar als we op een zachtere manier divers worden gaan alle alarmbellen af

Vind het maar onzinnig om je daar druk over te maken. Intussen is onze scene uitgebreid genoeg dat je je niet meer druk hoeft te maken welke kant de mainstream op gaat ofzo...
Ben het wel met dawasiknie eens. Ze zijn in ieder geval nu divers.
Of je het hardstyle wilt noemen of niet, maakt mij niet uit. Ik vind het een fijn nummertje. Ben benieuwd of hij live ook lekker klinkt.