Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:30 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer als house als een dikke hardstyleplaat.!

Dat gevoel kreeg ik er ook gelijk bij, house. Nu vind ik house op zijn tijd ook gewoon lekker, maar niet als ik op een hardstyle feest sta. Vind dit persoonlijk erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:34 

Hardtraxxer

Gadverdamme die vocal is echt om te kotsen.. zie ze daar ook staan als een stelletje housekindjes. Het enige wat ik goed vind aan deze track is dat hij op zich ook nog wel early invloeden met zich meebrengt, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ik hoop niet dat DBSTF deze kant op willen gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 12:40 

Hardtraxxer

Nando schreef:
Kepro schreef:
Nikkel schreef:
Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
aan van bijvoorbeeld een Wildstylez of Noisecontrollers!

Ik dacht ook meteen aan house :/

Same here, ook al klinkt het niet heel verkeerd. Ben eigenlijk dat 'Digital Age' stijltje nu al zat. Het was eerst leuk, maar nu wordt het voor mij alweer saai. Denk dat dat mede komt door dat A Different Story en Stardust zo lang op zich hebben laten wachten. Laten we iig hopen dat niet iedereen dit gaat doen.

Vind dat een beetje kort door de bocht.. stardust en A different story zijn ect totaal andere platen.. Vind dit echt een heel slap aftreksel van give it up.. Denk dat digital age echt wel met wat nieuws komt aanzetten, alleen dachten DBSTF nog ff snel wat te scoren door ook ff zo'n plaatje te maken.. Beter gaan ze gewoon uit van hun eigen kracht ipv dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 12:58 

Artiest

Lol bij Wildstylez en NC is t :drool: en "Stijf plasser momentje!" bij DBSTF is t "slecht voor de scene."
Wel geinig, ik moet zeggen het concept laat me iig benieuwen naar een HQ versie! Vind het namelijk wel erg vet, denk dat het een hele sterke zomerse plaat kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:02 

Skedoedelefloeps schreef:
Lol bij Wildstylez en NC is t :drool: en "Stijf plasser momentje!" bij DBSTF is t "slecht voor de scene."
Wel geinig, ik moet zeggen het concept laat me iig benieuwen naar een HQ versie! Vind het namelijk wel erg vet, denk dat het een hele sterke zomerse plaat kan worden!

Ja precies zoals ik al zei als er een kick als gimme love inzit kan dit best een dikke plaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:09 

Hardtraxxer

Hardstyle is een genre wat nu ontwikkeld en zn grenzen op zoekt.
Eigenlijk is het al een genre dat gesplitst is in verschillende sub-genres.
Je merkt dat feesten zich gaan onderscheiden als: Raw of euforisch etc...
Maar wat betreft Dbstf, ik ken D-block persoonlijk/ heb nog met hem in het voetbalteam gezeten, ben altijd fan van ze geweest. Ze hebben ook altijd tracks gemaakt die bij het grote publiek het goed doen.
Hardstyle wordt ook commerciƫler (voor het geval dat het nog niet was) maar dit....
Deze track is net zo,n verkrachting voor het genre als de clip van A new today van Endymion & AoF ....

Wildstylez is wat mij betreft met platen als "Huh?" veel orgineler,
En NC, ook die maken steeds meer "hitjes" die het goed doen bij het publiek (verlangd terug naar space we created). Maar er ligt een erg groot verschil tussen deze k*tplaat en de hitjes van de NC, slechte vergelijking in mijn ogen.
Dbstf moeten niet deze weg in slaan, dit is puur voor het geld. Van hardstyle house willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Eensch met Skedoedel. Zijn gewoon alle 3 kudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:12 

Hardtraxx Elite

Of ze die weg nu in slaan of niet, geld verdienen is toch hun streefpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:17 

Artiest

Diepe zucht @ iedereen die denkt dat het weer om geld gaat :/
Plus ik snap de house vergelijking wel, gezien de opbouw hetzelfde is, maar verder is het gewoon hardstyle.
Ik vind het heel vet dat DBSTF de verre neef en nicht (hardstyle en house) een beetje weten te verwerken in een plaat.
Alsnog, ik ben benieuwd naar HQ, vind dat je niet echt kunt gaan oordelen op basis van dit filmpje.
Je moet er toch voor open staan als de HQ preview geupload wordt en zo'n versie kan heel erg verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet eens zo'n hele slechte plaat: ben benieuwd naar HQ. De vocalen zijn alleen wel om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:20 

Hardtraxx Elite

Verwachtingen van de track zijn in ieder geval hoog. Denk dat dit heerlijk is met een pilsje en een pilsje dr bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:22 

Aan het typen...

Wat zijn de hardstyle eigenschappen in deze plaat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:31 

Hardtraxx Elite

Nu jij die vraag zo stel zit ik eigenlijk met dezelfde vraag :P. Eigenlijk is het geen hardstyle te noemen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:34 

Aan het typen...

Ik vind het allemaal leuk en aardig dat ze met andere dingen gaan experimenteren, maar als het niets meer met hardstyle te maken heeft, dan hoeft het hier ook niet te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:01 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik vind het allemaal leuk en aardig dat ze met andere dingen gaan experimenteren, maar als het niets meer met hardstyle te maken heeft, dan hoeft het hier ook niet te staan.

+1

vind hier echt geen energie in zitten ofzo. krijg je alleen nog maar meer gewiebel op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:12 

Hardtraxxer

Ik hoor de invloeden van de sound van Axwell, Sebatian Ingrosso ect. (Swedish House Mafia)...
En blijken DBSTF nu grote fan zijn van deze gasten. Ik wordt erg zeker wel blij van... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:48 

Hardtraxxer

ik vind het wel lekker plaatje, een hardstyle dj hoef ook niet alleen maar hardstyle te produceren toch ?? Kijk maar naar andere artiesten. Ik vind het lekker klinken en daar gaat het uiteindelijk om ^^ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

Panna schreef:
ik vind het wel lekker plaatje, een hardstyle dj hoef ook niet alleen maar hardstyle te produceren toch ?? Kijk maar naar andere artiesten. Ik vind het lekker klinken en daar gaat het uiteindelijk om ^^ ^^

Neem dan een alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Verwachtingen van de track zijn in ieder geval hoog. Denk dat dit heerlijk is met een pilsje en een pilsje dr bij

Ja en nog een pilsje mischien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:22 

Hardtraxxer

d-block & s-te-fan meets Vato Gonzalez ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

Dit is idd progressive house met een 'hardstyle kick'

Give it up en Gimme Love zijn echt heeeeeeeeeuuuuul anders.

Het klinkt niet slecht, omdat ik progressive house ook wel waardeer, maar hopelijk worden niet al te veel van dit soort geintjes uitgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 17:32 

Hardtraxx Newbie

Ben benieuwd naar de HQ track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:25 

Hardtraxx Addict

Lees even goed wat ik schrijf voor je commentaar geeft ;)

Citaat:
Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
aan van bijvoorbeeld een Wildstylez of Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:04 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Panna schreef:

Neem dan een alias.

Daar ben ik het voor een deel wel mee eens, maar dit leverd hun dan veel minder geld op als ze gewoon hun naam behouden. Of ze moeten meerdere nummers maken in dit soort "digital-age genre"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 19:22 

Aan het typen...

tomac schreef:
Dit is idd progressive house met een 'hardstyle kick'

Give it up en Gimme Love zijn echt heeeeeeeeeuuuuul anders.

Het klinkt niet slecht, omdat ik progressive house ook wel waardeer, maar hopelijk worden niet al te veel van dit soort geintjes uitgehaald.

Het is meer een elektro kick dan een hardstyle kick. Nogmaals ik vind het prima dat producers ook andere dingen doen, maar dan mag het dus naar het "andere muziek" forum.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks