Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

Artiest: D-Block & S-te-Fan vs Isaac

Track(s): In The Air

Sample/video: http://www.youtube.com/watch?v=rIlLPCK4PWI

DBSTF vs Isaac proberen ook eens een keer een Digital Age-achtig trackje. Benieuwd hoe die live gaat klinken. Zou zo best saai kunnen zijn of best dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:14 

Hardtraxx Elite

Luistert thuis wel lekker weg denk ik, maar denk dat die live niet echt lekker zal gaan, weet niet waarom..
Wacht even op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

Bij de hoeveel minuten? ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

Dik :D
Wil hem wel is live hore:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

idd een Digital Age trackje..beetje jammer maar wel beter dan hun afgelopen release samen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Ehm... 0? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kepro schreef:

Ehm... 0? :P

Ah oke, xd fail haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:15 

Artiest

Klinkt best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:20 

Hardtraxx Addict

Ik vind hem dik hoor :D . Best goed van DBSTF & Isaac :thumbsup: . Leuk dat er de laatste tijd zo vernieuwd wordt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:58 

Hardtraxxer

Wordt eerst maar eens live horen.. Klinkt namelijk als een mislukte poging om een digital age track te maken..

Wat eigenlijk een niet kan omdat digital age voor vernieuwing is en niet in een hokje wil worden geplaatst :P..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:13 

Als er een kick als gimme love inzit kan dit een hele dikke plaat zijn, hopen dat er snel een HQ zal verschijnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:20 

Donateur

Hoop dat ie in HQ een beetje behoorlijk klinkt, valt vaak namelijk best tegen bij DBSTF. Maar het idee is iig erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
DBSTF vs Isaac proberen ook eens een keer een Digital Age-achtig trackje. Benieuwd hoe die live gaat klinken. Zou zo best saai kunnen zijn of best dik.

Het lijkt er wel op alsof de hele melodieuze stroming deze richting op gaat. Ik vind het wel fijn klinken! Ben erg beniewd hoe dit live klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:40 

Hardtraxxer

dit klinkt echt dik :clap:
blijven vernieuwen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:58 

Hardtraxx Addict

Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
aan van bijvoorbeeld een Wildstylez of Noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:11 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
PNXRMX schreef:

Het lijkt er wel op alsof de hele melodieuze stroming deze richting op gaat. Ik vind het wel fijn klinken! Ben erg beniewd hoe dit live klinkt.

Vind het heel erg jammer.. Ook dat het meteen aan digital age wordt gelinkt. Dit heeft zo veel weg van house, wat ik totaal niet heb met nummers als give it up of huh.. Hoop dat juist niet dat de euphorische hardstyle deze richting opgaat, maar dat juist meer producers zich in andere dingen vernieuwen ipv achter digital age aan te huppelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:14 

Hardtraxx Crew

Volgens mij inderdaad echt zo'n Digital Age nummer. Op zich niet verkeerd want ik vind het heerlijk klinken. Maar nou moet het niet zo worden dat iedereen dit soort nummers gaat maken, dan ben ik bang dat ik er snel op uitgekeken ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Volgens mij inderdaad echt zo'n Digital Age nummer. Op zich niet verkeerd want ik vind het heerlijk klinken. Maar nou moet het niet zo worden dat iedereen dit soort nummers gaat maken, dan ben ik bang dat ik er snel op uitgekeken ben.

Ik ben er bang voor dat het wel gaat gebeuren
(ook even terugkijkend op bijvoorbeeld de anti climax "hype", als je dat zo mag noemen)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:25 

Hardtraxx Addict

aah bah.. hoe het ook wordt opgebouwd met die vocal doe het erg als house klinken ja. die terugkomende pianopingeltjes doen het er niet minder om.

ik vindt het jammer als het meer deze kant op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:51 

Hardtraxx Addict

Leuke festival track denk ik. Wel een beetje mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:24 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet

Ik dacht ook meteen aan house :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Nikkel schreef:

Ik dacht ook meteen aan house :/

Same here, ook al klinkt het niet heel verkeerd. Ben eigenlijk dat 'Digital Age' stijltje nu al zat. Het was eerst leuk, maar nu wordt het voor mij alweer saai. Denk dat dat mede komt door dat A Different Story en Stardust zo lang op zich hebben laten wachten. Laten we iig hopen dat niet iedereen dit gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:46 

Hardtraxx Addict

Klinkt misschien stom of raar, maar moeten we dit ondertussen nog echt zien als hardstyle?
Even los van vorig jaar de discussie raw en nu-style, want hier doel ik namelijk niet op en
wil hier ook niet weer over beginnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 08:29 

Digital Age word een nieuw subgenre? :P
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks