Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Artiest: D-Block & S-te-Fan vs Isaac

Track(s): In The Air

Sample/video: View on YouTube

View on YouTube

DBSTF vs Isaac proberen ook eens een keer een Digital Age-achtig trackje. Benieuwd hoe die live gaat klinken. Zou zo best saai kunnen zijn of best dik.
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Luistert thuis wel lekker weg denk ik, maar denk dat die live niet echt lekker zal gaan, weet niet waarom..
Wacht even op HQ.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Bij de hoeveel minuten? ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Dik :D
Wil hem wel is live hore:)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
idd een Digital Age trackje..beetje jammer maar wel beter dan hun afgelopen release samen ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Kepro wrote:Bij de hoeveel minuten? ben benieuwd.
Ehm... 0? :P
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
PNXRMX wrote:
Kepro wrote:Bij de hoeveel minuten? ben benieuwd.
Ehm... 0? :P
Ah oke, xd fail haha.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Klinkt best vet
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ik vind hem dik hoor :D . Best goed van DBSTF & Isaac :thumbsup: . Leuk dat er de laatste tijd zo vernieuwd wordt :) .
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Wordt eerst maar eens live horen.. Klinkt namelijk als een mislukte poging om een digital age track te maken..

Wat eigenlijk een niet kan omdat digital age voor vernieuwing is en niet in een hokje wil worden geplaatst :P..
M
Als er een kick als gimme love inzit kan dit een hele dikke plaat zijn, hopen dat er snel een HQ zal verschijnen..
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoop dat ie in HQ een beetje behoorlijk klinkt, valt vaak namelijk best tegen bij DBSTF. Maar het idee is iig erg vet!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote: DBSTF vs Isaac proberen ook eens een keer een Digital Age-achtig trackje. Benieuwd hoe die live gaat klinken. Zou zo best saai kunnen zijn of best dik.
Het lijkt er wel op alsof de hele melodieuze stroming deze richting op gaat. Ik vind het wel fijn klinken! Ben erg beniewd hoe dit live klinkt.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
dit klinkt echt dik :clap:
blijven vernieuwen!!!!
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
aan van bijvoorbeeld een Wildstylez of Noisecontrollers!
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Khadber wrote:
PNXRMX wrote: DBSTF vs Isaac proberen ook eens een keer een Digital Age-achtig trackje. Benieuwd hoe die live gaat klinken. Zou zo best saai kunnen zijn of best dik.
Het lijkt er wel op alsof de hele melodieuze stroming deze richting op gaat. Ik vind het wel fijn klinken! Ben erg beniewd hoe dit live klinkt.
Vind het heel erg jammer.. Ook dat het meteen aan digital age wordt gelinkt. Dit heeft zo veel weg van house, wat ik totaal niet heb met nummers als give it up of huh.. Hoop dat juist niet dat de euphorische hardstyle deze richting opgaat, maar dat juist meer producers zich in andere dingen vernieuwen ipv achter digital age aan te huppelen..
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Volgens mij inderdaad echt zo'n Digital Age nummer. Op zich niet verkeerd want ik vind het heerlijk klinken. Maar nou moet het niet zo worden dat iedereen dit soort nummers gaat maken, dan ben ik bang dat ik er snel op uitgekeken ben.
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
wootum wrote:Volgens mij inderdaad echt zo'n Digital Age nummer. Op zich niet verkeerd want ik vind het heerlijk klinken. Maar nou moet het niet zo worden dat iedereen dit soort nummers gaat maken, dan ben ik bang dat ik er snel op uitgekeken ben.
Ik ben er bang voor dat het wel gaat gebeuren
(ook even terugkijkend op bijvoorbeeld de anti climax "hype", als je dat zo mag noemen)...
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
aah bah.. hoe het ook wordt opgebouwd met die vocal doe het erg als house klinken ja. die terugkomende pianopingeltjes doen het er niet minder om.

ik vindt het jammer als het meer deze kant op gaat.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Leuke festival track denk ik. Wel een beetje mainstream
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Khadber wrote:Het lijkt er wel op alsof de hele melodieuze stroming deze richting op gaat. Ik vind het wel fijn klinken! Ben erg beniewd hoe dit live klinkt.
+1
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Nikkel wrote:Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Niks tegen DBSTF en Isaac overigens hoor. Erg jammer dit voor de scene, klinkt ook meer
als house als een dikke hardstyleplaat. En dan de vocals, die zijn helemaal ernstig.
Zoals ik al zei: niks tegen DBSTF en Isaac... Dit soort platen spreken mij ook totaal niet
Ik dacht ook meteen aan house :/
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Kepro wrote:
Nikkel wrote:Zeer jammer, hier trekken ze nog meer van die house en dance mensen mee aan! :sick:
Ik dacht ook meteen aan house :/
Same here, ook al klinkt het niet heel verkeerd. Ben eigenlijk dat 'Digital Age' stijltje nu al zat. Het was eerst leuk, maar nu wordt het voor mij alweer saai. Denk dat dat mede komt door dat A Different Story en Stardust zo lang op zich hebben laten wachten. Laten we iig hopen dat niet iedereen dit gaat doen.
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021
Klinkt misschien stom of raar, maar moeten we dit ondertussen nog echt zien als hardstyle?
Even los van vorig jaar de discussie raw en nu-style, want hier doel ik namelijk niet op en
wil hier ook niet weer over beginnen...
A
Digital Age word een nieuw subgenre? :P