Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 13:36 
 
Hardtraxxer

Artiest: D-Block & S-te-fan feat Isaac

Track(s): In The Air (Thrillogy 2012 Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dik!, maar waarom zo veel Thrillogy edits >.<

de kicks van deze plaat zijn wel het dikste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Screech van B-Front gejat :P Deze was echt wel dik, vooral omdat je het niet verwacht van DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom konden ze het origineel niet zo'n kicks geven. ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die knalde er wel op TH ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke edit. Vooruitgang x100 op het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Fijn, alleen jammer dat het een edit is. Als ze nu eens een volle track maken met fatsoenlijke kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Veel beter dan het origineel, maar daar was ook niet veel voor nodig. :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks