Nieuwe sport om happy hardcore te remixen
Related topics
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Headhunterz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Isaac & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Hardcore
- View the latest post: Neophyte & Panic & Paul Elstak @ Project Hardcore 2003
- View the latest post: Parvuz - Ultimate Hardcore Megamix
- View the latest post: The Dark Horror vs Noxiouz | Intents Festival 2026
- View the latest post: A tribute to Thunderdome
- View the latest post: Lekkerfaces vs Satirized - The Opening | Intents Festival 2026
Moderators
-
&Hardtraxxer
- 602 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
12. Critical Mass - Burning Love (ID remix)
2,6,7,9,10 zijn vet maar rest kan me niet boeien beetje teveel hitjes moet ik zeggen 
is Your Smile niet een mashup met een remake van
Charly Lownoise & Mental Theo - D.J. Fuck ?
Charly Lownoise & Mental Theo - D.J. Fuck ?
Je kunt op een hardstyle feest wel een dikke underground hardcore set draaien, maar dan staat iedereen stil..Intervention wrote:2,6,7,9,10 zijn vet maar rest kan me niet boeien beetje teveel hitjes moet ik zeggen
Maar altijd dezelfde nummers wordt ook zo schijtvervelend als wat.cheflegedozen wrote:Je kunt op een hardstyle feest wel een dikke underground hardcore set draaien, maar dan staat iedereen stil..Intervention wrote:2,6,7,9,10 zijn vet maar rest kan me niet boeien beetje teveel hitjes moet ik zeggen
Kijk maar naar Kasparov op Fusion, dat vond ik nou een goeie mainstream afsluiter zonder alleen maar al die vervelende hitjes.
-
G
Precies, maar vooral die EA tracks moeten ze eruit laten, want die zijn echt niks meer waard tegenwoordig... 90% break en slappe hap... op Raving Bootleg na natuurlijkdawasiknie wrote:Maar altijd dezelfde nummers wordt ook zo schijtvervelend als wat.cheflegedozen wrote:Je kunt op een hardstyle feest wel een dikke underground hardcore set draaien, maar dan staat iedereen stil..Intervention wrote:2,6,7,9,10 zijn vet maar rest kan me niet boeien beetje teveel hitjes moet ik zeggen
Kijk maar naar Kasparov op Fusion, dat vond ik nou een goeie mainstream afsluiter zonder alleen maar al die vervelende hitjes.
wacht maar
raving bootleg komt ook je strot nog is uit
snap niet waarom ze geen weapon x of re-style een keer een hardstyle party late afsluite
bijna geen commerciele nummers maar wel vette mainstream die je bijna nooit hoort omdat ie mensen op hardcore party's openen
raving bootleg komt ook je strot nog is uit
snap niet waarom ze geen weapon x of re-style een keer een hardstyle party late afsluite
bijna geen commerciele nummers maar wel vette mainstream die je bijna nooit hoort omdat ie mensen op hardcore party's openen
ach mensen stel je niet zo aan, dit soort hardcore op het eind van zo'n feest is echt zo mooi...
Ik was erbij en dus mond houden graag
Is niet mooi want de tracks die gedraaid worden zijn 9 van de 10 keer hetzelfde :')hardstyle92 wrote:ach mensen stel je niet zo aan, dit soort hardcore op het eind van zo'n feest is echt zo mooi...
inderdaad, dat je gewoon echt een uur lang door kan rammenThe Anim0l wrote:wacht maar
raving bootleg komt ook je strot nog is uit![]()
Ligt het aan mij of hoort niemand dat Re-Bottled een kleine edit is? 
-
MHardtraxxer
- 138 posts member since 2009
- last seen Jun 2012
standaard
die Evil Inside ME komt nu ook al mijn strot uit
die Evil Inside ME komt nu ook al mijn strot uit
Daar was de kans voor op XXlerator, maar toen stond je ook vaak stilroberttt wrote:inderdaad, dat je gewoon echt een uur lang door kan rammenThe Anim0l wrote:wacht maar
raving bootleg komt ook je strot nog is uit![]()
-
G
luisterde deze set gister op de fiets, en toch wel knap dat ze uiteindelijk zo hard durfde te gaan, voor EA & E doende 
-
D
veels te veel hitjes.. en idd zoals mensen hier ook zeggen: laat Re-style of wie dan ook eens afsluiten.. inplaats vn al Ea of angerfist.
eigenlijk kan je dan wel verwachten dat er zooveeel hitjes gedraaid worden.. of laat Ophidian afsluiten.. gewoon in één stuk door rammen

eigenlijk kan je dan wel verwachten dat er zooveeel hitjes gedraaid worden.. of laat Ophidian afsluiten.. gewoon in één stuk door rammen
Critical Mass - Burning Love (The Viper Remix) is de volledige titeldawasiknie wrote:12. Critical Mass - Burning Love (ID remix)/
Zeker weten? heeft dat op twitter gestaan ofzo?
ik weet het niet zeker maar kwam het een aantal keer tegen dusjadawasiknie wrote:Zeker weten? heeft dat op twitter gestaan ofzo?
Ze moeten art of fighters een x laten afsluiten.. Mainstream en toch heel dik
-
FHardtraxxer
- 85 posts member since 2010
- last seen Dec 2011
Refly is geen hitje? o.o!?!?!?
-
HHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Ophidian live
Negative A vs Tymon
zoek eens een keer wat artiesten uit die hoek om af te sluiten, weer is wat anders
Negative A vs Tymon
zoek eens een keer wat artiesten uit die hoek om af te sluiten, weer is wat anders
De eerste set sinds Refly is uitgekomen zonder Refly moet nog gevonden worden
Das wel een garantie dat de zaal binnen een kwartier leeg loopt ja haha (overigens niks ten nadele aan deze artiesten hoor).zoek eens een keer wat artiesten uit die hoek om af te sluiten, weer is wat anders