Ah, dit is dus dat ene hoekje van het forum waar men de troll accounts nog niet kent

Vitalityx0 schreef:
Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.
Ah, een track of set mag je dus pas vet vinden bij gratie van een grote massa? Sorry, maar ik kan thuis beter een weloverwogen mening over een plaat vormen dan live.
OT: heb die set ook zitten checken, maar deze was de enige die ook maar een klein beetje bij is gebleven, en dat was omdat ik de vocals van Angerfist & Outblast - Odious ken, waarin ze overigens vele malen beter worden toegepast. Maar goed, daar houdt de vergelijking ook wel op. Als je me had gezegd dat dit een nieuwe plaat op A2 was geweest (van Artic ofzo) had ik het ook geloofd. Nog steeds niet heel best, maar sowieso beter dan het andere werk van die set, en de kwelling die ik mee maakte toen ik Timmetje een maand terug live mocht meemaken.