Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 15:51 
 
Hardtraxxer

Als ze in plaats van iedere week een nieuwe track maken, eens goed de tijd zouden nemen voor een track misschien dat het dan wat beter zou klinken.
Alle tracks zijn net niet, of ruim niet zoals in dit geval.
Je zou toch denken na al dat 'kontje-gelik' bij de topproducers dat ze capable moeten zijn om een track te maken dat bijdrage levert aan de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 16:00 
 

Steffnov schreef:
Ah, dit is dus dat ene hoekje van het forum waar men de troll accounts nog niet kent :lol:

Vitalityx0 schreef:
Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.


Ah, een track of set mag je dus pas vet vinden bij gratie van een grote massa? Sorry, maar ik kan thuis beter een weloverwogen mening over een plaat vormen dan live.

OT: heb die set ook zitten checken, maar deze was de enige die ook maar een klein beetje bij is gebleven, en dat was omdat ik de vocals van Angerfist & Outblast - Odious ken, waarin ze overigens vele malen beter worden toegepast. Maar goed, daar houdt de vergelijking ook wel op. Als je me had gezegd dat dit een nieuwe plaat op A2 was geweest (van Artic ofzo) had ik het ook geloofd. Nog steeds niet heel best, maar sowieso beter dan het andere werk van die set, en de kwelling die ik mee maakte toen ik Timmetje een maand terug live mocht meemaken.


Steffnov ga is terug naar je hardcore hok

Jij hebt geen verstand van hardstyle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Net horen langskomen in de Magic Show en klonk vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitalityx0 schreef:
nielstil schreef:
Ik vind elke plaat van hun 'gewoon'. Geen enkele sprint er boven uit en na een half uur livestream van XQ wildstylez had ik het echt wel gehad... Moet gewoon wat meer tempo/variatie in hun sets/platen komen


Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.

alsof ik nog nooit op een feest geweest ben >.<

mag ik thuis de platen van k3 ook slecht vinden, uiteraard is het met sfeer tijdens een concert dan wel mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dit is best een vette track! :o Harde kick voor hun doen zeg. Lekkere drive er in ook. Voooral in 't laatste stuk.

Vind 't alleen jammer dat de kick op een gegeven moment omlaag wordt gepitched. Dat voegt weinig toe en 't klinkt niet zo mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:49 
 

Atmozfears zijn gewoon geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Atmozfears zijn gewoon geweldig :)

HAHAHHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIE GRAP MAN HAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:51 
 

SL8492 schreef:
Entourage schreef:
Atmozfears zijn gewoon geweldig :)

HAHAHHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIE GRAP MAN HAHAHAHAHAHA

Simpele ziel :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk die kindjes eens vechten. Ze leren zo snel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:04 
 

Elexz schreef:
Kijk die kindjes eens vechten. Ze leren zo snel :$

Who the fack ben jij nou weer? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit topic kan ook wel gesloten worden. Gaat nergens over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:41 
 

jefta21 schreef:
Dit topic kan ook wel gesloten worden. Gaat nergens over dit.


niks mis met het topic maar met de mensen die reageren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Dit topic kan ook wel gesloten worden. Gaat nergens over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:19 
 
Hardtraxxer

Ik vind de melodie heel erg op deze 2 tracks lijken.


(intro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel leuk dat er iets anders geprobeerd wordt, proberen ze btw bolivia opbouw na te doen? Kicks klinken niet lekker in ieder geval.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
Dit topic kan ook wel gesloten worden. Gaat nergens over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 01:58 
 

nieuwe source :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg je ni genoeg views via youtube zelf en ga je daarom alles hier ook nog is poste? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 10:50 
 

nielstil schreef:
Krijg je ni genoeg views via youtube zelf en ga je daarom alles hier ook nog is poste? >.<


als ik het voor de views deed had ik mijn ouwde account met 60.000 views niet afgesloten
of was ik verder gegaan om me kanaal van 200.000+ kijkers youtube.com/Notoriouskaffa.
Dus nee views heb ik genoeg.
En trouwens dat kanaal met 60.000 kijkers had ook een video met Atmozfears up top en die stond hier bovenaan en daarom is die video weg en daarom post ik een nieuwe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 11:49 
 

Ja en waarom post je dan telkens een preview van Check Out The Drop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ja en waarom post je dan telkens een preview van Check Out The Drop?

Is zijn onderschrift. Wordt aan gewerkt.

Aub nu weer over de track. Er staat al meer dan genoeg bagge rin dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JEFSKIII schreef:
Ja en waarom post je dan telkens een preview van Check Out The Drop?

Is zijn onderschrift. Wordt aan gewerkt.

Aub nu weer over de track. Er staat al meer dan genoeg bagge rin dit topic.


Fuckin irritant inderdaad. Net als deze plaat btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Notoriouskaffa schreef:
En trouwens dat kanaal met 60.000 kijkers had ook een video met Atmozfears up top en die stond hier bovenaan en daarom is die video weg en daarom post ik een nieuwe ;)

Ja dezelfde video die je op de eerste pagina ook al had gepost.. >.<

OT: Leuk geprobeerd, maar die hardere stijl ligt hen niet vind ik, voor mij mogen ze bij hun gewone stijl blijven en de kwaliteit ipv de kwantiteit nog een beetje opkrikken. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 15:49 
 

Qlown schreef:
Notoriouskaffa schreef:
En trouwens dat kanaal met 60.000 kijkers had ook een video met Atmozfears up top en die stond hier bovenaan en daarom is die video weg en daarom post ik een nieuwe ;)

Ja dezelfde video die je op de eerste pagina ook al had gepost.. >.<

OT: Leuk geprobeerd, maar die hardere stijl ligt hen niet vind ik, voor mij mogen ze bij hun gewone stijl blijven en de kwaliteit ipv de kwantiteit nog een beetje opkrikken. :]


Die is er weer in ge'edit want het vorige kanaal waar die op stond is verwijderd.
Vraag maar aan Khadber als je me niet gelooft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:55 
 

Epic deze track
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks