Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 19:09 
 
Hardtraxx Addict

die hardcore achtige kicks zijn zo geen toegevoegde waarde :P passen helemaal niet in de track! Vind hetzelfde bij Destroy -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker leuker met die kicks, maar kan even niet plaatsen waar ik die eerder heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:

Zoiets lekkers had ik niet verwacht van Atmozfears !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:

Zoiets lekkers had ik niet verwacht van Atmozfears !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
:bomb:

Zoiets lekkers had ik niet verwacht van Atmozfears !


Dit dus! Vind ze normaal gesproken niets bijzonders, maar toen ik het livesetje van qapital aan het terugluisteren was kwam ik tot mijn verbazing achter dat het van Atmozfears was. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit bevalt me wel, atmozfears gaan soort van raw in hun stijl, klinkt als een zeker goede plaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap het even niet... deze versie: http://www.youtube.com/watch?v=8vSPWbhxQUg hoor ik dezelfde kick, terwijl ik laatst dus live de versie met de verschillende kicks hoorde, is hier ook een preview van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 00:58 
 
Hardtraxx Addict

Piep schreef:
urbandesigner schreef:
:bomb:

Zoiets lekkers had ik niet verwacht van Atmozfears !


Dit dus! Vind ze normaal gesproken niets bijzonders, maar toen ik het livesetje van qapital aan het terugluisteren was kwam ik tot mijn verbazing achter dat het van Atmozfears was. :thumbsup:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 17:25 
 
Hardtraxx Elite

MikezDJ schreef:
Ik snap het even niet... deze versie: http://www.youtube.com/watch?v=8vSPWbhxQUg hoor ik dezelfde kick, terwijl ik laatst dus live de versie met de verschillende kicks hoorde, is hier ook een preview van?

In livesetjes/radioshows waar ie gedraaid word, bijv. Thera @ H4H zoals hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict

CyrilHS schreef:
MikezDJ schreef:
Ik snap het even niet... deze versie: http://www.youtube.com/watch?v=8vSPWbhxQUg hoor ik dezelfde kick, terwijl ik laatst dus live de versie met de verschillende kicks hoorde, is hier ook een preview van?

In livesetjes/radioshows waar ie gedraaid word, bijv. Thera @ H4H zoals hierboven.


De kicks zijn ondertussen gewijzigd, daarom verschillen stukjes op Youtube met wat je hoort in setjes. De kicks in de uiteindelijke release zullen nog een stukje harder zijn. ;) Meer naar de hardcore sound toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:12 
 

Blijft toch een dikke track dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:19 
 

TiMOTHYb schreef:
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.


Die is waarschijnlijk gecreëerd voor de live-act op Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.


Die is waarschijnlijk gecreëerd voor de live-act op Rebirth.

Onzin! Die is al veel vaker van te voren gedraaid. Had niks met Rebirth te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 18:25 
 

CyrilHS schreef:
Jro_ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.


Die is waarschijnlijk gecreëerd voor de live-act op Rebirth.

Onzin! Die is al veel vaker van te voren gedraaid. Had niks met Rebirth te maken.


Oke tof. Dan is mijn waarschijnlijkheid niet correct, dat maakt het geen onzin. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 10:30 
 

Jro_ schreef:
Oke tof. Dan is mijn waarschijnlijkheid niet correct, dat maakt het geen onzin. :nono:


Eigelijk wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 11:40 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.

Final version is zonder de kickchange ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij de originele versie maar... Die hardcore kicks verprutsen 't juist vind ik. Flink harde hardstyle kicks zijn beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Stereorockerz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.

Final version is zonder de kickchange ;)

Waarom releasen ze niet gewoon een originele en een kick edit ofzo? Lijkt me wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 23:09 
 

CyrilHS schreef:
Stereorockerz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Juist! Op Sequence draaide ze ook een versie met een kickchange, die waren echt vet. Ben benieuwd welke er nou uiteindelijk onder komen, maar lijkt mij deze versie aangezien dat vorige week was.

Final version is zonder de kickchange ;)

Waarom releasen ze niet gewoon een originele en een kick edit ofzo? Lijkt me wel beter.



:thumbup: net zo makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 22:49 
 

Deze mag ook wel gereleased worden van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheProphet schreef:
Deze mag ook wel gereleased worden van mij :thumbup:

Luister jij 2 nummers per minuut aan je comments te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:01 
 

Wannabe_TheProphet schreef:
Deze mag ook wel gereleased worden van mij :thumbup:


Wannabe :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelekt hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:09 
 
Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Gelekt hihi

Helaas wel ja, is wel heel respectloos om een track zomaar te uploaden :/
Lekken via CD's of wat dan ook is al kut zat voor de artiest, laat staan dat mensen je promo's zomaar online gooien..

Achja, ik had hem toch al :P

EDIT: gelekte versie is niet eens de afgeronde.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks