Entourage schreef:
Qlown schreef:
Man wat ben jij hilarisch. :"D
Thera heeft tenminste een verleden, met zijn successen. Toen lagen zij nog in hun wieg..
Zoals ik al zei; In het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst
Wout1997 schreef:
Don't feed the troll.
Kruip jij maar weer in het holletje van Lyst

Haten omdat zo'n jonge jongen al zo succesvol is. :')
Ze zijn zeker niet slecht in producen dat heb ik nooit gezegd, ik denk zelfs dat hij later een van de grote namen gaat worden. Dat betekent niet dat ze nu nog niet bovenaan horen te staan qua producen. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, B-Front, Frontliner en tientallen andere zijn op dit moment nog beter.
Zelf vind ik Phrantic en Re-Volt de beste nieuwkomers als je het mij vraagt.
Edit: had Brt's post nog niet gelezen
