Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:37 
 
Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.


Grootste bullshit die ik ooit gehoord heb >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

LivingForEDM schreef:
Analoxx schreef:
Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten... :sleep:


Maar wel technisch de beste :)

Wat een gelul. Jij wilt zeggen dat een paar 15 jarige knaapjes die net 1 jaar in de scene zitten de meest technische artiesten van de scene zijn? >.<
De gemiddelde mainstream artiest komt hier met 2 vingers in zijn neus en zijn ogen dicht nog overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Talent heeft die kerel niet echt nee

Hahaha. Vandaar zijn immens grote diversiteit, overvloed aan inspiratie en vernieuwingen die elke keer weer terugkomen. Is dat geen vorm van talent dan? Kan ik van het overgrote percentage andere producers niet zeggen ;)

Edit: Oh ja, en hij is ook nog zegmaar soort van ergens een beetje enigszins oprichter van Theracords, vrijwel het beste substream label met de juiste instelling (dus niet moneymoneyprophetprophet). Maargoed, dat doet er verder niet toe natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:14 
 

Lijkt me toch logisch. Dit soort hardstyle is veel moeilijker om te maken en er zit ook nog is 10x zoveel gevoel in. Daarom niks meer dan lof voor deze jongen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Lijkt me toch logisch. Dit soort hardstyle is veel moeilijker om te maken en er zit ook nog is 10x zoveel gevoel in. Daarom niks meer dan lof voor deze jongen. :worship:


Maat, luister.. iedere track van Atmozfears is in dezelfde vorm geproduceerd.. Thera is 100x diverser in het maken van tracks. Deze man zit ook nog is tientallen jaren in de scene. Kom dan a.u.b. met praatjes dat Atmozfears meer talent hebben en technisch hoger begaafder zijn dan meneer Pieter?? Verdiep je eerst maar is beter in de scene ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:45 
 

Haha, dan kan ik ook over Thera zeggen. Al zijn tracks lijken op elkaar; boem boem, zonder enige vorm van melodie en gevoel. Successen in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Boem boem is een stuk makkelijker om te maken dan tututu boem boem tututu. Komt technisch gezien veel meer bij kijken. Misschien moet jij je eerst wat meer verdiepen voordat je gaat reageren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Man wat ben jij hilarisch. :"D
Thera heeft tenminste een verleden, met zijn successen. Toen lagen zij nog in hun wieg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Don't feed the troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxxer

Entourage schreef:
Haha, dan kan ik ook over Thera zeggen. Al zijn tracks lijken op elkaar; boem boem, zonder enige vorm van melodie en gevoel. Successen in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Boem boem is een stuk makkelijker om te maken dan tututu boem boem tututu. Komt technisch gezien veel meer bij kijken. Misschien moet jij je eerst wat meer verdiepen voordat je gaat reageren. ;)


bij deze benoem ik je tot de grootste idioot van dit topic.. :thumbup:

OT: opzich wel een aardig plaatje, het idee is leuk alleen de uitvoering minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:03 
 

Qlown schreef:
Man wat ben jij hilarisch. :"D
Thera heeft tenminste een verleden, met zijn successen. Toen lagen zij nog in hun wieg..

Zoals ik al zei; In het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst

Wout1997 schreef:
Don't feed the troll.

Kruip jij maar weer in het holletje van Lyst :thumbup:

Haten omdat zo'n jonge jongen al zo succesvol is. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Haten omdat zo'n jonge jongen al zo succesvol is. :')

Ze zijn met 2.

Entourage schreef:
Mijn 14 jarige held :clap:

En hebben een leeftijd van 21 en 23 jaar.

Dus of je bent aan het trollen of je bent in de war met Adrenalize.
Als het dat eerste is raad ik je aan om er mee op te houden.

Laten we het nu maar weer over de track zelf hebben. Geen nut om hier andere dingen bij te betrekken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Qlown schreef:
Man wat ben jij hilarisch. :"D
Thera heeft tenminste een verleden, met zijn successen. Toen lagen zij nog in hun wieg..

Zoals ik al zei; In het verleden behaalde successen, bieden geen garantie voor de toekomst

Wout1997 schreef:
Don't feed the troll.

Kruip jij maar weer in het holletje van Lyst :thumbup:

Haten omdat zo'n jonge jongen al zo succesvol is. :')

Ze zijn zeker niet slecht in producen dat heb ik nooit gezegd, ik denk zelfs dat hij later een van de grote namen gaat worden. Dat betekent niet dat ze nu nog niet bovenaan horen te staan qua producen. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers, B-Front, Frontliner en tientallen andere zijn op dit moment nog beter.
Zelf vind ik Phrantic en Re-Volt de beste nieuwkomers als je het mij vraagt.

Edit: had Brt's post nog niet gelezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:13 
 

Kak, ben in de war met Adrenalize. Excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Al zijn tracks lijken op elkaar; boem boem, zonder enige vorm van melodie en gevoel.

Geen gevoel... Hij heeft meer platen met gevoel dan kut-Atmozfears met hun standaard melodietjes waar 0 inspiratie in zit en platen die alleen maar hitje voor hitje op de markt komen. It's A Fine Day: 1000 gevoel, Birth Of A Flame: 1000 gevoel, People: 1000 gevoel, en dat zijn nog maar een paar solo platen. Om nog maar te zwijgen over zijn collabs en de rest van het label. Lijken op elkaar? Ga toch weg man.

Entourage schreef:
Komt technisch gezien veel meer bij kijken.

En dat weet je... Hoe? Geef eens een voorbeeld? Nu ben ik wel benieuwd als je zoiets van de daken gaat roepen zonder voorbeeld of argument.

Edit - En dit:
Wout1997 schreef:
Had Brt's post nog niet gelezen

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:39 
 

Atmozfears & Omegatypez technisch het beste, HAHAHAHAHAHAHA

Post dat nog is op 1 april
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Laten we het nu maar weer over de track zelf hebben. Geen nut om hier andere dingen bij te betrekken..

Kuch. Laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit toch een raar en min of meer triest forum.
Telkens zeuren dat alles van Atmozfears te blij en soft is, komen ze met dit, is het slecht en "inspiratieloos"
Alsjeblieft zeg, inspiratie zat bij deze heren, en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.
OT: Leuke plaat, niks speciaals maar erg leuk om een keer aan het einde van een set voorbij te horen komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:04 
 

TP-Project schreef:
Wat is dit toch een raar en min of meer triest forum.
Telkens zeuren dat alles van Atmozfears te blij en soft is, komen ze met dit, is het slecht en "inspiratieloos"
Alsjeblieft zeg, inspiratie zat bij deze heren, en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.
OT: Leuke plaat, niks speciaals maar erg leuk om een keer aan het einde van een set voorbij te horen komen!

Eindelijk iemand die het snapt. :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Newbie

Entourage schreef:
TP-Project schreef:
Wat is dit toch een raar en min of meer triest forum.
Telkens zeuren dat alles van Atmozfears te blij en soft is, komen ze met dit, is het slecht en "inspiratieloos"
Alsjeblieft zeg, inspiratie zat bij deze heren, en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.
OT: Leuke plaat, niks speciaals maar erg leuk om een keer aan het einde van een set voorbij te horen komen!

Eindelijk iemand die het snapt. :worship: :worship: :worship:


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.

Jammer dat die tracks nog niet hier op het forum staan dan. Je brengt het net alsof het algemeen bewezen is. Ik ben het er in ieder geval niet mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
Wat is dit toch een raar en min of meer triest forum.
Telkens zeuren dat alles van Atmozfears te blij en soft is, komen ze met dit, is het slecht en "inspiratieloos"
Alsjeblieft zeg, inspiratie zat bij deze heren, en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.
OT: Leuke plaat, niks speciaals maar erg leuk om een keer aan het einde van een set voorbij te horen komen!

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:13 
 
Hardtraxx Newbie

Reageren op gebash en valse feiten mag ook niet mods?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:14 
 

Mods beschermen hun trouwe vriendjes graag, :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Haha, dan kan ik ook over Thera zeggen. Al zijn tracks lijken op elkaar; boem boem, zonder enige vorm van melodie en gevoel. Successen in het verleden zijn geen garanties voor de toekomst. Boem boem is een stuk makkelijker om te maken dan tututu boem boem tututu. Komt technisch gezien veel meer bij kijken. Misschien moet jij je eerst wat meer verdiepen voordat je gaat reageren. ;)


Ik heb serieus een kwartier dubbel gelegen om deze reactie.. ik ga niet eens de moeite meer doen om het jou uit te leggen ;) Wat je daar probeert te vertellen valt echt totaal niet serieus te nemen! Je bent voor mij echt al het lachertje van dit jaar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxx Newbie

'15 jarig' :lol: 'talentloos' :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks