Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Atmozfears

Track(s): Up Top

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:08 
 

Ik wil lekker raw zijn, maar ik kan het nieeeet
Wat een baggerzooi weer dit :yawn:

Monster is dan wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En weer een.......... :sleep: Wat is dat toch met die Linkin Park vocals de laatste tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou eens goed een tijdje aan één track gaan zitten en iets origineels en goed uitgewerkts maken in plaats van tientallen inspiratieloze tracks eruit poepen, kan het misschien nog wat worden. Monster is werkelijk de enige interessante track van ze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zien Atmozfears staan dus het is automatisch crap? Lekker nr hoor, best een harde kick! het is niet echt rauw, maar wel harder dan wat ze normaal maken. Kan een leuke release worden met Monster! Veel drive in de Mid-intro. Hele vette synth, komt me wel bekend voor trouwens (die wildstylez track?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk nummertje. Hun stijltje bevalt me wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Jullie zien Atmozfears staan dus het is automatisch crap? Lekker nr hoor, best een harde kick! het is niet echt rauw, maar wel harder dan wat ze normaal maken. Kan een leuke release worden met Monster! Veel drive in de Mid-intro. Hele vette synth, komt me wel bekend voor trouwens (die wildstylez track?).

-.-

Er zit heus wel iets interessants in deze track, en waarschijnlijk ook wel in hun andere tracks. Maar ik vind het gewoon leeg, saai, en vaak genoeg ook inspiratieloos. Ik vind het niet automatisch kut omdat het Atmozfears is, ik vind het saai omdat het VAN Atmozfears is en dus, zoals de meeste van hun tracks, hetzelfde principe is.

Monster is en blijft daar tot nu de enige uitzondering op, en misschien volgt er wel meer als meer kwalitatief ipv kwantitatief gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:16 
 


Hier is die eruit geknipt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan hem wel waarderen.
p-stylez schreef:
Kan een leuke release worden met Monster!

Eens, al heb ik helemaal niks met Leap in the Dark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Weer een hele vette break net als in monster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
En weer een.......... :sleep: Wat is dat toch met die Linkin Park vocals de laatste tijd?

Elexz schreef:
Waar heb jij last van???
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wist niet dat ik tegen mezelf aan het praten was, sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:34 
 

Mijn 14 jarige held :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict

Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten... :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:51 
 
Hardtraxx Newbie

Analoxx schreef:
Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten... :sleep:


Maar wel technisch de beste :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LivingForEDM schreef:
Analoxx schreef:
Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten... :sleep:


Maar wel technisch de beste :)

Waar slaat dat nou weer op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ai, weer een dodelijk saaie plaat. Technisch goed of niet goed, ik vind nog geen enkele plaat van ze de middenmoot ontstijgen. Laat staan bereiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Deze komt samen met Leap In The Dark en Monster op een raw'er ep. Bron: Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

En toch als ze hier meer tijd in hadden gestopt had dit best een hele dikke plaat kunnen worden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:28 
 
Hardtraxx Addict

LivingForEDM schreef:
Analoxx schreef:
Atmozfears zijn voor mij samen met Omegatypez en Artic op het moment de meest inspiratieloze artiesten... :sleep:


Maar wel technisch de beste :)


die snap ik ook niet helemaal haha :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:30 
 

Hij bedoeld technisch qua sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxxer

Entourage schreef:
Hij bedoeld technisch qua sounds


Zelfs dan snap ik hem nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:33 
 

Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.

Want voor de muziek van Thera hoef je niet goed te weten hoe elke sound in elkaar zit en hij is niet technisch begaafd idd.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks