Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik word echt kneiternerveus van dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken hem sinds het setje van Thera en moet toch wel zeggen dat ik dit niet van Atmozfears had verwacht. Nog steeds geen fan van ze, maar de plaat is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 00:14 
 
Hardtraxx Elite

Ik zie hier nergens een versie met die brute kicks staan, dus bij deze :

http://www.youtube.com/watch?v=iGvCdOU_ ... e&t=39m52s

Was genieten op Madnezz. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inderdaad een vette plaat, gehoord bij E-Force op Qapital. Geen idee dat deze van Atmozfears was, maar nette productie. Hardcore kicks ben ik persoonlijk niet zo van, maar wel een goed experimentje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet verwacht dat deze van Atmozfears zou zijn toen ik hem voor het eerst hoorde. Maar een heerlijk nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks zijn sowiesoooo geript :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Die kicks zijn sowiesoooo geript :P

van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 15:07 
 
Hardtraxx Elite

Ja dit had ik niet verwacht van Atmozfears. Wel een toppertje en vooral de Mid-intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Mr Lellebel schreef:
Die kicks zijn sowiesoooo geript :P

van?

Mr Lellebel. Nee zou het zo gauw niet weten maar ik durf mijn geld erop in te zetten dat zij die kicks niet zelf hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle releases van Atmozfears gaan snel, maar nu er echt iets leuks bij zit duurt het eeuwen.... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:10 
 
Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Alle releases van Atmozfears gaan snel, maar nu er echt iets leuks bij zit duurt het eeuwen.... :(

Inderdaad, en Monster mogen ze ook eens releasen samen met deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Na Loudness overtuigd van dit nummer. Vette plaat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict

CyrilHS schreef:
p-stylez schreef:
Alle releases van Atmozfears gaan snel, maar nu er echt iets leuks bij zit duurt het eeuwen.... :(

Inderdaad, en Monster mogen ze ook eens releasen samen met deze!

Deze komt ook uit met Monster en Leap In The Dark :)
Duurt hopelijk niet lang meer inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:37 
 
Hardtraxxer

TP-Project schreef:
Wat is dit toch een raar en min of meer triest forum.
Telkens zeuren dat alles van Atmozfears te blij en soft is, komen ze met dit, is het slecht en "inspiratieloos"
Alsjeblieft zeg, inspiratie zat bij deze heren, en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.
OT: Leuke plaat, niks speciaals maar erg leuk om een keer aan het einde van een set voorbij te horen komen!


True
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Totaal plaatje is echt vet zeg, hele dikke break en vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg lekker hoor, kicks lekker vol en krachtig en vocals blijven hangen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan Mad Dog - Agony, die screeches dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de weinige tracks van Atmozfears die mij echt pakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 22:31 
 
Hardtraxxer

CyrilHS schreef:
Ik zie hier nergens een versie met die brute kicks staan, dus bij deze :

http://www.youtube.com/watch?v=iGvCdOU_ ... e&t=39m52s

Was genieten op Madnezz. :loving:


Dankuuu Dankuuu,, kippevel :drool:

Plaat op Knock out en Qapital gehoord, mooie herinnering aan die kick zo uit 't niets.. iedereen scrheeuwen... 'ooohhhhhhh' xD

Heelee vette plaat !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 09:32 
 
Hardtraxxer

Wauw wat voor edit draaide Thera tijdens Loudness van dit nummer? Die kicks gingen echt hard, en dan die break met die vage screeches :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was geen edit, maar als je deze versie bedoeld op 39.52:



Dat is een eerdere versie van Up Top
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel gaaf, vind alleen de vocals niet passen :(
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks