Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:24 
 

De Ikea is al dicht zo te zien, de ballebak klanten zitten nu in het Atmozfears topic

Gaat weer nergens meer over....
Benieuwd wanneer dit met Monster en Leap In the Dark word gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Mods beschermen hun trouwe vriendjes graag, :')

Kansloos. Ik haat het om de boeman te zijn. Daarom verwijder ik liever berichten in plaats van waarschuwingen te versturen. Duidelijk dat dit ook al niet geäpprecieerd wordt. Prima, dan verstuur ik vanaf hedendaags wel sneller waarschuwingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is de allereerste keer dat ik de jonge generatie fors gezamenlijk in opstand zie komen, elkaar steunen met het verstand van een zonnebloempit en uitspraken waar je spontaan van kotst... Hardtraxx wordt langzaam overgenomen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

LivingForEDM schreef:
Reageren op gebash en valse feiten mag ook niet mods?

Ik had gevraagd om het eens over de track zelf te hebben. Niet om iedere keer af te wijken naar zinloze beschuldigingen..

Overigens wordt er tegenwoordig in ELK Atmozfears topic hier keer op keer ingegaan. 1 keer lijkt me voldoende, toch?
Als je het zo storend en nodig vindt om te happen kun je dat ook via PM doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:05 
 
Hardtraxx Elite

best een lekker nummertje, jammer van die over used linkin park vocalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

't mooiste is nog, ik vind t een erg gave track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat iedereen nog serieus op Entourage reageert terwijl die jongen de gehele dag al zo'n 100 trolls heeft geplaatst :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
't mooiste is nog, ik vind t een erg gave track :lol:

Mag best hoor, ik vind hem ook best wel leuk :)
Ik snap wel dat vele het niks vinden maar dan hoef je toch niet dit topic vol te spammen met allemaal onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat een track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:43 
 

Haha zie al deze meelopers. Thera vind het een gave track en plotseling al die haters hier ook. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Haha zie al deze meelopers. Thera vind het een gave track en plotseling al die haters hier ook. :')

Nee vind hem serieus best wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Haha zie al deze meelopers. Thera vind het een gave track en plotseling al die haters hier ook. :')

vindt*
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Haha zie al deze meelopers. Thera vind het een gave track en plotseling al die haters hier ook. :')


Puur door het feit dat jij de billen van Atmozfears zo ongelofelijk hard aan het likken is vind ik deze track al ongelofelijk slecht, slap, inspiratieloos en 13/12.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:13 
 
Artiest

Jullie hebben echt mijn dag gemaakt vandaag... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tvds, ik vraag mij af wat nou precies de rolverdeling is binnen Atmozfears.
Hoe maken jullie platen? Apart/ samen/ via Skype/ op een andere manier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor, tegen of geen mening t.a.v. Atmozfears in totaliteit boeit niet. Maar dit nummer beschouwen als leuk is in en intriest.
Verschillen van mening kan, moet en is logisch, maar dit is hoe dan ook oersaai, slap, langdradig en vooral kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 02:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Voor, tegen of geen mening t.a.v. Atmozfears in totaliteit boeit niet. Maar dit nummer beschouwen als leuk is in en intriest.
Verschillen van mening kan, moet en is logisch, maar dit is hoe dan ook oersaai, slap, langdradig en vooral kansloos.

Dat jij het nummer kut vindt is prima, maar andere mensen triest noemen die dit nummer wel leuk vinden is schandalig.

Ik vind het nummer zelf wel te doen. Vooral de climaxen zijn oké :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet heel bijzonder maar wel aardig. ^^ Die reacties hier zijn echt lachwekkend! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 04:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TP-Project schreef:
Wat is dit toch een raar en min of meer triest forum.
Telkens zeuren dat alles van Atmozfears te blij en soft is, komen ze met dit, is het slecht en "inspiratieloos"
Alsjeblieft zeg, inspiratie zat bij deze heren, en de meeste platen zijn gewoon goed met sterke melodieen en goede kicks.
OT: Leuke plaat, niks speciaals maar erg leuk om een keer aan het einde van een set voorbij te horen komen!

Ik vind elke plaat van hun 'gewoon'. Geen enkele sprint er boven uit en na een half uur livestream van XQ wildstylez had ik het echt wel gehad... Moet gewoon wat meer tempo/variatie in hun sets/platen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 09:09 
 
Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
Ik vind elke plaat van hun 'gewoon'. Geen enkele sprint er boven uit en na een half uur livestream van XQ wildstylez had ik het echt wel gehad... Moet gewoon wat meer tempo/variatie in hun sets/platen komen


Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.

OT: Grappig plaatje niet echt mijn ding maar mag er zeker wezen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:00 
 
Hardtraxx Veteran

Tvds schreef:
Jullie hebben echt mijn dag gemaakt vandaag... :lol:

Daar deden we het voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanaf pagina 2 alles reacties lopen lezen. Nog nooit in m'n leven zo een lange mop gelezen zonder einde :lol:

OT: ik kan deze plaat prima waarderen! ^^ Ik hoop dat dit het begin is van een stijgende lijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitalityx0 schreef:
nielstil schreef:
Ik vind elke plaat van hun 'gewoon'. Geen enkele sprint er boven uit en na een half uur livestream van XQ wildstylez had ik het echt wel gehad... Moet gewoon wat meer tempo/variatie in hun sets/platen komen


Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.

Wat is dit dan? Alsof je thuis niet kunt bepalen of je iets vet vindt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat een dikke track is dit, moet snel uitkomen anders heb ik hem al te veel geluisterd als die uitkomt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dit is dus dat ene hoekje van het forum waar men de troll accounts nog niet kent :lol:

Vitalityx0 schreef:
Daar ligt je probleem al, in je eentje thuis achter je computer midden in de nacht met je koptelefoon op naar een festival lopen luisteren, natuurlijk springt er dan niks naar boven, omdat je de sfeer van het publiek en daarom reeds ook de track zelf ook niet echt proeft.


Ah, een track of set mag je dus pas vet vinden bij gratie van een grote massa? Sorry, maar ik kan thuis beter een weloverwogen mening over een plaat vormen dan live.

OT: heb die set ook zitten checken, maar deze was de enige die ook maar een klein beetje bij is gebleven, en dat was omdat ik de vocals van Angerfist & Outblast - Odious ken, waarin ze overigens vele malen beter worden toegepast. Maar goed, daar houdt de vergelijking ook wel op. Als je me had gezegd dat dit een nieuwe plaat op A2 was geweest (van Artic ofzo) had ik het ook geloofd. Nog steeds niet heel best, maar sowieso beter dan het andere werk van die set, en de kwelling die ik mee maakte toen ik Timmetje een maand terug live mocht meemaken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks