Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:48 
 

Reviral schreef:
Epic deze track

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:38 
 

:bomb: erop dan :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:38 
 

Reviral schreef:
:bomb: erop dan :evil:

Hahaha, jij snapt het :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opzich nog wel een aardig plaatje dit, in elk geval de eerste Atmozfears die ik niet al na 5 seconden huilen af wil zetten.

Spablauw denk is aan je hart man, wat gaat er nou allemaal niet goed in je hoofd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 16:41 
 

Kan echt niet genoeg krijge van deze track :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dus volgens bepaalde logica hier moet dubstep dus technisch GEWELDIG zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:36 
 

San Marco schreef:
Dus volgens bepaalde logica hier moet dubstep dus technisch GEWELDIG zijn :D

sommige mensen hier zie ik bij echt kei goeie tracks :thumbdown:

terwijl ik echt zo iets heb van :clap: :yay: :thumbsup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
San Marco schreef:
Dus volgens bepaalde logica hier moet dubstep dus technisch GEWELDIG zijn :D

sommige mensen hier zie ik bij echt kei goeie tracks :thumbdown:

terwijl ik echt zo iets heb van :clap: :yay: :thumbsup: :lol:


Bij jou heb ik ook echt zo iets van :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:40 
 

dylanleijten schreef:
Notoriouskaffa schreef:
San Marco schreef:
Dus volgens bepaalde logica hier moet dubstep dus technisch GEWELDIG zijn :D

sommige mensen hier zie ik bij echt kei goeie tracks :thumbdown:

terwijl ik echt zo iets heb van :clap: :yay: :thumbsup: :lol:


Bij jou heb ik ook echt zo iets van :thumbdown:


jullie instelling is echt zo negatief :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, zo zijn we eenmaal op hardtraxx :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Dus volgens bepaalde logica hier moet dubstep dus technisch GEWELDIG zijn :D


Kan het prima zijn :whistle:



Om eens wat te noemen. Gaat harder dan dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje opgeruimd hier. Blijf even lief voor elkaar en blijf ontopic aub! Dit is al de zoveelste keer dat er een moderator moet ingrijpen, is het dan zo verschrikkelijk moeilijk?

Over de track: Track heeft een leuke drive, maar deze drive maakt de plaat niet echt energiek wat waarschijnlijk aan de kicks ligt. Vocalen zijn ook niks. Plaat doet mij dus nog niet zoveel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde 'm gister voor het eerst bij Restylerz. Erg fijne screeches, je hoort ook wat Wildstylez invloeden net zoals andere recente Atmozfears tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 22:17 
 

Heerlijk nummer! Verrast door de kicks en screeches :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een topic zeg, zie het nu pas, als ik dit zo zie snap ik Thera wel.

On-Topic: aardige track, overdreven snares zijn minder, daar mogen Atmosfearz wat mij betreft wel eens mee ophouden want hoor dat soort snares in veel tracks van hem terug.

Maar voor de rest is ie wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:43 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerst erge twijfels maar dit is toch wel een vette plaat hoor! :D Moet je een keer live meegemaakt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:11 
 

In het setje van thera ben ik gaan kijken welke track het was. Toen even drie keer gecontroleerd, komt hier echt the record breaking na? Ja dat klopt.. Neeeee dit is toch niet van atmozfears? Even het setje afgezet, preview aangezet. Wow het is m wel!

Veel commentaar gehad op atmozfears, maar dit is gewoon echt een vette plaat! Vocals zijn prima, screeches zijn vet (a la soundstorm van wildstylez ofzo?), kick is ook echt prima. Beetje pattern 2 achtige kick. Achtig he jongens, nu niet iedereen op zn pik getrapt zijn.

Vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
In het setje van thera ben ik gaan kijken welke track het was.

Precies hetzelfde hier! Ik dacht eerst is er nu al een remix uit van deze plaat? Zo herriner ik me hem niet van achter me pc. De kicks klinken echt hard live :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekkere plaat voor hun doen :), kicks klinken vol en screech ook lekker, alleen vocalen beginnen na een aantal keer luisteren te irriteren. Verder leukste plaat van hun met Monster en Leap In The Dark :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
sommige mensen hier zie ik bij echt kei goeie tracks :thumbdown:

terwijl ik echt zo iets heb van :clap: :yay: :thumbsup: :lol:

Of we hebben gewoon een andere smaak en/of zijn wat kritischer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Opzich prima plaatje, maar ben er nog niet weg van. Misschien nog een paar keer horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Elite

Deze vannacht voor het eerst live gehoord, was genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking gruwelijke plaat :worship:
Laatst voor het eerst live gehoord, erg nice!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks