Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff geluisterd naar de gelekte versie, en de gelekte versie is zonder de kickswitch :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Achja, ik had hem toch al :P


Siek hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ff geluisterd naar de gelekte versie, en de gelekte versie is zonder de kickswitch :(

Volgens Tim is het een oude versie, inmiddels al vaak veranderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Stereorockerz schreef:
Achja, ik had hem toch al :P


Siek hoor


Wowowoow wij moeten ook in zo'n promo-poultje terecht komen man :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:35 
 

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
Ff geluisterd naar de gelekte versie, en de gelekte versie is zonder de kickswitch :(

Volgens Tim is het een oude versie, inmiddels al vaak veranderd :P


Moet je er niet zo slordig mee omgaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Waarom releasen ze niet gewoon een originele en een kick edit ofzo? Lijkt me wel beter.

Tweet jij 't ff naar ze? Die kickchange maakt 't zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kickchange is echt vet ;) !
Stond bij Loudness even met m'n mond open van verbazing, je zag iedereen ook ineens zo'n 'awhhh' gezicht trekken en de zaal ging lekker :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja gewoon een heel heel vet nummer, telkens als ik hem live langs hoor komen denk ik weer

"van wie was die toch ook alweer... oh wacht :oh: "
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Die kickchange is echt vet ;) !
Stond bij Loudness even met m'n mond open van verbazing, je zag iedereen ook ineens zo'n 'awhhh' gezicht trekken en de zaal ging lekker :P.


Toen dacht ik nog dat die veranderende kick het inmixen van de volgende (hardere) track was, maar achteraf bleek dat dus niet, aangename verassing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.


jij moet je echt gaan gedragen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal vast laat gaan komen net als monster ..... ik vind het een heerlijke track vooral als de hard kick erin komt, meer raw tracks van deze jongens hopelijk ! overigens zijn dit niet hun enige raw track, lees: Rip the jacker
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-Shock schreef:
Entourage schreef:
Kijk, muziek van Thera (en gelijknamige) zijn simplistisch om te produceren, maar voor tracks als dit, moet je technisch zeer begaafd zijn en goed weten hoe elke sound in elkaar zit.


jij moet je echt gaan gedragen....

Want? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickchange is thuis niet zo vet, maar ging vannacht op XXlerator wel heel lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In één topic is "kickchange" ineens een woord geworden dat iedereen gebruikt? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
In één topic is "kickchange" ineens een woord geworden dat iedereen gebruikt? :')

Zij snappen er helemaal niets van. Iedereen weet dat kickswitch de officiële term is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Break vind ik echt heeeeerlijk! verder goed plaatje, jammer dat ze deze nauwelijks draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:31 
 

Al iets bekend over deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja deze komt op zijn album, waarvan we snel info over krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Ja deze komt op hun album, waarvan we snel info over krijgen :)


Even hierop inhaken: ze zijn niet meer met 2, enkel Tim is nog over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Fusionmania schreef:
Ja deze komt op hun album, waarvan we snel info over krijgen :)


Even hierop inhaken: ze zijn niet meer met 2, enkel Tim is nog over.

Oja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een heldentrack! Dat hij maar snel mag komen (met de andere kicks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow! Wat een plaat, heerlijk met die ''hardcore kicks''.
Klein minpuntje is de lange break maar verder echt gruwelijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Het stuk met de vocals vind ik eigenlijk nog het leukste. Kicks zijn vet, sounds daaromheen weinig aan. Screeches ook saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:59 
 

Wanneer komt zijn album dan? dit is echt een heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer gaat dit eens uitkomen? inplaats van dat hij plaatjes blijft uitpoepen kan hij beter eerst eens wat uitbrengen :/
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks