Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luisterde Heretics net voor de eerste keer en kon al alle kickrolls meetrommelen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
ge lekker ander ergens lopen miepe andromeda, ga maar weer terug naar het italiaanse voetbal topic.


Onderbouwende mening geven mag niet op een forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
ge lekker ander ergens lopen miepe andromeda, ga maar weer terug naar het italiaanse voetbal topic.


:lol:

Als je het er niet mee eens bent, kom dan met argumenten, dit is ook echt een opmerking van niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 22:38 
 
Hardtraxx Newbie

Allicht waren de verwachtingen té hoog na een album als Art of War. 'Zwaar ondermaats' vind ik ook weer zo. Ik moet zeggen dat Dysphoria een hele dikke plaat is. Vooral die afwisseling van kicks na de drop, geeft zeker een dikke lading mee. Verder moet ik ook toegeven dat 't allemaal niet heel bijzonder is. Zéér spijtig dat 'Let the show begin' in de eerste instantie een anti-climax heeft. Die melodie verdiende meer dan dat, jammer.

Track met Eric Dumont heeft overigens een heerlijke kick, maar echt oerlelijke vocals. Iemand nog meer opgevallen?

Het meeste is al gezegd: dit album komt niet echt in de buurt van Art of War toen de act Warface compleet nieuw was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heretics vind ik, afgezien van de vocals (alweer), best nog een aardig plaatje. Break vind ik wel vetjes en ook de climax nog wel aardig, al vallen de kicks weer tegen de gehele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heretics valt me erg tegen, de mid begint leuk maar ik vind alles wat erna komt behoorlijk saai en ongeinspireerd helaas

dinhus schreef:
Het meeste is al gezegd: dit album komt niet echt in de buurt van Art of War toen de act Warface compleet nieuw was.

Compleet nieuw?? Toen Art of War uit kwam volgde ik hem al een jaar, als het niet meer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Heretics valt me erg tegen, de mid begint leuk maar ik vind alles wat erna komt behoorlijk saai en ongeinspireerd helaas

dinhus schreef:
Het meeste is al gezegd: dit album komt niet echt in de buurt van Art of War toen de act Warface compleet nieuw was.

Compleet nieuw?? Toen Art of War uit kwam volgde ik hem al een jaar, als het niet meer is

Hardstyle hipster coming through.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:00 
 
Hardtraxx Newbie

Haha, echt, hè. Wat ik meer bedoelde te zeggen, is dat Art of War zijn grote doorbraak is geworden. Bloodshed, Bring it to the Raw en andere ''oudere'' plaatjes van hem zijn onder het grotere publiek niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:37 
 

Ook deze is het niet voor mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hé iets nieuws! Nog steeds niet echt geweldig, maar het is in ieder geval niet weer hetzelfde. Positief verrast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem beter dan de rest van de previews. Denk dat ik deze live best tof zou vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:42 
 
Hardtraxxer

Lijkt wel n beetje op catalyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:47 
 
Hardtraxxer

Unleash war, dysphoria, heretics, path to extinction, h8m3 en fuck you pay me vind ik heel vet, kortom: ik vind het een prima album. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Catalyst achtige kick in Mutilate & Destroy :worship:
Toch nog afwisseling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dinhus schreef:
Zéér spijtig dat 'Let the show begin' in de eerste instantie een anti-climax heeft. Die melodie verdiende meer dan dat, jammer.


2 climaxen hadden niet gestaan in de track imo. Vind de anti best vet in die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk eens wat variatie, nog steeds niet je van het maar het begint er een beetje op te lijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veruit de meest interessante plaat van het album. Enige nummer dat er voor mij echt uit springt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Die Catalyst achtige kick in Mutilate & Destroy :worship:
Toch nog afwisseling!


Zo hé, die kicks zijn gewoon ''vies'' lekker :love: Ook de acid sounds, vind 't wel wat hebben! Zeker 1 van de beste platen van 't album! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 19:55 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk plaatje weer. Ook lekker om die herkenbare Warface kick weer te horen rond 2:34. Knalt weer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 20:09 
 
Hardtraxxer

Beste plaat van het album tot nu toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft al iets meer, maar nog steeds een dikke, vette NEE. Beetje jammer dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 20:56 
 
Hardtraxx Crew

Catalyst 2.0. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heretics en Mutilate & Destroy :drool:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle