Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
De collabs met Digital Punk, E-Force, Luna en Artifact hebben dit album net iets minder slecht gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:06 
 

DL22 schreef:
RadicelArmy schreef:
De collabs met Digital Punk, E-Force, Luna en Artifact hebben dit album net iets minder slecht gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Dit album is echt zo BIZAR slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
tussen het "1997" volk staan.


Wat kan ik doen om niet tot dit volk te behoren? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk geen zin om hier een uitgebreide review over te schrijven. Dus om het kort te houden:
Vond Art of War al slecht maar dit is echt een flinke stap achteruit, het klinkt voor geen meter allemaal, ze kunnen beter produceren dan dit.
op The Baddest en F#ck The Drum Machine na geef ik dit een 2/10.
Ik denk dat dit de carrière van Warface meer kwaad dan goed doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lees: Live kun je minder goed horen hoe slecht het is.

Dit is wel echt zeer treffend moet ik zeggen. Geldt trouwens niet alleen voor dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik denk dat dit de carrière van Warface meer kwaad dan goed doet.


Ik denk het niet. De #WarfaceSoldiers vinden dit zeer te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Delt-A schreef:
Ik denk dat dit de carrière van Warface meer kwaad dan goed doet.


Ik denk het niet. De #WarfaceSoldiers vinden dit zeer te pruimen.


Niet iedereen luistert zo kritisch naar zo'n album als een groot deel van de mensen die in dit topic reageren. Ik denk dat hij precies heeft gedaan wat een groot deel van z'n publiek van hem verwachte.

Kun je hem dat dan kwalijk nemen? Het is gewoon jammer, want in mijn geval ben ik helemaal niet vies van een beetje hersenloze beuk herrie, maar er zit gewoon te weinig in dat het voor mij spannend maakt. Veel mensen hebben daar blijkbaar minder moeite mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk zijn er ook mensen die het wél goed vinden, maar ik hoor nu ook van vrienden die een stuk minder kritisch zijn dan de Hardtraxxer dat ze dit amateuristisch vinden klinken, zij vonden Art of War daarentegen wel leuke tracks hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:23 
 
Hardtraxxer

Om eerlijk te zijn ben ik verreweg zo kritisch al velen van jullie hier en vind ik sommige reacties toch zeer vreemd om te lezen. Hiermee bedoel ik de reacties als: 'het is waardeloos'. Iets wat denk ik Warface heeft geprobeerd is meer tracks te maken voor Live als om te luisteren op je koptelefoon of thuis over je speakers.

Toch moet ik ook eerlijk toegeven dat tracks op het album Art Of War zoals Total War, Art Of War, The Revival of Leviathan niet echt geëvenaard zijn.

Beyond Aggression vind ik dan erg leuk geprobeerd, het stukje dat je kicks tegelijk hoort met gitaar vind ik echt extreem tof en hoop ik vaker te horen.

Maar ook ik kan er niet om heen dat ik meer verwacht had van dit album, maar wie weet dat het nog komt wanneer ik de tracks vaker ga luisteren, dat heb ik wel vaker.

Live kan ik hier iedergeval heel erg van genieten, want deze kicks klinken daar stukke beter en dan hoor je wel echt de drive die erachter zit.

Of het allemaal wat beter had geklonken als er langer aan gewerkt was? Wie weet, wij zullen het nooit weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie van The Violent Storm is erg vet! Kicks zijn helaas weer minder. Verder zijn Mutilate & Destroy, Disphoria en Let The Show begin ook wel aardige plaatjes. De rest is of totaal niet boeiend of al eerder uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Delt-A schreef:
Ik denk dat dit de carrière van Warface meer kwaad dan goed doet.


Ik denk het niet. De #WarfaceSoldiers vinden dit zeer te pruimen.


Niet iedereen luistert zo kritisch naar zo'n album als een groot deel van de mensen die in dit topic reageren. Ik denk dat hij precies heeft gedaan wat een groot deel van z'n publiek van hem verwachte.

Kun je hem dat dan kwalijk nemen? Het is gewoon jammer, want in mijn geval ben ik helemaal niet vies van een beetje hersenloze beuk herrie, maar er zit gewoon te weinig in dat het voor mij spannend maakt. Veel mensen hebben daar blijkbaar minder moeite mee.


Daar doelde ik ook op. Zijn fanbase luistert niet zo kritisch naar zijn tracks, die kijken niet zo nauw naar het feit dat het kwalitatief allemaal wat minder is, als ze er op een feest maar los op kunnen gaan, Prima voor hun, maar ik kan er verder niets mee. En overall denk ik dat de Warfacehype wel aangewakkerd blijft, zal zijn carrière heus geen kwaad gaan doen deze albumrelease :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies, mee eens :) Het concept Warface staat gewoon als een huis en heeft alles wat er van een populaire act verwacht wordt. Daarom blijft het interessant voor organisaties om hem te boeken. En leren er weer meer mensen hem kennen. Populariteit gaat alleen maar toenemen denk ik.

Voor mij staat hij niet bovenaan op m'n lijstje als 'must-see' op een feest, maar vind het geen straf om af en toe eens een setje van hem bij te wonen :) Ga dit album echter niet eens op m'n telefoon zetten, die nummers hoor ik live wel een keer langskomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met hierboven. Luister af en toe wel eens plaatjes van hem, alleen niet van T9C vermoed ik. Een keer live is gewoon verstand op 0 en een kartonnetje bier. Niet meer niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Gelukkig zie ik jou binnenkort weer met je Warface merchandise tussen het "1997" volk staan.

Ik heb gesproken.

Dit meen je toch niet :lol: Dit is dus precies wat ik bedoel met elitair, haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan.

Daarnaast, wat zal mij het ene flikker boeien welk 'volk' op Warface af komt?? Ik ga toch niet naar moderne raw feesten (heb Warface uberhaupt nog maar 1 keer een half uurtje gezien en ik heb al helemaal geen merchandise van hem, als je dat heel graag wil horen) omdat ik dat over het algemeen niet meer leuk vind. Ik vind Warface gewoon lekker om naar te luisteren, laat me lekker ofzo? Waar maak je je druk over

Ik heb gesproken. hahaha apart figuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2015 23:19 
 
Hardtraxxer

Dacht dat dit album me zou tegenvallen, maar na een paar keer luisteren op mn iPodje kan ik een aantal nummers toch wel waarderen!

Beyond Aggression toch wel erg vet met die gitaren! :thumbsup: Is ff wennen de eerste keer
Everlasting Fire heeft best wel een lekkere drive in de climax, de anti gaat dan wel weer
Voice of Addiction, eindelijk is wat originelers!! lekkere sound :cool:

Mutilate & Destroy, vind die 'zachte' kick het hele nummer verkrachten, erg jammer

Verder paar goeie nummers en de rest beetje saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Bever, hier lopen nou eenmaal een paar rare elitaire kuikens rond. Doe je niks aan. Hun mening zal altijd beter zijn net als hun smaak. Aldus hunzelf. Wc eend volk. Zum kotsen.


OT.
Album meerdere malen geluisterd. Ben geen raw dood en verderf standaard luisteraar maar warface pakte me al vanuit de spoontech tijd en dat doet het nog steeds. Niks speciaals maar haal ontzettend veel energie uit de muziek.

Ook kan het me inderdaad niks interesseren of het kwaliteit is produce technisch gezien. Geen hond die daar live op let. Dit is alleen voer voor mensen met een autistische gehoor.
Zo ik heb ook even gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

k.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Verhaal


Hartstikke mooi dat je veel energie haalt uit de muziek, maar de productie heeft wel degelijk invloed op de live ervaring. Zie het zo: live klinkt dit allemaal oké. Als je ontzettend veel energie uit de muzikale kant haalt, zoals je zegt, heb je hier lekker veel plezier mee. Maar, niet iedereen heeft dezelfde smaak als jij. Pak iemand die er "wat energie" uit haalt. Als het daarnaast oké klinkt, hebben ze niet een bepaald leuke tijd tijdens een Warface set, maar echt kut is het ook niet. Als het verder ontzettend dik zou klinken, kun je er veel makkelijker in meegaan. Het blaast je een stuk meer weg. Je hoeft de muziek minder vet te vinden om er goed op los te gaan.

Hetzelfde geldt voor goed / hard geluid. De productie van Warface vergeleken met Radical of Delete is een oke club setje vergeleken met Defqon mainstage geluid, en het heeft naar mijn idee ook eenzelfde effect: Radical klinkt veel beter op dik geluid dan op slecht geluid. Wat je dan eigenlijk wil, is dat Warface z'n tracks gewoon beter produceert. Daar heb jij ook wat aan, denk ik. Het kan ook zijn dat je gehoor gewoon niet zo ontwikkeld is op dat gebied, of dat niet gaat doen. Iedereen is daar anders in. Echter ga je na 20, 50, 100, 200, 500 feesten vanzelf wel wat meer letten op dit soort dingen.

Ik wil je hiermee absoluut niet aanvallen ofzo, maar wel de mensen verdedigen die jij nu elitair noemt en uitspuugt. Ze hebben echt wel een punt, maar ik kan begrijpen dat het voor sommigen moeilijk is om daar in te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig hoe je het nu uitlegt. Zo kan je het ook interpreteren als de vergelijking van mainstream muziek met 'underground' muziek. Mainstream is makkelijk om naar te luisteren door de grote menigte (wat overeenkomt met in jouw verhaal de beter geproduceerde muziek) en de 'underground' muziek is iets wat maar door een select groepje gewaardeerd wordt. Met andere woorden heb je net iedereen die het album kut vind omdat het niet goed geproduceerd is kuddevolk genoemd en de pro-album club de 'liefhebbers'! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Grappig hoe je het nu uitlegt. Zo kan je het ook interpreteren als de vergelijking van mainstream muziek met 'underground' muziek. Mainstream is makkelijk om naar te luisteren door de grote menigte (wat overeenkomt met in jouw verhaal de beter geproduceerde muziek) en de 'underground' muziek is iets wat maar door een select groepje gewaardeerd wordt. Met andere woorden heb je net iedereen die het album kut vind omdat het niet goed geproduceerd is kuddevolk genoemd en de pro-album club de 'liefhebbers'! :P


Je moet wel heel erg je best doen om die conclusie te trekken, al heb je wel ergens een punt. Goed geproduceerde muziek is gemiddeld makkelijker te verteren dan slecht geproduceerde muziek, over het algemeen. Althans, dat zou ik verwachten. Want, ook leken zullen onbewust oordelen op hoe vol/zuiver/duidelijk/krachtig iets klinkt, net als bijv. bij design of eten. Maar dat gaat lang niet altijd op, want Radical en Warface zijn al een tijd erg populair, en Radical komt nu pas net aanzetten met kwalitatief goede tracks. Dat komt doordat er lang geen echt alternatief werd geboden qua vergelijkbare artiesten met betere kwaliteit die dan ook nog eens die groep weet te bereiken.

Bovendien is de productiekwaliteit maar een klein deel van het verhaal. Underground muziek is meestal underground doordat het andere muzikale karakteristieken heeft dan mainstream muziek. Vocals, melodieën, aangenaam tempo, catchy, veel herhaling, etc., plus een flinke dosis geluk en/of marketing natuurlijk om daadwerkelijk door te breken.

Goed, wat wil ik over je conclusie zeggen? Ja, de pro-album club kun deels je bestempelen als liefhebbers wat betreft Warface. Ze zijn heel erg fan van zijn stijl en wat hij te brengen heeft. Tenminste, als ze in staat zijn om een genuanceerde mening te vormen, zoals de mensen hier over het algemeen wel kunnen. Maar hoezo is iedereen die geen liefhebber heeft opeens kuddevolk? Ja, het is een meerderheid, maar meestal wordt deze mening over Warface juist gebaseerd op kennis en persoonlijk gevoel bij zijn muziek, en niet op wat iedereen loopt te roepen. M.a.w., op Warface haten is op Hardtraxx misschien wel mainstream (want meerderheid), maar mainstream zijn wil niet altijd zeggen kuddevolk. Vaak heeft de meerderheid wel gewoon gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dit doet me denken aan het feit dat +90% van de automobilisten zichzelf als bovengemiddeld goede vinden rijden. Je kan nog zo hard denken dat je het bij het rechte eind hebt, maar dat is gewoon niet altijd zo.

Hiermee probeer ik NIET te zeggen dat jullie ongelijk hebben en dat warface z'n muziek ontzettend goed geproduceerd is want ik ben de eerst die dat zal ontkennen. Maar men moet hier gewoon een keer ophouden met het als waarheid aannemen van eigen ideeën en standpunten van zichzelf en van de gemiddelde hardtraxx gebruiker. Muziek is nou eenmaal een ontzettend subjectief iets waar je eindeloos over kan discussiëren, wat ook zeker wel leuk is, maar de nuance is hier soms zo ver te zoeken dat ik me afvraag of men nog wel geniet van de muziek. En dat stoort me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn conclusie kwam voort uit de vergelijking die ik trok en daarbij de algemene gedachte die op HT heerst, dus ik ben het met de meeste punten met je eens hoor, ik heb niets tegen mainstream :)
Verder: sommigen hebben een bepaald beeld van hoe iets moet klinken en als het anders is, is het kut/slecht. Maar bij die meningsvorming word vaak bijna geen rekening gehouden met de beweegredenen van de producer, maar ook niet die van de luisteraar/fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
me afvraag of men nog wel geniet van de muziek. En dat stoort me.

Exactly my point too.
Ik heb eerder de fout gemaakt door te zeggen dat het gros van HT dit doet, maar dat is niet zo, maar er zijn me toch ook een paar mensen hier die zo negatief posten dat ik het idee heb dat ze azijn bij het ontbijt nemen en in een zware depressie verkeren.


Er zit wel een groot verschil tussen kritisch luisteren en alles kut enter. En sommige denken dat deze twee bij elkaar horen.

En uiteindelijk kan je over dit onderwerp ook eindeloos discussiëren maar daar is dit geen geschikt topic voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het album op supremacy gekocht want vdk. Nou heb ik net aandachtig zitten luisteren naar elke track en dit is toch echt niet best hoor. En dan doel ik vooral op cd1:

CD1 draait vooral om de 9 cirkels van de hel. Er zit ook een prachtig boekje bij waarin deze 9 zonden uitgebreid verklaard worden. Dan zou je toch verwachten dat de thema's goed verwerkt zijn in de soloplaten op de eerste cd.

Eternal Darkness ft MC Nolz:
Ik vind Nolz altijd wel een toevoegende waarde hebben aan nummers. Bij dit nummers stoor ik me ontzettend aan hem. Zijn stem door de mid verneukt heel de drive. Jammer want die acid sounds klinken ontzettend dik. De kick klinkt ook kut. Tweede deel van de mid zijn weer de standaard warface screeches in een saai patroon. Die ken ik nu onderhand wel. Daarna komt ene climax die veel te saai is en klinkt hetzelfde als de meeste Art of Wat platen. Deze krijgt een 3.

The Violent Storm:
Deze vind ik dan wel leuk. Leuke vocal en deuntjes in de mid. Melodie vind ik erg vet en ook een leuk loopje voor de climax. Kick is ook prima te doen. Ik vind dit nummer veel drive hebben en zal deze zeker vaker opzetten. Deze krijgt een 7,5.

Voice of Addiction ft Eric Dumont:
Wat verschrikkelijk. Wtf is dit. Waarom loopt die vent zo vaag te zingen, lijkt wel een rockplaat uit de jaren 80. Dit is echt zó niet mn ding. De plaat is verder ook waardeloos. Kick klinkt voor geen meter en tis precies zon DJ Potato plaat. Eentonig en onorigineel. 2.

Fuck You, Pay Me:
Ondanks het hoge kick/screech gehalte vind ik dit wel vet. Leuke samples, doet me denken aan FTP. Kick is ook lekker. Heel leuk plaatje voor live. Sounds klinken ook wat anders dan standaard warface shit. Het klinkt alleen een beetje onsamenhangend, net als Eternal Darkness en voice of addiction. Een 6.

Beyond Aggression:
Beetje vaag die heavy metal, maar wel leuk dat ze het hebben proberen te combineren. Dit houd het album nog een beetje diverse. Dat geschreeuw in de mid verpest de drive ontzettend, maar het gedeelte daarna met de kicks onder gitaarsounds is echt vet. Break vet met dat gerock ookal is dat niet mn ding. Climax standaard warface gepingel maar wel leuk voor live. Ook dit nummer is niet echt een samenhangen geheel. Een 5, net niet voldoende.

Heretics:
De mid begint heel leuk met eerst de kick en dan die vage geluidjes. Maar het tweede deel van de mid gaat het alweer fout. Krijg koppijn van die geluiden. Al helemaal in combinatie met die kick. In de mid lijkt er een ontzettend leuke melodie aan te komen en het koortje brengt ook veel sfeer mee. Maar die anti is de saaiste die ik ooit in me leven gehoord heb. Had veel meer in deze track kunnen zitten. 3.

Mutilate & Destroy:
Vond Catalyst vet en ook deze is ontzettend dik. Die kick, die acid sounds :thumbsup: . 8.

Deception:
Deze is wel leuk. Hangt ook een stuk beter samen als voorgaande nummers. Kick is alleen weer meh, vooral die in de tweede mid. Heel jammer. 6,5

Everlasting Fire.
Kick is hier wel weer in orde. Tweede deel van de mid is fucking dik. Vocals uit Devil's Advocate zijn ook leuk gevonden. Sfeertje in de break is ook leuk. Echter is de climax hier weer zooooo dodelijk saai dat dit weer het hele nummer verpest. Had ook veel meer in gezeten. 5.

Gemiddeld dus een 5,1.

Ik had van de eerste cd veel meer verwacht, vooral door het thema.. Echter komt in de meeste nummer het thema niet naar voren. Het album komt erg afgeraffeld over. Ontzettend jammer, want dit was bij Art of War echt niet het geval. Had liever gezien dat ze het album uitgesteld hadden en de tracks wél goed afgemaakt hadden. Want de meeste nummers hebben wel echt leuke gedeeltes.

CD2 is geen beoordeling waard, de meeste waren al lang gereleased/aanwezig op cd's en/of al 4 miljard keer gedraaid
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle