Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

JRDMK5 schreef:
Wat ik me afvraag.. hoe sommige tracks als 'fucking vet' ervaren kunnen worden. Is dat geen kennis, of fanboygedrag?


Vind zelf niks aan het album, maar dit is toch wel de comment van het jaar xd (en dat is niet positief bedoeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vlegel schreef:
Bever schreef:
JRDMK5 schreef:
Wat ik me afvraag.. hoe sommige tracks als 'fucking vet' ervaren kunnen worden. Is dat geen kennis, of fanboygedrag?

Smaak, elitaire knuppel


Smaak en een slecht gehoor, want technisch is het echt flink onder de maat en klinkt het echt niet goed.


Moet iets dan altijd een technisch hoogstandje zijn om het vet te vinden zonder dat mensen gaan roepen of je een slecht gehoor hebt? :/

Zitten voor mij ook een stuk of 4 tracks tussen die ik gewoon echt vet vind, heb overigens genoeg kennis en ben echt geen fanboy :P :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 10:39 
 
Hardtraxx Newbie

SkiggyRapz18 schreef:

Moet iets dan altijd een technisch hoogstandje zijn om het vet te vinden zonder dat mensen gaan roepen of je een slecht gehoor hebt? :/

Zitten voor mij ook een stuk of 4 tracks quote die ik gewoon echt vet vind, heb overigens genoeg kennis en ben echt geen fanboy :P :worship:


Tuurlijk hoeft dat niet, maar het is wel vreemd de tracks super mooi of gaaf te vinden terwijl het muzikaal en technisch niet goed klinkt. Zegt niet dat je dat niet mag natuurlijk, ieder zijn ding, maar het is echt niet iets wat lekker in het gehoor ligt. Vocalen zijn droog, leads zijn dun, kicks missen warmte en eigenlijk grootste gedeelte van veel tracks klinkt echt niet warm. Je mag het gaaf vinden, maar als je Warface vergelijkt met een ran-d of noisecontrollers dan moet zelfs jij constateren dat dit ver onder de maat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 12:27 
 
Hardtraxxer

Ben wel erg benieuwd om Mutilate And Destroy in HQ te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar Vlegel, waarom zou je in godsnaam Warface vergelijken met Ran-D of Noisecontrollers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 21:53 
 
Hardtraxx Newbie

Bever schreef:
Maar Vlegel, waarom zou je in godsnaam Warface vergelijken met Ran-D of Noisecontrollers :lol:


Omdat ze alle drie hardstyle make. Lijkt me niet een vreemde vergelijking, maar zelfs dan. Al vergelijk je Warface met een Atmozfears, Digital Punk, B-front, Frequencerz wie dan ook. Het is en blijft ver onder de maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die collab met Crypsis is net zo'n plaat van DJ Potato.. daar kan iemand als Crypsis toch nooit achter staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Snap op zich wel dat warface op t moment een handig opstapje is, maar dit is echt enkel en alleen de naam in de titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begrijp niet dat Crypsis zijn naam durft te verbinden aan die track. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij leest Warface nog mee :')
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 17:46 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uitzetten zal ik het zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Uitzetten zal ik het zeker.


Ik zal het niet eens opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat hij wat vernieuwende kicks op dit schijfje ging gooien. Nou zal er vast wel wat verschil zitten in de kicks maar voor mij blijft t een pot nat. Maargoed t verkoopt toch wel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Volgens mij leest Warface nog mee :')
Afbeelding

:lol:

Dus dit tegenwoordig de manier waarop sommige artiesten met (overwegend gefundeerde) kritiek omgaan, in plaats van ballen hebben en in discussie gaan door zijn beweegredenen uit te leggen. Natuurlijk, hij is het niet verplicht, maar met zo'n anonieme kinderachtige post op facebook ben je helemaal niet meer serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet de eerste keer dat Warface snel op z'n teentjes is getrapt

On-topic: Zwaar ondermaats album
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Als dit van een amateurproducer afkomt, schreeuwt iedereen dat het nergens naar klinkt, maar nu de naam Warface erbij staat is het ineens vet. Alle tracks klinken behoorlijk matig. De elementen sluiten gewoon niet mooi op elkaar aan, random geluiden in mid-intro's en slechte afwerking van sounds. De kicks zijn natuurlijk smaak, maar die klinken helemaal nergens na vind ik.

De eerste paar tracks van hem waren wel te doen, maar alles wat nu uit zijn studio komt rollen is voor mij troep².
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Ik zat gister in de auto en toevallig kwam 'Path To Extinction' langs op m'n telefoon..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best genoten heb, haha, van die plaat.
Zit gelukkig een rede sub in die auto en hij stond flink hard.., stiekem best :bomb:


Vind ik ook 1 van de betere platen, gaat lekker door een sub ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:45 
 
Hardtraxx Elite

Heretics:
Schreeuwerige vocals met standaard shut the fuck up stoerdoenerij. De mid-intro klinkt behoorlijk standaard, niet vervelend verder, maar wat the fuck zijn die kicks op 0:48? De kicks die daarna komen zijn beter te pruimen. Weer een koor in de break, lijkt wel standaard te worden bij die zogenaamde raw tracks. Als je een koor gebruikt zorg er dan voor dat het op de voorgrond blijft en sfeer meegeeft. Nu lopen er vocalen voor die totaal niet bij het koor passen, waardoor je minder sfeer creëert. De anti is heel simpel, verder geen problemen mee, maar hier onderscheid je jezelf niet echt mee als artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Heretics wel vet, was vetter geweest met de kicks van Path to Extinction, vind ze nu net niet krachtig genoeg ofzo.

Wel sfeervol nummertje door dat koor enzo, maar mis nog steeds die wauw factor die ik bij dat vorige album bijvoorbeeld bij Leviathan meteen had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intro van Heratics is gaaf, fijne kick. Een goede 0:48 seconden heb ik genoten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:13 
 
Hardtraxx Elite

ge lekker ander ergens lopen miepe andromeda, ga maar weer terug naar het italiaanse voetbal topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:31 
 
Hardtraxx Newbie

Zitten best gave stukjes in die track, alleen zo zonde dat het klinkt alsof het in een badkamer is opgenomen allemaal. Plus de afmix is ook drama. Maar verder opzich nog wel sterke punten erin, lijkt in ieder geval een beetje stijgende lijn nu in het album te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2015 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
ge lekker ander ergens lopen miepe andromeda, ga maar weer terug naar het italiaanse voetbal topic.

??
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle